Pietruszek Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 No więc tak jak w temacie. Jak zrobić , żeby jeśli wdusze np. W i S jednocześnie to robi akcje np. strzelania ? PS : Szukałem i nie znalazłem :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 pokmiń z keyboard_check(przycisk) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 A jak są to litery to nie trzeba dodać "ord"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 if keyboard_check(ord("W")) and keyboard_check(ord("S")) { akcja } albo if keyboard_check(ord("W")) if keyboard_check(ord("S")) { akcja } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 and -,- if (keyboard_check(vk_up) and keyboard_check(vk_down)) Pozdrawiam Marek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 dodatkowo, nie umieszczaj tego w stepie tylko keyboard key <any key>. To jeden z najczesciej popelnianych bledów ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 :o co ? <_< wsadź to w step!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Bez różnicy, można tak do step albo any key: if( keyboard_check( ord( 'W' ) ) ) { if( keyboard_check_pressed( ord( 'S' ) ) ) { akcja } } Albo do eventa duszenia wybranego klawisza i: if( keyboard_check_pressed( ord( 'S' ) ) ) { akcja } Gancegal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 "and" może zastąpić znakiem "&&" xP if keyboard_check_pressed(ord('A')) && keyboard_check_pressed(ord('Z')) { //Akcja } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Bez różnicy, można tak do step albo any key:if( keyboard_check( ord( 'W' ) ) ) { if( keyboard_check_pressed( ord( 'S' ) ) ) { akcja } } Albo do eventa duszenia wybranego klawisza i: if( keyboard_check_pressed( ord( 'S' ) ) ) { akcja } Gancegal. O.o, wydaje mi sie ze wszystkie warunki które nie muszą byc ciagle sprawdzane powinno sie zamieszczac w poszczególnych dla nich eventach. Wiem ze w przypadku 5 czy 6 obiektów nie ma to wielkiego wplywu na gre, ale juz np. przy generowaniu kilkuset obiektów z stepem moze okropnie zamulić. "and" może zastąpić znakiem "&&" xP samo & wystarcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Fakt, ale i tak event any key jest warunkiem wykonywanym co stepa ( czy nawet częściej ). Więc to bez różnicy. Co do &: && || ^^: combine Boolean values (&& = and, || = or, ^^ = xor) ... | & ^: bitwise operators (| = bitwise or, & = bitwise and, ^ = bitwise xor) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się