Skocz do zawartości

wrog przestaje strzelac gdy widzie przeszkode


hoffer

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

inaczej mówiąc, obj_sciana to rodzic, a pozostale obiekty to jego dzieci - w nich nie ustawiasz żadnych akcji, tylko dajesz w polu parent obj_sciana i wtedy wszystkie jego akcje będą również posiadały dzieci - chyba, że któremuś z obiektów dodasz jakąś akcję, to automatycznie taka sama od rodzica przestanie być wykonywana. Dlatego tutaj często z pomocą przychodzą UserEvents. Nom i obj_sciana of koz nie trzeba ustawiać w roomie, tylko jego dzieci. Zobacz przykład gry platformowej http://www.yoyogames.com/make/tutorials/ (konkretnie to ten link: http://www.yoyogames.com/downloads/tutorials/platform.zip ) - tam właśnie tak mają zrobione przeszkody z tego co pamiętam (jeden z obiektów jest całkiem czarny, ale nie ma go na planszy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...