Grela Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Jak zrobić, żeby co 10 punktów wróg zwiększał swoją prędkość?? Z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 speed = score div 10; Czy coś takiego. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 To cały kod i gdzie to dać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 A skąd ja mam to wiedzieć? Nie mam pojęcia co odpowiada u Ciebie za zmianę szybkości gry. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Do step ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Ale on i tak stoi w miejscu @Tymon:Dajmy, że room_speed, ale ja też niewiem. Od czego to zalerzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Nie rozumiem kodu tymona więc napiszę ci to po swojemu ;) W Create: score = 0; speed = 2; W step: if score >= 10 { speed += 1; score = 0 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Ja nie chce zerowania punktów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 No to sprawdzaj czy score jest dzielone przez 10 i tyle ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Jak??I jak zrobić, że coraz szybciej wrogowie się tworzą?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 tak jakby: div n - zwraca wartość podzieloną przez n, zaokrągloną z niedomiarem x div 10 jest tym samym co floor(x /10) Tymon podał najlepsze rozwiązanie :P czyli w step: speed = score div 10; //bądz speed= floor(score/10) // :) Edit: w alarm0: /*akcja tworzenia ennemys*/ alarm[0]=zmienna w razie potrzeby odejmuj od zmniennej np. zmienna-=1 // wtedy akcja z alarm0 wykona się szybciej ;P acah no i pamiętamy o zdefiniowaniu zmiennej w create oraz wywołaniu alarmu również w create :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 To w stepie potwora?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Jeżeli chcesz by wróg zwiększał prędkość to przecież nie wstawisz tego kodu do gracza. <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 A w kodzie Marka o ile będzie zwiększał prędkość?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 co 10 pkt speed będzie wrastał o 1... tak jak nasipałeś w temacie ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 A w create to na ile moge ustawić zmienną?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 zmienna=10 alarm[0]=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 A to gdzie dać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 acah no i pamiętamy o zdefiniowaniu zmiennej w create oraz wywołaniu alarmu również w create :P człowieku, żebym sam się musiał cytować <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Teraz to się wogule nie tworzą.Może Ci przez PW podam tam gdzie to robie i byś mi poprawił :)?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Widzę że bez przykładu nie dasz sobie rady :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Tworzy się jeden objekt tylko, a dalej nie tworzy :(. Offtopic:Dostales moje PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 16 Listopada 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 ja pierdziele, jaki spam... wnerwiacie mnie tymi pytaniami "a gdzie to dać" - jesteście programistami, to wysilcie palniki trochę, albo się nie bierzcie za robienie gier. Skoro coś ma się sprawdzać przez całą grę - wiadomo - w step. Skoro coś ma być ustawione i zdefiniowane - w create. Skoro ma się dziać po jakimś czasie - w alarmie. I tak dalej... odpowiedzi padają po 2 3 razy a tu nadal pytanie "gdzie jak i co to jest". Sypnął bym ostrzeżeniem, ale że już 70% widzę to dam sobie na wstrzymanie jeszcze. Jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Chodzi o to, że to co skopiowalem z przykladu Marka do mojej gry źle działa, a dobrze wszystko zrobiłem i skopiowałem. Dlatego go poprosiłem poprawienie tego pliku, w którym to robie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 ja cie... moze o to chodzi? if score >= 10 { speed += 1; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Listopada 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 zauważ, że 11 punktów to też >= 10, zatem speed będzie wzrastał w nieskończoność. obiekt, który wytwarza przeciwników: w create: next_speed=false; wrog_speed=1; alarm[0]=room_speed*2; //dwie sekundy w alarm0: if score mod 10 = 0 and next_speed=false { next_speed=true; //zapobiega przyspieszaniu wrogow, gdybysmy przez ostatnie 2 sekudny nie zabili zadnego - czyli nie zmienil sie wynik wrog_speed+=1; } else { next_speed=false; } var ppp; ppp=instance_create(0,0,obj_worg); ppp.speed=wrog.speed; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Chodzi o to, że to co skopiowalem z przykladu Marka do mojej gry źle działa, a dobrze wszystko zrobiłem i skopiowałem. Dlatego go poprosiłem poprawienie tego pliku, w którym to robie. Nie wystarczy go skopiować. Trzeba jeszcze go zrozumieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się