Gość Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 wiem jak zrobic poruszanie sie po okręgu w zegarze (z przykladu) ale jak ustawić prętkość poruszania się?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Nie wiem czy Ci o to chodzi sekx=320+sekl*cos(degtorad(current_second*6-90)); seky=240+sekl*sin(degtorad(current_second*6-90)); Ale w przykładzie masz to zależne od czasu... i podmieniając current_second*6-90 na daną wartość otrzymasz to co chcesz (chyba Ci o to chodzi...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Siemka.Dzięki o to mi chodzi, Ale jak to zmienić?? pomóżcie!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Sorry za dubleposta (Proszę o wybaczenie) ale chciałem odświeżyć temat,bo bardzo tego potrzebuję.Więc jak ustawić prędkość poruszania się po okręgu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Lipca 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 create: dir=0; step: if dir<360 then dir+=1 else dir-=360; //1 po dodawaniu to własnie prędkość x=320+10*cos(degtorad(dir-90)); y=240+10*sin(degtorad(dir-90)); //10 to srednica kola, 320 i 240 x i y srodka kola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Chyba mam coś źle... mam tak CREATE dir=0; STEP if dir<360 then dir+=1 else dir-=360; //1 po dodawaniu to własnie prędkość x=320+10*cos(degtorad(dir-90)); y=240+10*sin(degtorad(dir-90)); //10 to srednica kola, 320 i 240 x i y srodka kola DRAW draw_circle(320,240,100,true) x=320*sin(degtorad(90)*100); y=240*cos(degtorad(90)*100); 90+=1 draw_arrow(320,240,x,y,15) for (i=0; i<360; i+=30) { var l1,l2,l3,l4; l1=320+90*cos(degtorad(i-90)); l2=240+90*sin(degtorad(i-90)); l3=320+100*cos(degtorad(i-90)); l4=240+100*sin(degtorad(i-90)); draw_line(l1,l2,l3,l4); } i wyskakuje mi błąd: fatal error in action number 1 of draw event for object obj_ruletka compilation error in code action Error in code at line 4: 90+=1 at postion 4 varible name expected Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 "90" to nie zmienna, tylko liczba ;). Zainicjuj zmienną, ustaw wartość początkową 90 i co step dodawaj do niej jakąś wartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 czyli w create 90=0; ??? potem step 90+=1 ??? NIEEEE... create ble=90 STEP ble+=1 TAK?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi