Skocz do zawartości

kody


Rekomendowane odpowiedzi

if( keyboard_check( vk_control ) )
{
     if( keyboard_check( vk_space ) )
     {
          if( keyboard_check_pressed( ord( 'D' ) ) )
          {
               show_message( 'oszukujesz!' );
               game_end();
          }
     
     }
}

Ctrl + spacja + D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to ci się przyda. Zobacz ten pliczek :) po wciśnięciu klawisza del można wpisywać kody :P akceptacja enterem :)

 

w step w switchu dodajesz i zmieniasz kody np:

case 'ammo'[gdy wpiszesz ammo]: ammo+=6[dodaje sie 6 ammo]; show_message( "dodano 5 ammo :(" [ pokazuje się wiadomość]);break

oczywiście w tych kwadratowych nawiasach dodałem opisy i kod musisz wstawić bez nich np:

case 'drzewo': with(drzewo)instance_destroy(); show_message( "usunięto drzewo;P" );break

 

Pozdrawiam Marek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem kody i jeden z nich jest na usunięcie wszystkich objektów :

 

with(brat)

{

instance_destory

; show_message('!!!oszukujesz!!!') ;break

}

ale wyskakuje mi error:

___________________________________________

FATAL ERROR in

action number 1

of Step Event

for object kody:

 

COMPILATION ERROR in code action

Error in code at line 17:

; show_message('!!!oszukujesz!!!') ;break

 

at position 2: Assignment operator expected.

czy da się jakoś to naprawić jeśli tak to jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy:

 

___________________________________________

FATAL ERROR in

action number 1

of Step Event

for object kody:

 

COMPILATION ERROR in code action

Error in code at line 16:

instance_destroy;

 

at position 18: Assignment operator expected.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W stepie ogólnie mam tak:

 

if (moge=true)

{kod=keyboard_string}

if (moge=false)

{kod=''}

 

 

if (keyboard_check_pressed(vk_enter) and moge=true)

{

switch (kod)

{

case 'exit': game_end();show_message('Narazie :)') ; break

case 'bulletup': global.naboje +=20 ; show_message('!!!oszukujesz!!!');break

case 'desmon':

with(brat)

{

instance_destroy();

show_message('!!!oszukujesz!!!');

break;

}

default: show_message('Kod nieprawidłowy :P');break

}

kod=''

moge=false

}

 

Mam problem bo jak wpisuje kod (desmon) to pokazuje mi się oszukujesz a potem od razu kod nieprawidłowy.

Co zrobić ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie mógł byś mi pomuc bo jesteś już veteranem a ja ledwie Smart Newbie.

 

Ranga na forum to nie wyznacznik umiejętności. Poza tym jeśli chcesz usunąć komunikat o nieprawidłowym kodzie to poprostu wywal z kodu tą funkcje która za to odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie doceniasz mojego przykładu jest lepszy niż ten stary z przykładów, a to ze ci działa ten nowy a artimal -owi mój nie to jest wina złego zastosowania kodu bo chyba nie ma różnych rodzajów switchów <_<

 

Pozdrawiam Marek :)

 

Edit: po cholerę tyle tych buziek <_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...