DarkMasoon Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Tytuł: Ski Jump Simulator II ONLINE Gatunek: gry sportowe Opis: Gra oferować będzie kilka trybów , w których razem z przyjaciółmi lub z graczami komputera będzie można staczać pasjonujące pojedynki na wielu skoczniach. Dostępna będzie też rozgrywka w trybie ONLINE (być może). Aktualnie gra jest na etapie wersji alpha 0.0.3 (Zawiera wiele błędów) dla testerów . Prosimy wszystkich o testowanie i przesyłanie szczegółowych opinii na temat bugów na aa@boo.pl Download: https://gmclan.org/up3281_3_sjsb1.html Rozmiar pliku: 18.3 MB Autorzy: A&A GAMES (Adam Wiernasz, Mirek Fiuk, Witold Wasiczko) Programowanie: Adam Wiernasz Grafika: Adam Wiernasz, Witold Wasiczko, Mirek Fiuk Muzyka: Adam Wiernasz Screeny: www.aa.boo.pl/galeria.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Ski Jump Siimulator II, projekt kontynuacji gry o skokach grypy A&A GAMES Masz grypę? xD <joke> A tak naprawde to prawie nic się nie zmieniło, oprócz tego, że online :P 4/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkMasoon Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Jak to nic?? Nowości: - nowy model skoczka i skoczni - nowa animacja skoczka - utrudniony tryb sterowania - rozbudowane menu z animacją - ponadto w pełnej wersji dojdzie tryb pucharu świata, tyb online i może tryb kariery... Gra jest w bardzo wczesnym etapie rozwoju. Graficznie wiele się zmieni... (Nocne konkursy, śnieg, deszcz, mgła itp.. itd...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Ściąganie dochodzi do 14% i pada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkMasoon Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 U mnie ze ściąganiem jest wszystko w porządku. Przed chwilą sprawdzałem. Może to dlatego, że mam internet 4MB :) Musisz mieć jakieś problemy z transferem.... Spróbuj później. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 To nie transfer, po prostu serwer co jakiś czas przestaje odpowiadać =) Udało mi się ściągnąć, wszystko jest śliczne, 5/5, ale niby gdzie tam jest muzyka ;D? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkMasoon Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Chodziło o dźwięki :) Muzyka też może będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Nawet, naaaawet... xD Uwagi: - Skoczek: jego grafika jest bardzo dziwna i jakaś taka przeźroczysta... :S - Menu: nie da się cofnąć przykładowo z opcji do menu tylko trzeba wyłączać grę (przynajmniej ja nie znalazłem nic o "cofaniu się do menu") ;x Ale ogólnie nieźle... xD 4/5 - trochę naciągane, ale to w końcu demko... ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkMasoon Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 cofnąć się trzeba klawiszem '0'. Jak jest przezroczysty to trzeba dać detale na 'low' w pliku setup.exe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkMasoon Opublikowano 3 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Zapraszamy do pobierania i testowania nowej wersji beta 0.1.0 gry Ski Jump Simulator II. W nowej wersji zaimplementowany został bardzo wczesny model rozgrywki "Puchar Świata". Na razie można oddawać skoki czterema skoczkami na jednaj skoczni. Odbywa się też tylko jedna seria. Wszelkie te nieudogodnienia zostaną usunięte w kolejnej wersji beta. Celem tej było tylko wstępne opracowanie algorytmu odbywania się pucharu. Kolejna wersja już w lutym. Pobierz Ski Jump Simulator beta 0.1.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Gra ma bardzo dużo bugów ;p - Każdy obraz/zdjęcie przecina dziwna ukośna linia... - Na maksymalnych detalach ludek jest pokazany jako 'wireframe'. - Skokowo zmienia rotację kiedy zjeżdża ze skoczni. A tak to może być ;p 4/5 * Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkMasoon Opublikowano 3 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Ta dziwna ukośna linia to nie bug, tylko ograniczenie silnika openGL. Po prostu przy pewnych parametrach wyświetlania grafiki nie wszystkie karty radzą sobie z interpretowaniem krawędzi. Tutaj nic nie jesteśmy w stanie zrobić.... Proszę próbować eksperymentować z różnymi poziomami detali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 To nie lepiej 'przenieść' grę na Direct3D? Bo wtedy by było wszystko cacy ;p EDIT: Co do lini to na średnich detalach wszystko