Nirvan Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Jak zrobić że gdy naduszę przycisk ataku to player wykonuje animację ataku i nie może się wtedy poruszać do momentu zakończenia animacji ataku ? W tej grze tak jest : Soldexus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 animacja ataku musi byc w tym samym spricie. create : moze_chodzic = true image_speed = 0 step : if moze_chodzic { //chodzenie } if keyboard_check(ord('A')) { image_speed = 1 moze_chodzic = false } animation end moze_chodzic = true image_single = 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 step : if moze_chodzic { //chodzenie } co zamiast chodzenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Września 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 cokolwiek chcesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 no ja nie wiem jak u Ciebie poruszanie wygląda. dajesz tam kod poruszania po prostu. standardowo to if keyboard_check(vk_right) then x+=4 i tak dalej ale moze byc inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Ja tam daje chodzenie w event keyboard left i taki klocek jest i idzie w lewo xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Jeszcze jedno pytanie . Jak zrobić że gdy u playera nacisnę przycisk w prawo to u innego objektu variable o nazwie dir będzie zero ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 obiekt.variable=0; EDIT: zatrzymanie przy ataku ;p https://gmclan.org/up1717_11_Przykladzik_ZELDA2.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się