warcrawt Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Mam problem bo zaczołem troche w 3d i mam zrobione 3 gry ale nie wiem zabardzo jak modelować a potrzebuję jakiegoś krzaka lub palmy itp; wysokość do 64 a szarokość do 40*40 i jak toś mam linka z stronami z teksturami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 jak toś mam linka z stronami z teksturami. http://images.google.pl/imghp?hl=pl&tab=wi :D Najlepsza jaką znam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 wysokość do 64 a szarokość do 40*40 i jak toś mam linka z stronami z teksturami. Wysokość i szerokość tekstury muszą być potęgą 2. @Down: Hłehłe. ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 2/4/8/16/32/64/128/256/512/1024 itd @Jaklub: Zależy do jakich modeli ( format ) ;p EDIT: O lol... w GMie akurat trzeba potęgę 2 stosować ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Nie tylko w GM - Direct3D (z niego korzysta gm) i OpenGL tez dla rozmiaru tekstur musza miec wielokrotnosc 2. Poszukaj na googlach strony: TurboSquid. Tam jest wszystko co bedziesz potrzebowal ;) @DOWN: Niestety nie posiadam tejze ksiazki. Jednak z przyzwyczajenia ja na przyklad wole uzwac tekstur w rozmiarach wielokrotnosci 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Nowe karty graficzne obsługują tekstury, które nie są potęgami 2... ba.. karty graficzne sprzed kilku lat już obsługiwały inne wielokrotności.. Jeśli nie wierzysz proponuje przeczytać choćby dokumentacje lub nawet książkę sprzed kilku lat np: "Programowanie gier w DirectX" 2003r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Rozszyfrowywując pierwszy post dochodzę do wniosku, że on ma textury i chce, żeby ktoś mu podał strony z modelami do tych właśnie textur. Niestety to o modele trudniej na necie i to texture się dopasowywuje do modelu, a nie na odwrót. Ściągnij sobie blendera i przeczytaj tutki na jego oficjalnej stronie(szczególnie taki ebook "N00b to Pro" oraz artykuł UV Mapping). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 http://www.turbosquid.com/ O taką stronę chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się