jest ok ;p A co do rotacji gracza to chyba ta skocznia tak jest za modelowana ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 To jest pierwsza gra ktorej poswiecilem wiecej niz 20 min. swietna gra daje 5/5 to nie est zadna ironia :P Ale czekam na pelna wersje z zapalem Pozdrawiam, Pablooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkMasoon Opublikowano 3 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 To nie lepiej 'przenieść' grę na Direct3D? Dobry żart! :D Gra nie korzysta z żadnego dodatkowego "powłokowego" engine'u. Jest napisana w czystym kodzie OGL i nie można tu tak ot po prostu zmienić tryb rysowania z OGL na DX (Oczywiście w silnikach takich jak Irrlicht jest to kwestja jednej funkcji na początku) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Oczywiście w silnikach takich jak Irrlicht jest to kwestja jednej funkcji na początkuOd czegoś trzeba zacząć :3Jest napisana w czystym kodzie OGL i nie można tu tak ot po prostu zmienić tryb rysowania z OGL na DXAleż można... trochę by dłużej przebiegała praca nad grą ale nie było by tych lini i innych bugów ( Ogl jest pisany strukturalnie... i to jego najgorsza wada xP ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkMasoon Opublikowano 3 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 ( Ogl jest pisany strukturalnie... i to jego najgorsza wada xP ) To prawda. Ale 90% gry zostało już napisane. Teraz chcemy tylko dopracować world cup i wdrożyć tryb online. Nie mamy już nawet zapału na przepisanie gry pod DX ponieważ w planach mamy już kolejny projekt, który będziemy realizować razem z twórcą innej bardzo słynnej gry o skokach... ;) Ale to na razie nasza słodka tajemnica. Nowa gra będzie pisana pod Irrlichtem i będzie już na prawdę poważnym projektem. Tymczasem styczeń - miesiąc sesji - będzie dla nas małą przerwą w tworzeniu. Cały luty jest wolny, więc powinniśmy już wtedy osiągnąć konkretne efekty z SJS II. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 No to życzę powodzenia w SJS II :) Co do fizyki w irrlichcie polecam irrNewt który jest wrapperem newtona ;p ( http://aresfps.sourceforge.net/irrnewt.htm ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżamper Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 To to w GMie jest? Wow. 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 To nie jest w gm... Ale i tak 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżamper Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 A no to czemu jest na GM clanie? :] A i przydałoby się żeby w finalnej wersji nie było takich nagłych zmian w paraboli lotu... 268m rekord jak coś :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarkMasoon Opublikowano 3 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Cieniutki ten rekord :D Dałem tę grę na GM forum bo widziałem tu inne gry nie koniecznie stworzone w GM. Przecież i tak wszystko kręci się wokół jednego tematu - GAMEDEV. A ty Dżamper też robisz gry?? P.S. Chętnie widzielibyśmy ochotników pragnących stworzyć strony z turniejami SJS II. Oczywiście jak gra będzie gotowa. P.S(2) Mam fajną anegdotkę o tym, jak to można znaleść ludzi znajomych z jednego forum na innym forum o nawet całkiem odjechanej tematyce: Mianowicie ludzie znający DSJ3 na pewno słyszeli o gościu o nicku "Audun" (Norweg). Dość często pisze on na forach mediamondu i jest jednym z lepszych graczy w turniejach na dsj-community.com. Jednakże kiedyś, gdy odwiedzałem oficjalną stronę Katie Melua (!?) W księdze gości widniał wpis z fanatycznymi wyznaniami miłosnymi norwega o nicku Audun. Dość śmieszne było spotkanie kogoś znajomego na stronie o zupełnie innej tematyce :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżamper Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Też robię gry. Ba, nawet chciałem zrobić skoki, ale przerwałem projekt z powodu niedostatecznej wiedzy o GML. A jak skończę moją platformówkę to się chyba znowu za nie zabiorę :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Dość śmieszne było spotkanie kogoś znajomego na stronie o zupełnie innej tematyceChyba nie myślałeś, że ludzie poświęcą całe swoje życie jednej rzeczy - do tego tak płytkiej jak DSJ XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 I jak tu nie lubić Katie :F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się