Skocz do zawartości

DarkMasoon

Użytkownicy
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia DarkMasoon

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Cieniutki ten rekord :D Dałem tę grę na GM forum bo widziałem tu inne gry nie koniecznie stworzone w GM. Przecież i tak wszystko kręci się wokół jednego tematu - GAMEDEV. A ty Dżamper też robisz gry?? P.S. Chętnie widzielibyśmy ochotników pragnących stworzyć strony z turniejami SJS II. Oczywiście jak gra będzie gotowa. P.S(2) Mam fajną anegdotkę o tym, jak to można znaleść ludzi znajomych z jednego forum na innym forum o nawet całkiem odjechanej tematyce: Mianowicie ludzie znający DSJ3 na pewno słyszeli o gościu o nicku "Audun" (Norweg). Dość często pisze on na forach mediamondu i jest jednym z lepszych graczy w turniejach na dsj-community.com. Jednakże kiedyś, gdy odwiedzałem oficjalną stronę Katie Melua (!?) W księdze gości widniał wpis z fanatycznymi wyznaniami miłosnymi norwega o nicku Audun. Dość śmieszne było spotkanie kogoś znajomego na stronie o zupełnie innej tematyce :)
  2. To prawda. Ale 90% gry zostało już napisane. Teraz chcemy tylko dopracować world cup i wdrożyć tryb online. Nie mamy już nawet zapału na przepisanie gry pod DX ponieważ w planach mamy już kolejny projekt, który będziemy realizować razem z twórcą innej bardzo słynnej gry o skokach... ;) Ale to na razie nasza słodka tajemnica. Nowa gra będzie pisana pod Irrlichtem i będzie już na prawdę poważnym projektem. Tymczasem styczeń - miesiąc sesji - będzie dla nas małą przerwą w tworzeniu. Cały luty jest wolny, więc powinniśmy już wtedy osiągnąć konkretne efekty z SJS II.
  3. Dobry żart! :D Gra nie korzysta z żadnego dodatkowego "powłokowego" engine'u. Jest napisana w czystym kodzie OGL i nie można tu tak ot po prostu zmienić tryb rysowania z OGL na DX (Oczywiście w silnikach takich jak Irrlicht jest to kwestja jednej funkcji na początku)
  4. Ta dziwna ukośna linia to nie bug, tylko ograniczenie silnika openGL. Po prostu przy pewnych parametrach wyświetlania grafiki nie wszystkie karty radzą sobie z interpretowaniem krawędzi. Tutaj nic nie jesteśmy w stanie zrobić.... Proszę próbować eksperymentować z różnymi poziomami detali.
  5. Zapraszamy do pobierania i testowania nowej wersji beta 0.1.0 gry Ski Jump Simulator II. W nowej wersji zaimplementowany został bardzo wczesny model rozgrywki "Puchar Świata". Na razie można oddawać skoki czterema skoczkami na jednaj skoczni. Odbywa się też tylko jedna seria. Wszelkie te nieudogodnienia zostaną usunięte w kolejnej wersji beta. Celem tej było tylko wstępne opracowanie algorytmu odbywania się pucharu. Kolejna wersja już w lutym. Pobierz Ski Jump Simulator beta 0.1.0
  6. DarkMasoon

    Dynamiczne tablice

    To nie tak... dynamiczna alokacja a dodawanie elementów to dwie różne sprawy... Po pierwze po co definiujesz tablice dynamiczną o tej samej nazwie co stara. I tak nie mją ze sobą nic wspólnego. Nie mieszaj też tablic stałych z dynamicznymi. Zrób tak: int rozmiar, nowy_rozmiar; int *tab1 = new int[rozmiar]; //początkowa alokacja cin>>nowy_rozmiar; int *tab2 = new int[nowy_rozmiar]; //a teraz przypisujesz elementy ze starej do nowej: for(int i =0; i < rozmiar; i++) //oczywiście musisz dać warunek, że nowa tablica ma większy rozmiar tab2 = tab; delete tab; tab = tab2; rozmiar = nowy_rozmiar; i tak oto zrealokowana została tablica tab z rozmiaru "rozmiar" do "nowy_rozmiar"
  7. Jak to mawiał mój przyjaciel... i prawda w tym jest słuszna, gra ta brzydsza jest od pleśni, niczym klozetowa muszla :) Tak mnie zainspirowałeś swoją grą, że napisałem ten krótki wierszyk powyżej. A tak poważnie, to gdybym miał teraz 2- miesięczne dziecko to odpaliłbym mu tę grę dla ogólnego rozwoju psychointelektualnego (bo chyba dla ludzi w tym wieku przeznaczona jest ta gra...)
  8. To bardzo miłe :) Projekt SJS jest już ukończony. Nadal trwają jednak prace nad SJS II. Tam będzie dostępnych wiele trybów rozgrywki...
  9. cofnąć się trzeba klawiszem '0'. Jak jest przezroczysty to trzeba dać detale na 'low' w pliku setup.exe
  10. Taki sam "bug" z tym dotknięciem ziemi jest w DSJ3. Dzięki niemu bite były rekordy w DSJ3 rzędu 320m (youtube). Jak się przypatrzysz, to skoczek tylko lekko dotyka zeskoku i leci dalej. Tak zdarza się nawet w realu...
  11. Chodziło o dźwięki :) Muzyka też może będzie.
  12. yyy... jestem tu nowy. Jak to zrobić??
  13. Hmm.. W SJS II będzie normalny tryb rozgrywki tak jak w DSJ3 (Nie lubię przyoływać konkurencji jako przykład:) ) Będzie można ustalić sobie liczbę skoczni a na każdej będzie lista zawodników. W SJS jest tylko tryb treningu dla pojedynczego gracza...
  14. U mnie ze ściąganiem jest wszystko w porządku. Przed chwilą sprawdzałem. Może to dlatego, że mam internet 4MB :) Musisz mieć jakieś problemy z transferem.... Spróbuj później.
  15. Niestety ta opcja będzie dostępna dopiero w SJS II ONLINE (Odsyłam do działu dema na tym forum)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...