pilar36 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 korzystam z przykladu "paski" i mam taki problem w create object0 mam: exp=0 i wymexp=100 w paskach zrobilem tak: global.EXP=object0.exp i global.MAXEXP=object0.wymexp problem polega na tym, ze jak otrzymam ilosc expa to nie redukuje tego na paskach ( wszedzie tam gdzie trzeba w paskach pozmienialem tak aby pobieral wartosci od object0); HEEELP! :boxed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 31 Października 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 wygląda, że jest ok, widocznie obiekt który to pobiera a) nie istnieje B ) masz gdzieś jakiś inny kod który neutralizuje to co powyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 rotfl? czyly gm nie jest taki doskonaly... moze jednak da sie cos zrobic...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 31 Października 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 rotfl? czyly gm nie jest taki doskonaly... moze jednak da sie cos zrobic...? Nie, widocznie Ty coś źle napisałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 moze ja dam wam kody do porownania bo ja nie widze bledow: PASKI: CREATE: //Zycie global.HP=object0.hp; global.HPMax=object0.maxhp; //Energia global.MP=object0.mp; global.MPMax=object0.maxmp; //EXP global.EXP=object0.wymexp; global.EXPMax=object0.explvl; //FP global.FP=object0.fp; global.FPMax=object0.maxfp; STEP: //Zycie if (global.HP>global.HPMax) { global.HP=global.HPMax; } if (global.HP<0) { global.HP=0; } //Energia if (global.MP>global.MPMax) { global.MP=global.MPMax; } if (global.MP<0) { global.MP=0; } //FP if (global.FP>global.FPMax) { global.FP=global.FPMax; } if (global.FP<0) { global.FP=0; } //EXP if (global.EXP>global.EXPMax) { global.EXP=global.EXPMax; } if (global.EXP<0) { global.EXP=0; } DRAW: tu sa jeszcze klocki tj: draw sprite i set font var HP, MP, FP, EXP, P, xx, yy, c; HP=(global.HP*80)/global.HPMax; FP=(global.FP*80)/global.FPMax; MP=(global.MP*80)/global.MPMax; EXP=(global.EXP*80)/global.EXPMax; xx=view_xview[0] yy=view_yview[0] c=c_white; //Zycie draw_sprite(hp_pusty,0,xx+63,yy+20); draw_sprite_general(hp_cale,0,0,0,HP,10,xx+63,yy+20,1,1,0,c,c,c,c,1); //FP draw_sprite(fp_pusty,0,xx+63,yy+46); draw_sprite_general(fp_cale,0,0,0,HP,10,xx+63,yy+46,1,1,0,c,c,c,c,1); //Energia draw_sprite(mp_pusty,0,xx+63,yy+33); draw_sprite_general(mp_cale,0,0,0,MP,10,xx+63,yy+33,1,1,0,c,c,c,c,1); //EXP draw_sprite(exp_pusty,0,xx+63,yy+59); draw_sprite_general(exp_cale,0,0,0,EXP,10,xx+63,yy+59,1,1,0,c,c,c,c,1); draw_text(34,3,object0.lvl); draw_text(92,17,object0.hp); draw_text(92,43,object0.fp); draw_text(92,30,object0.mp); draw_text(68,56,object0.wymexp); object0: create: lvl=1; int=0; str=0; dex=0; sta=0; wis=0; szybkosc=1 + 0.001*dex; animszybkosc=1 + 0.001*dex; odpint=0 + sta*1; odpstr=0 + sta*1; skill_pkt=0; czar_pkt=0; explvl=100; wymexp=0; maxhp=40 + sta*7; hp=40; maxmp=10 + int*18; mp=1; maxfp=10 + sta*9; fp=10; premia_do_obrazen=0; zobaczcie sami.... B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 31 Października 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 //Zycie global.HP=object0.hp; global.HPMax=object0.maxhp; to znaczy, że te zmienne są pobierane tylko raz - w momencie tworzenia obiektu, bowiem Create za to odpowiada. Potem te skrypty nie zostają już nigdy wykonane. Wniosek - wsadź je w step :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 wsadzajac je wstep wyskakuje mi wilele bledow^^ - milo urozmaicasz swoje wypowiedzi xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 a czy wo gole jest taki obiekt w roomie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 oczywiscie ze jest, inaczej nie moglbym wyswietlic paskow..... EDIT: wiecie co, moze ja wam dam linka do tego, sami pokombinujecie: https://gmclan.org/up1033_4_rasznu.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 widze ze juz nik tutaj nie zaglada... :huh: :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 2 Listopada 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 widze ze juz nik tutaj nie zaglada... :huh: :huh: Dla mnie w tym projekcie co dałeś nie ma błędu. Paski są wyświetlane, jakieś koło przesuwa się w górę jak naciskam odpowiednią strzałkę. Skąd do jasnej ciasnej mogę wiedzieć co takiego powinno się stać i KIEDY. Opisz dokładniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się