Skocz do zawartości

Moje skrypty do zaimportowania


Twoja ocena  

11 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Twoja ocena:

    • 1/5
      2
    • 2/5
      1
    • 3/5
      2
    • 4/5
      2
    • 5/5
      4


Rekomendowane odpowiedzi

draw_text_outl.gml

Rysuje text o podanym kolorze w podanej pozycji i z podanym kolorem i grubością obrysowania.

 

 

 

chance.gml

Zwraca losowo True lub False. Szansę na true podajemy jako argument w przedziale 0-1.

 

rnd_angle.gml

Zwraca losowy kąt (liczbę od 0 do 360).

 

 

 

rnd_int.gml

Zwraca losową liczbę całkowitą między podanym minimum i maksimum.

 

 

 

rnd_real.gml

Zwraca losową liczbę zmiennoprzecinkową między podanym minimum i maksimum. Warto wspomnieć, że zwrócona liczba zawsze będzie mniejsza niż maksimum, ale może być równa minimum.

 

 

 

view_move_smoothly_xy.gml

Płynnie przesuwa podany view z podaną prędkością do podanej pozycji. Prędkość to % drogi pozostałej do celu, którą ma przebyć view przy jednym wywołaniu skryptu. (podajemy jako liczbę między 0-100) (skrypt najlepiej umieścić w step)

 

 

 

view_move_smoothly.gml

Płynnie przesuwa podany view z podaną prędkością do pozycji aktualnej instancji. Prędkość to % drogi pozostałej do celu, którą ma przebyć view przy jednym wywołaniu skryptu. (podajemy jako liczbę między 0-100) (skrypt najlepiej umieścić w step) (jeśli obiekt z tym skryptem w stepie ma wiele instancji to view powinien ustawić się równo między nimi)

 

 

 

I to by było na tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FPS gier w stylu "Moja Pierwsza Gra" albo nawet większości zaawansowanych i tak nie zejdzie nigdy poniżej szybkości roomu przez używanie takich skryptów.

 

Swoich plików nie trzymam na uploadzie GM Clanowym tylko na http://chomikuj.pl/uploader/GameMaker. Chyba powinienem to dodać do sygnatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co sądzicie o tym?

 

file_type_add_command.gml

Dodaje polecenie do menu kontekstowego dla wszystkich plików o podanym rozszerzeniu.

 

file_type_set_icon.gml

Zmienia ikonę dla wszystkich plików o podanym rozszerzeniu.

 

Dzięki temu można zrobić, że gracz będzie mógł zapisywać grę, a potem uruchamiać ją podwójnym kliknięciem na plik B) Albo to samo z levelami do gry. Przykład użycia tu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...