Skocz do zawartości

bugi w gm6


Firemark

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli by porównać gm6 z gm5 to jednak gm5 wychodzi na lepsze,gdyż przynajmniej tam działa to,co myśmy napisali w scrypt.Np. w gm5 jeżęli był emitowany inni dźwięk to innego nie przerywało.A w gm6 przerywa jakby wszytkie i nie działa wtedy funckja "gdy jakiś dźwięk jest wyłączony".Jest jeszcze dużo bugów(błędy).

Co wy o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Mi sie zdaje, ze to z powodu pospiechu. A po drugie system dzwiekowy jest nowy, wczesniejszy tworzyszyl gm'owi od poczatku, wiec wszystkiego chochliki dawno wyszly na jaw. Teraz jest inaczej, wyszla dopiero pierwsza wersja z serii 6 i miejmy nadzieje, ze kolejna wersja bedzie juz miala poprawione bugi, bo cos ostatnio sie ich namnozylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do animowanych backgroundów, to nigdy nie dało się zrobić ich animowanymi. :)

 

Ja mam natomiast jeszcze jeden bug: gdy dam taki oto kod w creation code jednego roomu:

if sound_isplaying(menu_m)=0 then sound_loop(menu_m);

Później, gdy przechodzę do innego roomu, loop dalej leci (normalka) i gdy wrócę do poprzedniego, loop nie puszcza się od nowa. Czyli wszystko gra...

Jednak, gdy wcześniej ten dźwięk (menu_m) podmienię z pliku i później wychodzę z roomu i wracam spowrotem, to loop nagle się przerywa i zaczyna lecieć od początku.

A ja muszę mieć podmienienie z pliku, bo wavy są za duże, by wsadzić je do gier... :(

 

Możecie to spraqwdzić, i podać mi kod, który nie będzie puszczał od początku... ???

Albo wskazać mój błąd ???

 

 

-------------------------------------------

DZIĘKI SLY, NAJPRAWDOPODOBNIEJ ROBIŁEM ŹLE WŁAŚNIE TO... ALE SPRAWDZĘ PÓŹNIEJ... TERAZ NIE MOGĘ DOSTAĆ SIĘ DO KOMPA PACIA... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Gnysek: Bardzo ciekawe, może nam przybliżyć tą sprawę, bo coś nie chce mi się wierzyć. :)

 

Dawidsu: Jest jeden bardzo prosty sposób by akcje w create w pierwszym poziomie wymusić tylko jeden raz, podczas startu gry:

if ( variable_global_exists( 'gra_wystartowala' )==false )
{
  global.gra_wystartowala = true;

  tutaj reszta akcji, ktora wykona sie tylko raz
}

 

 

update:

http://www.freaky.u4w.com/porfirio/download.php?list.5

Zobaczcie na ostatni dll.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...