copoconaco Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Tytuł: Zaraza (tytul roboczy jak wymysle cos lepszego to sie zmieni) Gatunek: strzelanka z widokiem od góry Opis: Jest sobie planeta. Planeta zamieszkana byla kiedys przez rase obcych, zostaly po nich rozsypujace sie ruiny i wielki grzyb pokrywajacy cala planete. Na planecie, w rejonie podbiegunowym gdzie grzyb jest mniej aktywny, korporacja Omega zbudowala baze - osrodek badawczo archeologiczny. Niestety jak to bywa pewnego dnia zabezpieczenia zawiodly i pedy grzyba przeniknely przez zabezpieczenia najstarszego budynku, konstrukcji wgryzajacej sie 30 pieter pod powiezchnie gruntu. Budowla została zamknieta i odcięta całkowicie od pozostałej części bazy. Jedyni ludzie którzy mogli przeżyć w opanowywanych przez grzyba podziemiach -najemnicy z oddziału Krwawych Aniołów, pod dowództwem majora McDucka, dotarli do 15 poziomu i słuch o nich zaginął. Wszyscy czekają na przybycie dodatkowych ludzi i sprzetu, by rozpoczać akcje jeśli już nie by ratowac pozostałych wewnątrz ludzi, to by wydostać owoc prac badawczych z usytuowanych ponizej 20 poziomu labolatoriów... Gracz wciela sie w wolnego strzelca, najemnika, ktory za oplata zgodzil sie wyprowadzic jak najwiecej pozostalych w budowli pracownikow, glownie naukowcow. Korporacja zaplaci rowniez za wyzbieranie i zabezpieczenie wynikow badan ktore zapakowano do skrzyn, a ktorych nie bylo czasu wydobyc z beznadziejnie zaprojektowanej budowli... pracownika korporacji nalezy kliknac prawym przyciskiem myszy, a potem pilnowac bo po naszprycowaniu latwo gubi orientacje. potem wystarczy go naprowadzic na winde. (pracownicy podali sobie specjalny środek po którym pedy grzyba ignorują ich, ale mimo wszystko moga zostac zabici przez przypadek, stojac na drodze roznych glotów i innego robactwa) aby samemu opuscic poziom podejdz do terminala kolo windy, jesli wezwiesz winde wszyscy pozostali jeszcze cywile na tym poziomie zgina... Dalczego nasz bohater idzie sam uzbrojony w marny pistolecik i kevlarowa kamizelke? Bo to twardy weteran wojen korporacyjnych, byly zolnierz federalnych sil rozjemczych, byly najemnik... Dzis po wielkiej aferze w ktora zamieszny byl rzad federacji, pracuje jako oficer ochrony na frachtowcach transportujacych towary miedzy systemami gwiezdnymi... I ma coraz wiekrza ochote cos zastrzelić. sterowanie: W/S - przod/tyl A/D - uniki lp myszy - strzal pp myszy odpalenie wybranego nanoprogramu f5 zapis gry f8 odczyt gry esc - ekran startowy F2 - zmiana sterowania przewijanie dialogu - spacja otwieranie/zamykanie inventory - spacja BRON: speed im mniejszy tym lepszy (krótszy odstep miedzy strzalami) inventory dla opornych: BEZ PANIKI URZYWAC PRAWEGO KLAWISZA MYSZY Klikajac spacje lub naciskajac parwym przyciskiem myszy na pasek po prawej stronie ekranu otwieramy plecak z ekwipunkiem. Klikajac parwym przyciskiem myszy zakladamy przedmioty, lub zamieniamy je miejscami z juz załozonymi. Jeśli to alpteczka to klikajac prawym zuzyjesz ja doladowujac nieco swoje zdrowie Aby pozbyc sie przedmiotu zapychajacego nam miejsce w plecaku kliknij prawym p.m. na ikonke nad pierwszym slotem w ekwipunku, kursor zmieni wyglad, teraz kliknij prawy na niechciany przedmiot. Aby wylaczyc opcje kasowania przedmiotow kliknij lewy.. Aby sprzedac przedmiot, kliknij prawy na ikonke ze znakiem $, i ponownie prawy na przedmiot Kupuje sie rowniez prawym przyciskiem myszy... aktualna wersja 10j nadal wszystko wybebeszone, i pozszywane niczym potfur frankensteina, ale ściegi jakby równiejsze. mozliwe bledy wszelkiego rodzaju :twisted: przedewszystkim nieco nie dokladnie klikajacy w ikonki kursor (kiedys naprawie), i wyswietlajace sie w sklepie puste pola. teraz dochodzi napis "cena: 0" nowa poprawiona, rozszerzona, odchudzona wersja: https://gmclan.org/up3255_4_ZARAZA_12_f.html Rozmiar pliku: no teraz cos kolo 10 MB Autorzy: wrzystko