Skocz do zawartości

Dwa przyciski wduszone naraz


Rekomendowane odpowiedzi

Bez różnicy, można tak do step albo any key:

if( keyboard_check( ord( 'W' ) ) )
{
     if( keyboard_check_pressed( ord( 'S' ) ) )
     {
          akcja
     }
}

Albo do eventa duszenia wybranego klawisza i:

if( keyboard_check_pressed( ord( 'S' ) ) )
{
     akcja
}

Gancegal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez różnicy, można tak do step albo any key:
if( keyboard_check( ord( 'W' ) ) )
{
     if( keyboard_check_pressed( ord( 'S' ) ) )
     {
          akcja
     }
}

Albo do eventa duszenia wybranego klawisza i:

if( keyboard_check_pressed( ord( 'S' ) ) )
{
     akcja
}

Gancegal.

O.o, wydaje mi sie ze wszystkie warunki które nie muszą byc ciagle sprawdzane powinno sie zamieszczac w poszczególnych dla nich eventach. Wiem ze w przypadku 5 czy 6 obiektów nie ma to wielkiego wplywu na gre, ale juz np. przy generowaniu kilkuset obiektów z stepem moze okropnie zamulić.

"and" może zastąpić znakiem "&&" xP

samo & wystarcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, ale i tak event any key jest warunkiem wykonywanym co stepa ( czy nawet częściej ). Więc to bez różnicy.

 

Co do &:

&& || ^^: combine Boolean values (&& = and, || = or, ^^ = xor)

...

| & ^: bitwise operators (| = bitwise or, & = bitwise and, ^ = bitwise xor)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...