Pablo-GM Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Witam jak zrobic aby obj_koles jego sprite obracal sie w strone ktora idzie ale bez rysowania innych spritow mam sprita jak koles jest obrocony w prawo i ma on robic to co wyzej napisalem Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 image_angle=direction... -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Matko kochana przenajswietsza, wiesz ile to razy bylo? image_angle = direction Domysl sie gdzie masz to wstawic, jesli ma dzialac caly czas. #Edit Za dlugo posta pisalem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 image_angle działa tylko w zarejestrowanej wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 30 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Chodzi mi oto np jak w przykladzie chodzenie ala almora potworki chodza gdzie chca to mam ale obracaja sie jak w chodzenie ala almora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Ustawiasz direction i speed, później image_angle i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 30 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Tymon podaj caly kod jezeli mozesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 30 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Sory za double posta ale nie wiem czy wiecie ocb. Mam potworka ktorego sprite jest odwrocony w prawo i nie chce mi sie robic 100 spritow zeby zrobic jednego potwora no to mam sprita i ma sobie chodzic w prawo w lewo na ukos itp zmieniajac sprita sam sie obraca tak jak koles w przykladzie chodzenie ala almora dalem taki kod ale on nie pyka : speed = 2; if direction=90 sprite_index=image_angle Itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 speed = 2; if direction=90 sprite_index=image_angle Cos ty tu napisal? wybierz ktora wersja ci pasuje: 1. if(direction=0)image_index=0 if(direction=90)image_index=1 if(direction=180)image_index=2 if(direction=270)image_index=3 2. direction=image_angle lub image_angle=direction chodzi o to ze jesli masz zarejestrowana wersje to wystarczy ci to z pkt.2, a jesli nie to z pkt.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 30 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Pkt 3 dziala ale nie tak jak powinien bo jak idzie do gory to sprite nie obracva sie do gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 1 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Sorka za doublepost ale nadal nikt dobrze nie odpowiedzial i postaram sie to jasniej wytlumaczyc. Pewnie duzo osob gralo w Islanda tam np wilk stoi sobie a jak podejde do niego to obraca sie i mnie goni o takie obracanie sprita mi chodzi pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Grudnia 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 dwa double posty - warn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Najpierw należałoby sprawdzić dystans od monstera do bohatera STEP Monstera if(distance_to_object(objGracz)<100) // Sprawdzamy dystans później musimy wykonać akcję obrotu i ruchu Dalej STEP Monstera: { speed=3; direction=point_direction(x,y,objGracz.x,objGracz.y); } Następnie zatrzymywanie się tegoż monstera Jeszcze przy STEP'ie Monstera: else { speed=0; } I na koniec też w Stepie Monstera aby się obracał: image_angle=direction; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się