Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Października 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 nie, tam gdzie stoisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 a no tak... a w keyboard press to kiedy sie rusza tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Października 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 jak u ciebie wtedy się rusza - to tak. nie wiem jak wygląda twoja gra, wiec nie powiem dokładnie :] ja zawsze klawiszologię daję w step praktycznie całą :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 jeżeli idziesz image_index=-1; //lub wcale tego nie pisz, jesli kod nie koliduje z powyższym (if ... else) image_speed=0.2; //lub nieco szybciej wtedy niestety animacji nie ma... tylko przeniesie sie do nastepnej ramki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 plz... przeciez nie chce zeby szedl nie ruszajac nog :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
początkujący Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Zrób tak. W create dodaj akcję image_speed=0 Do akcji A-key dodaj image_speed=1 i image_xscale=1 Do akcji D-key dodaj image_speed=1 i image_xscale=-1 Zrób akcję <no key> i tam dodaj image_speed=0 i image_index=0 Ja tak zrobiłem i wszystko działało :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 ale trzymaj np strzałkę w górę i rusz się xD ja mam taki sposób: STEP: image_speed=0; if(key...) { image_xscale=x; image_speed=0.4; } itd :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
początkujący Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 <_< <_< -= da się załatwić =- :D :D Wystarczy do warunków ruchu (pierwsza linia w A-key i D-key) dodać "and ! place_free(x,y+1)" A moje dodane akcje zamknąć w tamtym nawiasie :P :P Djadam5, zrobiłem ci od tak se obiekt strzał, jak chcesz to ci dam i będziesz miał mniej roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 4 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 zadne z waszych przykladow nie dziala... https://gmclan.org/up2883.html przyklad... to pierwsze na gorze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się