karus99 Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Mam taki problem. Mam w kolizji z obiektem żeby wyskakiwała wiadomość. A w grze ta wiadomość pokazuje się kilka razy póki jakimś cudem nie odejdę od obiektu który mnie blokuje. I chciałbym żeby ta wiadomość pokazywała się tylko raz a jak obejdę na pewną odległość i wrócę to też żeby się raz pokazała. Mam nadzieję że zrozumiecie. THX z góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Daj że po kolizji lekko odbijasz od obiektu. Dotkniesz tylko raz,i tylko raz się pojawi kumunikat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 create: wiad=true w kolizji: if (wiad=true) { wiad=false show_message('bla bla') alarm[0]=5*room_speed } alarm0: wiad=true Pozdrawiam Marek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 CREATE objektu, który po ztyczności pokazuje message: global.gownonasrane=1 alarm[0]=100 KOLIZJA z drugim objektem if global.gownonasrane=1 { show_message(tutaj twój tekst) global.gownonasrane=2 alarm[0]=100 } ALARM[0] global.gownonasrane=1 Powinno działać =D Po kilku sekundach wiadomość znów się będzie pokazywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Guxiu Hmmm... zobacz co ja napisałem :] Poza tym po co w create ustawiasz alarm <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Wszystko w tego kto ma mówić: Create: mowa=true Kolizja z graczem if mowa=true { show_message('TEKST') mowa=false } Step: if distance_to_object(kto_mowi)>40 { mowa=true } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Dobra to mi działa, a jak zrobić żeby w wiadomości były dwie odpowiedzi i każda robiła co innego. Mam to zrobione tylko nie w kodzie a potrzebuje kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 TUTAJ znajdziesz odpowiedź na swoje pyatnie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Dalej mam problem oto kod który wpisałem: w create: mowa=true w kolizji z graczem: var m; if (mowa=true) { mowa=false m=show_message_ext('Gada se','Tak','Nie','Anuluj') if m=1 { with(object64) { instance_destroy(); } } else if m=2 { exit } alarm[0]=100 } w alarm0: mowa=true Jak dam nie to wychodzi i już nie działa wcale, a jak dam tak to jest tak samo ja było czyli cały czas się pokazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 spróbuj skasować else przed if m=2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 dobra tak i anuluj działa ale w nie nic się nie zmieniło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 to daj: if m=2 { game_end() } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 ale ja nie chcę żeby się gra kończyła tylko żeby wychodziło z wiadomości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 To daj if m=2 { show_message('Trudno') } czy coś w tym stylu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 dzięki wielkie działa chcesz być w info? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Mnie tam obojętnie ale było by mi miło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karus99 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi