Makary155 Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 W mojej grze występuje losowy teren. Jest jakiś sposób, żeby drugi gracz rywalizujący przez tcp/ip widział identyczny co pierwszy gracz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 mplay_data_read(drugi_gracz) i mplay_data_read(pierwszy_gracz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 14 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Nie wiem czy oto chodzi. Na początku rozgrywki gra tworzy losowy teren i chcę aby nie doszło do sytuacji, gdy gracz strzela w drzewo,a drugi gracz widział wybuch w powietrzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Przesłać "teren" graczom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleFish Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 mapka powinna być generowana na serwerze, stamtąd wędrować do reszty uczestników gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 .. heh dlatego nie ogarne chyba multiplaya Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 @propaganja: Ja też go nie pojmuję ;) A co do terenu to serwer zrobi i wyśle (Jak wspomniał LittleFish ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 18 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Przesłać "teren" graczom. W jaki sposób? Przykład mile widziany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 To już zależy w jaki sposób generujesz losowy teren... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzec Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Jeśli generujesz teren zmiennymi to prześlij te zmienne z serwera do graczy, a u graczy niech stworzy się teren z tych zmiennych. np: ilosc_drzew=random(20) ilosc_kamieni=random(50) itp itd to tylko prosty przykład. Sposobów jest mnóstwo ale zawsze losuje się zmienne a potem buduje mapkę potem już wysyłasz te zmienne do graczy i po ich otrzymaniu budowana jest mapa na podstawie danych. nazwy funkcji nie pamiętam :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się