Skocz do zawartości

Pietruszek

Użytkownicy
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Pietruszek

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. w create : ascore=0 score=0 w other / room end : ascore+=score score=0 //Score dodaje do wszystkich punktów (ascore) a score się zeruje A ascore to twoje "All score"
  2. 1.Przyda się alarmik z grawitacją 2. speed=8 direction= //domyśl się co dalej :P 3. if distance_to_object(GRACZ) < 640 { instance_create(POCISK) }
  3. Ok dzięki Stig . Miejsce w credits będzie :)
  4. Nie działa :( Wciąż stoi w miejscu
  5. Ale nie wraca płynnie :( Próbowałem z alarmami ale mi nie wychodzi
  6. Chce żeby bloczek obracał się do 180 stopni , a gdy Direction przekroczy 180 , cofało się do 0 stopni i tak w kółko. Z góry thx :thumbsup: .
  7. Zrobiłem se z nudów taki przykładzik kupowania , pasek życia (nie mój , znalazłem w Koszu :D) , Bronie , Magazynki itd. http://www.gmclan.org/up2369_4_przyk_ad.html dźwięki itd. prosto z CS'a XD
  8. Wszystko jest gotowe , przyznam , że nawet nieźli mi wyszło (zmiana broni , podnoszenie :D)
  9. Znowu zrobiłem głupi błąd :D Dzięki.
  10. Robie se z nudów gre gdzie są Magazynki i Amunicja. Mam problem. Kiedy global.Magazynki jest równe 0 to jak klikne PPM to się przeładowuje :( Dokładniej : Sytuacja , mam 0 Amunicji , 0 Magazynków. Klikam PPM i dodaje mi 10 Amunicji :( Kod w Player : Glob Right Pressed : if global.Magazynki<=0 then global.Amunicja=0 if global.Magazynki>=1 then global.Magazynki-=1 global.Amunicja=10 Glob Left Pressed : if gotowy=1 if global.Amunicja>=1 instance_create(x,y,obj_pocisk) gotowy=0 alarm[0]=5 global.Amunicja-=1 if global.Amunicja<=1 global.Amunicja=0
  11. Jak zrobić , żeby rysowana tekstura na objekcie miała alpha
  12. w create pocisku : direction=Gracz.direction speed = 10
  13. Już ustawiłem originy jest wszystko ok dzięki all
  14. No kurcze stoje w pozycji powiedzmy x 32 i y 32 a pocisk wylatuje x 48 y 48 :( Reszta info : Widok z góry Używam Direction
×
×
  • Dodaj nową pozycję...