Skocz do zawartości

Super Mario Galaxy 2D


pablo1517

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 tygodnie później...

Z mojej strony wypłynie sama krytyka, więc:

- grafika jest fajna, ale szkoda że nie autorska

- poziom trudności jest wg mnie za wysoki, spadłem przy pierwszym dołku

- pierwsze zadanie jest nieco za długie, powinno być stosunkowo proste i zapoznające ze sterowaniem or sthg

- w drugim zadaniu wg mnie za dużo niepotrzebnej bieganiny, szczególnie że nie zalezy ona od gracza tylko od fuksa

- osobiście wkurza mnie wall-kick, jakoś nie mam smykałki do takich zabaw, wolałbym wolniejsze opadanie [no ale to tylko moja nieumiejętność grania]

- Prawa strona mapy [za tymi żółtymi kwadratami] jest jak dla mnie masakralnie trudna, szczególnie te dwa filarki między którymi w kółko spadam i nie mogę na nie wskoczyć

- armaty - jedyne miejsce w którym przydałyby się monety a ich nie ma

- czemu Mario jak biega ma ręce odchylone do tyłu?

 

Więc to wszystko sprowadza się do

- wyśrubowanego poziomu trudności za bardzo

- nie autorskich grafik, dźwięków i postaci [ale to kwestia gustu]

 

No i ogólnie bardziej mi to już przypomina Hitmana a nie stare poczciwe Super Mario Bros :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No... nie wiem, dla niektórych poziom trudności jest idealny, dla mnie też, ale postaram się to ułatwić. To tylko demo. Jeśli ten lvl w ogóle będzie w wersji finalnej to ulegnie zmianie. Krytyka jest jak najbardziej na miejscu, aczkolwiek pochwalę też chciałbym usłyszeć z prostej przyczyny - chce wiedzieć co powinno zostać tak jak jest!

 

PS: Niektóre osoby narzekają na za duży poślizg ale on jest normalny, to normalne ze sie spada jeśli się w powietrzu nie manipuluje kierunkami! Bardzo proszę o nagranie mi filmiku z grania jak gra ktos kto uważa, że Mario za bardzo się ślizga.

 

PS: W czym ci to Hitmana przypomina zbyszku? oO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Hitman dlatego że trzeba najpierw poznać całą mapę a potem brać się za zadanie, ciężkie i mozolne xD

 

No to z pochwałami trudno nie będzie =]

 

- ogólnie pomysł - aż mi się przypomina Mario 64 z Nintendo :D [to były czasy jak sie pocinało w Mario 54, Maskę MAjory i Banjo-Kazooie... eh... =] ]

- questy są świetne, ale te są za długie na początek

- GRYWALNOŚĆ!!!

 

I co jeszcze chciałbym lepiej:

- Obsłuę pada ^^

- jakiś odgłos gdy Mario robi sobie kuku

- piąchę bym dodał ;]

- przy menu zamiast wyjście - powrót [zawsze sie boję że gra się wyłączy xD] no i zamiast wyjścia przy escape'ie jakieś menu

- przeszkadza mi obsługa myszki NO ALE JAK BĘDZIE NA PADZIE to z gałką będzie fajnie =]

 

Ogólnie łatwiej mi krytykować xD. Ale to jedna z nielicznych gier na których ukończenie czekam, wreszcie jakaś porządna platformówka, a nie zaliczanie kolejnych fpsów z CDa xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do poziomów trudności - heh zawsze sie jest najlepszym we własnej grze, uwierz mi ze chocby BD - przeszedlem calego na poziomie kamikaze, a nie znam jakiejkolwiek innej osoby której by sie to udało. Dlatego warto czasami obnizyc poziom trudnosci dla tych ktorzy nie znają gry na pamięć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

@Up i taki miks to juz niby orginalne? :) kopia nadal pozostanie kopią.

Z Drugiej strony akurat SMG2d był chyba najfajniejszym klonem mariana jaki na gmclanie widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I kto to mówi. =p

Kalkowanie nowych gier, które dopiero co zostały wydane nie ma sensu, tym bardziej, że w SMG 3D było bardzo ważnym elementem gameplayu.

 

btw. Chcesz warna za double-posta? :jezor: (nieaktualne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio wydana wersja była zabezpieczona przed dekompilacją. Na szczęście udało mi sę to odzyskać :D

 

Jaklub gada jakieś pierdoły nie mające sensu. "Klonowanie nowych gier nie ma sensu bo są ważnym elementem gameplayu." Albo nie wiesz co to gameplay, albo byłeś pijany jak to pisałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Klonowanie nowych gier nie ma sensu bo są ważnym elementem gameplayu."

Kalkowanie nowych gier, które dopiero co zostały wydane nie ma sensu, tym bardziej, że w SMG 3D było bardzo ważnym elementem gameplayu.

Kto tu był bardziej pijany. :jezor: Chodziło o to, że trójwymiar w SMG był bardzo ważny.

 

PS. Czy istnieje gra nazywająca się Super Mario Galaxy 3D?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mario to prapradziadek wszystkich platformówek. Gra niczego sobie, tylko do grafiki i muzyki mam zastrzeżenia. Mogłeś sam zrobić grafikę, wtedy wyższą ocenę byś dostał. Muzyka ma pewien bug, po przegranej, w menu dalej leci ta muzyka z gry. 4/5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...