Cruel_boy Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 No cóż... chodzi o to... ze moj bohater ma w sobie grawitacje... chyba kazdy wie chyba jak sie to robi... ale mam problem... nie wiem czy to z move_contact_solid... moj bohater... stoi do gory nogami... kiedy skacze to widac... jak by chodzil po scianach niewidzialnych... W kazdym razie bardzo dziwny problem... plz o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Hmm, może przez przydatek depha ustawiłeś, pokaż kod albo coś w tym stylu... OFF: a tak w ogóle to... po... co... ci... tyle... kropek...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 a sorki... juz wiem o co chyba chodzi... maska i ustawic oryginy na nogi :D EDIT: nie rozumiem z maska... do czego sluzy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 ludzie pomozcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Zeby nie było problemów z kolizją ustawiasz maskę jakąś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 jak patrzylem na sprit maski... byla ale w obiekcie hero juz nie :/ EDIT: w przykladzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 ?? Maske ustawiasz danemu obiektowi... maski sa po to że np. masz jakiś obiekt w kształcie małej kropki albo lini... i zeby moznabyło np. na niego kliknąc ustawiasz mu maskę w kształcie kwadratu większego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 tylko zeby bylo wiadomo gdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Jak to gdzie? w obiekcie jest takie okienko do wybierania masek :| Albo: mask_index=spritemaski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Gdzie sie je ustawia? Pod wyborem sprite'a w obiekcie jest wybor maski (jak nie ma zadnej to standardowo ustawiana jest taka jak sprite obiektu). I skoncz z tymi [...] bo to stosuje sie do niedopowiedzen, a nie do zwyklych zdan! <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Jak to gdzie? w obiekcie jest takie okienko do wybierania masek ale przed tym włącz advenced mode, albo zrób w kodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 tu przyklad... https://gmclan.org/up2883_12_przyklad.html edit... nie strzalki tyolko wasd :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Aleee... w czym tak wogóle problem... btw gmk to se możesz... @down: raczej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 to dac na gm6 tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bixon Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 @up GM7 rządzi ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 cały problem jest w draw'ie xD DRAW: draw_sprite_ext(sprite_index,-1,x,y,image_xscale,image_yscale,image_angle,image_blend,image_alpha) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 dziex... a zeby nie robic nowego tematu... jak sie robi obrot w poziomie? ze jak idzie w lewo to jest obrocony w lewo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 użyj "image_xscale" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 aha... ale zeby bylo wiedziec ile w x,y ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Daj image_xscale=-1 a obrazek sie odwróci ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 dzieki yoda tematu nie zamykajcie... bo chce sie zapytac tez o sprite_index Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 No ale co z nim? ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 wlasnie... jak mozna zrobic... ze animacja robi sie dopiero wtedy... kiedy sie poruszam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Października 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Za pomocą image_speed i image_index. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 W akcji porszania daj sprite_index=spriteruchu no i tak jak wyżej ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 gnysek... co miales na mysli? jezeli stoi... to chce pierwsza ramke... a jak sie poruszam w lewo i prawo... to index_jest odtwarzany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 na początku kodu "image_speed=0;" a przy akcji ruchu "image_speed=0.3;" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Października 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 jeżeli stoisz image_index=0; image_speed=0; jeżeli idziesz image_index=-1; //lub wcale tego nie pisz, jesli kod nie koliduje z powyższym (if ... else) image_speed=0.2; //lub nieco szybciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 jeżeli stoisz image_index=0; image_speed=0; w create... tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Najlepiej w Begin Step ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się