zmontowaem sam, poza: skrypty komunikatu dialogowego wygrzebalem z jakiejs strony... ze 2 texturki w renderach i wbite tu i tam w czesci nie sa mojego autorstwa a adresu strony nie pamietam dzwieki wyciachane z blitzkrieg2. muzyka wyciahana z homeworld. Screeny: https://gmclan.org/up3255_5_start.html instrukcja 1 https://gmclan.org/up3255_5_ZARAZA_8o_instrukcja.html instrukcja 2 https://gmclan.org/up3255_5_ZARAZA_8o_instrukcja_2.html https://gmclan.org/uploader/3255/ZARAZA_8o_1.jpg https://gmclan.org/uploader/3255/ZARAZA_8o_2.jpg https://gmclan.org/uploader/3255/ZARAZA_8o_3.jpg milej zabawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Dobrze wykonane, nieźle wygląda, tylko sterowanie złe i szkoda że nie ma klimatycznej muzyczki. 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 a ja dam 3/5 za grywalność i grafikę. Gra może nie aż tak wciągająca, ale pograć się da :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 No nawet fajna gra, tylko z niewiadomych przyczyn co jakieś czas się przycina :/ I postać idzie przez chwile w jakimś kierunku... potem wraca do normalności - gdyby nie ten wkurzający błąd byłoby 4 a tak 3+ ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyberdog Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 UP: Mi się takie cos nie zdażyło :P I nigdy nie przycięło. :P A sama gra... dawno takiej nie widziałam (tzn. dobrze wykonanej) więc dam 4/5 bo po jakimś czasie się nudzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 A mnie wciągnęło 4/5 ^.^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Grafika: świetna, ale ten pasek życia kłóci się z resztą, zmień go na jakiś bardziej zaokrąglony 4/5 Fabuła: Też świetna i nie jest w niej dużo ciekawych szczegółów, a nie tylko "Świat zmierza ku zagładzie, uratuj go..." 5/5 Dźwięki: nawet, nawet 3/5 Grywalność: 4.5/5 Ogólnie: (4+5+3+4.5)/4 = 16.5/4 = 4.125 / 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 24 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Z zalozenia plansze sa zupelnie losowe, probuje wlasnie wmontowac co pare leveli jakis interesujacy poziom ulozony recznie. Jak narazie jest taki jeden, na 15 poziomie. Pozatym ciagle sie mecze z wywazeniem poziomu trudnosci, za malo kasy = brak upgradow = szybki zgon/wyczerpanie amunicji, za duzo kasy = masa upgradow = przechodzenie spacerkiem kolejnych plansz i tak w kółko. fabuła tez by sie znalazla z ciekawymi watkami, jak tylko powbijam te specjalne plansze. Najemnikow z Krwawych Aniołów juz mozna spotkac. A tak naprawde nikt niewie co jest ponizej ostatniego 30 pietra budowli ;) btw jak dalem muzyczke to sie zrobilo o 4 MB wiecej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 btw jak dalem muzyczke to sie zrobilo o 4 MB wiecej. To ją wczytuj z zewnątrz ^^, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legalize Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Dobra gra a nawet więcej niż dobra. Nietrudno zauważyć dobrą grafikę, dźwięk i muzyka też spoko ale brakuje mi odgłosu chodzenia ... ogólnie 4/5 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Fabuła na prawdę zaskakująca, jak na polską scenę GM =D Fakt, jest trochę niedopracowań, bo samego kolesia by nie wysłali, skoro mają cały oddział. No i możliwość pominięcia levela też fajna. Grafika rozdziabdzianego grzyba razi w oczy, chodzi mi o te białe piksele przy konturach O: Sterowanie uciążliwe,co jest chyba jedynym utrudnieniem tej przyjemnej gierki. Czemu po śmierci, gdy damy Nowa Gra, gramy jakimś czerwonym ludkiem? O_o 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Dobrnij do 15 poziomu to zobaczysz czym zajmuje sie reszta najemnikow ;) Czerwony ludek, kurde blade niewiem czemu to sie dzieje, i tak dobze, bo niedawno po loadzie robil sie czerwony, ale tym zajme sie potem, jak bede przerabial grafike nowego pancerza. Sterowanie, ja sie juz przyzwyczailem i mi nie przeszkadza, ale