hoffer Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Jak zrobic aby wrog przestawal strzelac gdy widzie przeszkode Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Jezu, pare dni temu byl taki temat (3 chyba) Trzeba uzyc collision_line -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=7329 pamietaj o credits :P <joke> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoffer Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 ale jak zrobic dla wiekszej ilosci objektow...bo to to mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Większej ilości obiektów to znaczy? Większej ilości ścian? Daj or między tymi obiektami powinno dziłać chyba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Najlepiej zawsze stworzyć obiekt "obj_sciana" i każdej przeszkodzie przypisywać parent. Ułatwia życie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoffer Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 np obj_sciana, obj_beczke etc.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Robisz obiekt sciana_parent i kazdemu obiektowi typu 'przeszkoda (sciana.beczka.mur) dajesz ten parent... i potem w sprawdzainiu kolizji czy coś dajesz nie beczke czy mur tylko ten parent... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 inaczej mówiąc, obj_sciana to rodzic, a pozostale obiekty to jego dzieci - w nich nie ustawiasz żadnych akcji, tylko dajesz w polu parent obj_sciana i wtedy wszystkie jego akcje będą również posiadały dzieci - chyba, że któremuś z obiektów dodasz jakąś akcję, to automatycznie taka sama od rodzica przestanie być wykonywana. Dlatego tutaj często z pomocą przychodzą UserEvents. Nom i obj_sciana of koz nie trzeba ustawiać w roomie, tylko jego dzieci. Zobacz przykład gry platformowej http://www.yoyogames.com/make/tutorials/ (konkretnie to ten link: http://www.yoyogames.com/downloads/tutorials/platform.zip ) - tam właśnie tak mają zrobione przeszkody z tego co pamiętam (jeden z obiektów jest całkiem czarny, ale nie ma go na planszy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się