masher Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Tak jak w FAQ zrobilem, ze objekt 1 idzie w strone objektu 2, ale chodzi mi zeby tylko chodzil w poziomie a tak to lata za nim w gore. Prosilbym o pomoc. Z gory dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 W step if biekt2.x >x x+=1; if obiekt2.x <x x-=1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Wrzucam w step tam gdzie kod o podazaniu za objektem ale co mam wpisac w x i y? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzec Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 właśnie o to chodzi że nic :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 if distance_to_object(obj) < 100 { move_towards_point(obj.x,obj.y,3); if obj.x >x x+=1; if obj.x <x x-=1; } gdzie obj to objekt za ktorym ma podazac W tym wypadku jak obj skoczy to ten co za nim podaza tez skacze a chcialbym tego uniknac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzec Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Noto wystarczy ci tylko to co napisał Micanser PS. Oczywiście odpowiednio dobierz wielkość liczby zamiast "1" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 A jak chce zeby za nim chodzil to co mam wpisac bo za bardzo tego nie ogarniam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 W step if biekt2.x >x x+=1; if obiekt2.x <x x-=1: Mic, a nie lepiej użyć: move_towards_point( obiekt2.x, y, 3 ); =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Dzieki Maxpayn teraz dziala z tym kodem co podales :) Ale jeszcze spytam, jak objekt za ktorym objek2 2 podaza jest nad nim to zmienia sie sprite z lewego na prawy i tak w kolko. Wiecie moze jak to rozwiazac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Jeśli dobrze zrozumiałem : w obiekcie który podąza. if x>obiekt2.x sprite_index=spr_lewy; else sprite_index=spr_prawy; Jeżeli chodzi o zwykłe flipnięcie sprita czyli lustrzane odbicie to można też tak: if x>obiekt2.x image_xscale=-1; else image_xscale=1; //sprajt musi byś obrócony w prawo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masher Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 if distance_to_object(obj) < 100 { move_towards_point( obj.x, y, 3 ); } Kod objektu podazajacego za objektem glownym. Ale chodzi o to ze jak obj glowny jest nad objektem podazajacym to obj podazajacy caly czas zmienia sprite z lewego na prawy i tak caly czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się