faktycznie uniki czasem robi sie w zlym kierunku przez to ze postac jest odwrocona o 180 stopni... Poprawilem jak narazie dzialanie strzelby i smg, dodalem troche graficznych strzegułów, 2 plansze dodatkowe, odgłos chodzenia, komunikaty udajace rozmowe z kolesiem w centrum dowodzeniaa które maja rozwijac fabułe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Mały update -system ekwipunku + losowy sklep miedzy poziomami, -nowe bronie i pancerze, -niby dialogi miedzy plaszami, prezentujace niby fabułe -wesola i relaxujaca muzyczka https://gmclan.org/uploader/3255/ZARAZA_8t_1.jpg https://gmclan.org/uploader/3255/ZARAZA_8t_2.jpg https://gmclan.org/uploader/3255/ZARAZA_8t__3.jpg https://gmclan.org/uploader/3255/ZARAZA_8t_4.jpg z nowosci które wszywam do kolejnej wersji: paski hp wrogów: https://gmclan.org/uploader/3255/ZARAZA_9b_1.jpg losowe modyfikatory ekwipunku: medic dodajacy maximum HP: https://gmclan.org/uploader/3255/ZARAZA_10f...r_mk0_medic.jpg sharpshooter poprawiajacy celność ( niektóre bronie maja niezły rozrzut): https://gmclan.org/uploader/3255/ZARAZA_10f_armor_mk0_ss.jpg enduring poprawiajacy szybkość biegania: https://gmclan.org/uploader/3255/ZARAZA_10f...k1_enduring.jpg i na koniec najpotężniejsza bron jak narazie ADVR Ripper MK5: https://gmclan.org/uploader/3255/ZARAZA_10f_ripper_mk5.jpg nieco podbajerowana grafika: https://gmclan.org/uploader/3255/ZARAZA_10f_1.jpg https://gmclan.org/uploader/3255/ZARAZA_10f_2.jpg https://gmclan.org/uploader/3255/ZARAZA_10f_3.jpg wersja 10j up, działa, nawet za łatwo momentami sie gra, jak uda sie kupić jakąś tanią a dobrą spluwę... ( a ze skrzynki wypadnie pancerz kompozytowy) uf uf uf, skonczylem zszywac i wszywac system ekwipunku z losowo dobieranymi modyfikatorami dla broni i pancerzy https://gmclan.org/uploader/3255/ZARAZA_11a..._01_17_27_3.jpg https://gmclan.org/uploader/3255/ZARAZA_11a..._01_18_01_6.jpg nowa poprawiona, rozszerzona, odchudzona wersja: https://gmclan.org/up3255_4_ZARAZA_11o.html Rozmiar pliku: 9711KB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 zarąbista gierka, ale mam kilka ale. 1.Dziwny wątek jest z energią, mógłbyś zaokrąglać do liczb całkowitych bo dziwnie wygląda jak widze ze mam 84,50 hp. Albo poprostu zostaw sam pasek i tyle. 2.Sterowanie, ehh z tym to się męczyłem, i na początku często ginąłęm. W ogóle potwory mogłyby być troche wolniejsze bo jak wbiegnie już na mnie ta pluskwa energia cały czas schodzi a robal jest za blisko żebym mógł go trafić, troche kłopotliwe 3.małę przekłamania w intefacie, np. pistolet lata na boki przy ruchach kamery. wstaw mu zmiane x i y w end step i bedzie dobrze Ogólnie jest lepiej niż w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 daj mozliwosci poruszania niezaleznie od tego w ktora strone patrze. Jak dla mnie jest to o wiele wygodniejsze. Do oceny i malej recenzji poczekam bo ginalem zaraz na poczatku przez niewygodne sterowanie ale gierka jak dotad ######sta :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Hmmm gierka zawiesiła się zaraz po starcie misji! hmmm dziwne... Ano - trudno żeby się nie wieszała jak: ERROR in action number 8 of Create Event for object joe: Error in code at line 1: hp = 20+(6*global.level) at position 19: Unknown variable level ERROR in action number 9 of Create Event for object joe: Error in code at line 1: hp2 = hp at position 7: Unknown variable hp ERROR in action number 5 of Create Event for object PL: Error in expression:global.start position 8: Unknown variable start ERROR in action number 3 of Draw Event for object joe: Error in code at line 2: draw_sprite_ext(r_empty,image_index,x,y,1,1,point_direction(x,y,wayp.x,wayp.y)-90,image_blend,image_alpha) at position 71: Unknown variable x ERROR in action number 5 of Step Event for object joe: Error in expression:point_distance(x,y,wayp.x,wayp.y) position 25: Unknown variable x ERROR in action number 2 