Skocz do zawartości

Podazanie za objektem


masher

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli dobrze zrozumiałem :

 

w obiekcie który podąza.

if x>obiekt2.x sprite_index=spr_lewy;
else
sprite_index=spr_prawy;

 

Jeżeli chodzi o zwykłe flipnięcie sprita czyli lustrzane odbicie to można też tak:

if x>obiekt2.x image_xscale=-1; else image_xscale=1; //sprajt musi byś obrócony w prawo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...