planet Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Mam pytanie chyba proste :rolleyes: w room mam ustawioną kratke na 32 pixele. chcem zrobić tak by podczas włączenia rooma zapełnił on sie automatycznie kwadratami o wymirze 32 pisele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Użyj pętli for i funkcji instance_create. Pozdrawiam, mroow. :cat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
planet Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Coś nie bardzo mi to wychodzi może troche jaśniej jak dla początkujacego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 for(i=0; i<=room_width; i+=32) { for(l=0; l<=room_height; l+=32) { draw_rectangle(x,y,x+i,y+l,true) }} :D ...Marek.:whip: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Albo dać backround o wyglądzie kratki. Pozdrawiam, mroow. :cat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
planet Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 dzieki Marek.S ale co ja mam z tym zrobic?(gdzie to dac w create obiektu) doadam jeszcze, ze nie moge dać backround bo to musi być obiekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 to daj jako sptira xD w draw :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 To masz taką fajną funkcję o nazwie draw_sprite_tiled. Pozdrawiam, mroow. :cat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
planet Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 zrobilem tak objekt 1 (to jest kwadrat 32/32) w events - draw i ten kod : for(i=0; i<=room_width; i+=32) { for(l=0; l<=room_height; l+=32) { draw_rectangle(x,y,x+i,y+l,true) }} wyszło mi po uruchomieniu gry siatka 32/32 taka jaka jest w tworzeniu rooma. mi chodzi o to by obiect 1 pojawil sie na calym roomie jedem obok drugiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 stwórz 2 obiekty: 1. "objLewo" 2. "objDul" "objLewo" CREATE: xr=sprite_get_width(sprKlocek) for(xx=0; xx<room_width/xr; xx+=1) { instance_create(x+xx*xr,y,objKlocek); } "objDul" CREATE: yr=sprite_get_height(sprKlocek) for(yy=0; yy<room_height/yr; yy+=1) { instance_create(x,y+yy*yr,objLewo); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
planet Opublikowano 8 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 to ma byc tak jest room on ma 254 na 254 i mam object 32 na 32 chcem zeby po wlaczeniu rooma zapelnil sie tymi obiektami obok siebie i w gore i w dol na calosci (zeby zakryly plansze jeden raz) to bym mogl zrobic zanim gra sie wlaczy podczas edycji rooma ale moja gra wymaga zrobienie tego podczes wlaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumex Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Robisz dwa obiekty jeden np. tlo a drugi rysuj_tlo, w pierwszym dajesz mu ten sprite 32x32, a w drygim piszesz cos takiego: for(i=0; i<=room_width; i+=32) { for(l=0; l<=room_height; l+=32) { instance_create(i,l,tlo) }} W room dajesz gdziekolwiek obiekt rysuj_tlo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się