of Create Event for object object46: Error in expression:global.krajobraz position 8: Unknown variable krajobraz ERROR in action number 2 of Create Event for object object46: Error in expression:global.krajobraz position 8: Unknown variable krajobraz ERROR in action number 2 of Create Event for object object46: Error in expression:global.krajobraz position 8: Unknown variable krajobraz i wiele innych! Mówię to po raz 347664 - wyłącz automatyczne ignorowanie błędów! A, i jest coś takiego jak ładowanie grafiki/muzyki itp. z zewnętrznego folderu :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 spokojnie, Yoda, wersja 11 jak narazie nie zglosila ani jednego bledu, zreszta moge ja wrzucic ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Mówię ci - na moim kompie, to ignorowanie błędów czuć - jak jakiś błąd wywala się co stepa, to powoduje to przywieszke gry ( i kompa przy okazji ). A i mówię ci wywal wielkie grafiki na zewnątrz - nienawidzę jak gra mi się długo ładuje :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 copoconaco zrob sterowanie niezalezne od kierunku myszki. teraz jest naprawde niewygodne kiedy obracam sie w dol ekranu i nagle kazuje sie ze prawa strzalka porusza mnie w lewo a uciekanie przed stworami to wogole koszmar ; p EDIT dobra doszlem wystarczajaco aby ta gre ocenic. Daje jej 5/5 ofc. Gra ma bardzo ladna grafike i menu. Dzwiek jest ok, brakuje mi tu tylko jakies mrocznej muzyki jak w alienie + jakies dzwieki ktore wydaja potworki. Grywalnosci stoi rowniez na wyskokim poziomie, jest co robic. Pozatym wymysliles naprawde godnego przeciwnika z ktorym moze zmierzyc sie gracz. Mozna obserwowac jak pomieszczenia, korytarze powoli zarastaja grzybem i niewazne ile stworow zabijemy ich tak bedzie wiecej. Tam gdzie zostawilismy zielona papke kilka minut temu po powrocie czeka nas mile powitanie( :ph34r: ). Trzeba zrobic co mamy do zrobienia i ladowac dupsko do windy jak najszybciej bo za moment moze byc za pozno. Bugow nie znalazlem. Jedyny minus to sterowanie :jezor: Powodzenia z nastepnymi wersjami :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Fabułka: Grzyb??? nooo... oryginalnie, rzadko trafiają się roślinki. Ogólnie nieźle, ale nieco oklepane pomysły. Jajogłowi: Słabo wyrysowana grafa, coś pachnie Paintem. Muzyka: Super! Ale szybko się kończy i powtarza. Menu: 2x Exit i brak opcji, vide głośność i rozdzielczość... Klimat: Nieźle, powiedzmy 4.6/6 Elementy techniczne: Ładowanie "na żywo" w trakcie gry, wyszłoby jej na zdrowie. Ikona GM'owa to już nieco przeżytek, choć wiem jak trudno jest coś znaleźć/zrobić. Postacie nachodzą na EQ. Czcionka, khem, słaba. Gdzieniegdzie nachodzi jedna na drugą (linijki). Komunikaty mogłyby mieć własną grafikę. 96.50 życia... Można by użyć round()??? Background highscores to insza śpiewka. Poziom trudności przydałoby się zbalansować. Ale ta ostra naje**a jest nawet nawet. Literówki itp.: Przy strzelnicy: " za zaebrane" i "wyplaci". Szokerami??? Wolałbym mimo wszystko Shocker'ami albo inną nazwę (np. Oszałamiacze), generuja, dzwiek, gwaltownie... Tekst można pisać w Word'zie potem Ctrl+C i Ctrl+V do GM'a. Ze znaczkami ^^. Obłok, a chwilę potem oblokami już przez "l" zamiast "ł"... DURZE???? OMG!!! Pisze się DUŻE. Odnóże przez ó. Glizy??? Miało być glizdy czy to tak celowo? Dwie ceny zakupu??? Odrzywczych przez ż. Powtórzenie DNA. W tym samym miejscu po ewolucji przecinek... Już nie powiem nawet, że przed "że" też by wypadło go postawić. Mały pakiet medyczny. Brzmi znajomo. Gorky, jak mniemam??? Cóż... Pierwsze wrażenie było niezłe, ale po pogrzebaniu (chwilkę) jest nieco gorzej. Ocena: Technicznie: 3/10 Graficznie: 7/10 - bo nie Crysis ;) Dźwięk: 8/10 - Mało soczyste strzały, brak kroków itpd. Muzyka: 7/10 - Powtórka jednego niezłego kawałka... Grywalność: 8/10 - Grywalne, choć wady odstraszają Ogólnie: 6/10 - błędy techniczne poprawić, korektora ort. int. jęz. zatrudnić, dźwięki załatwić takie, że mucha nie siada i widzę tu 8.5/10 na luzie PS Hmm.. 3 czy 4 gwiazdki dać.... Dam Ci 3, mam nadzieję, że to Cię zmotywuje do pracy i zobaczymy Zarazę 7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 to co testowales to wersja 11, a przed 30 chyba nie skoncze ;) brak kroków kroki akurat sa, ale tylko u gracza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 dość ciche te kroki ;) Cóż, ale przykre dość, że inne błędy mają miejsce, bo gra ma ogromny potencjał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Praca trwa, praca trwa. Spokojnie, skoncze wszywac wszystkie elementy systemu, ekwipunek itd.. to zabiore sie za wylapywanie literowek i innych krzakow. Np: zmusilem sie do zrobienia nieco bardziej intuicyjnego sposobu wyrzucania/sprzedawania przedmiotow, koniec z naciskaniem na jakies kretynskie ikonki, klik na przedmiot i wrzucamy go do sklepu... Inna sprawa bedzie z wywazaniem poziomu trudnosci tu chyba jacys beta testerzy beda potrzebni ;) A sklep to totalna prowizorka jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielBGRJ Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Bardzo fajna gierka! :D Doszedłem do poziomu 11 lub 12, nie pamiętam, ale grało sie na prawdę fajnie :). Jednak mimo to gra jest trochę niedopracowana, i sprawia wrażenie trochę mocno "niedoszlifowanej". Co jest nie tak : - może to ja nie wiem jak, ale przy zjeździe windą mamy od razu następny level. Wolałbym jakąś wybierałkę chyba, że to celowe działanie. - zmień sterowanie na nierelatywne. Czyli niezależnie od kierunku poruszamy sie góra, dół, prawo i lewo bo te jest na prawdę niewygodne! - zmień czcionkę! - nie wiem jak inni, ale ja bardzo nie lubię pre-renderowanego 3D. Oczywiście wiem że narysowanie pixel-artem całej grafiki "trochę" zajmie, więc tego sie nie czepiam, ale przedmioty i broń można by z powodzeniem w paint'cie narysować. No, chyba że ty tak wolisz jak jest :P -...i co mniejsze potworki też by można w paint'cie narysować :D - przydałaby by sie fajna muzyczka! - te ceny co mocniejszych armorów i broni są za wysokie. Może ja coś źle robiłem, ale po przejściu poziomu zyskiwałem średnio 3000-4000 kredytków. Ale ogólnie jest gites! :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 no to ja czekam, do poprawionej wersji chetnie wroce ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebolek Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Gierka fajna ale dać trochę inną muzykę i jest super gierka. Daje 4/5. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Masz u mnie 3+... :> Gra całkiem fajna, choć moim zdaniem sterowanie nie jest za wygodne... :F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 No to wersja 12f jest i nawet sie uruchamia... https://gmclan.org/up3255_4_ZARAZA_12_f.html Co nowego? -spacja - panele boczne -mozliwosc wyboru sterowania: F2; -nano programy, kliknac prawy aby zaladowac, kliknac lewy na kwadracik kolo aktywnego wkeipunku by wybrac jeden do odpalenia, kliknac gdzies prawy aby odpalic... -zmienione poruszanie sie miedzy poziomami... - klawisz M wyswietla minimape. - i cala masa nowych bugów ( dosłownie)... Coz... Zaraza mi sie rozrosła, wkradl sie moj nieodlaczny towazysz : Chaos z kumplem Bajzlem i juz trudno mi sie polapac co i jak. Wiec narazie idzie w odstawke, moze wroce do tego projektu jak obmysle lepszy system ekwipunku i generowania plansz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amadeo Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 gierka, the best 5\5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_K Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Gra się co chwile zacina i co chwile player sam sobie idzie pozatym możemy wejsc na tego goscia co nas na poczatku oprowadza w menu sa dwa exit jak to poprawisz to dam ocene :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się