artimal Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Kolejne pytanie z seri może mi ktoś pomoże? a oto ono: chciałbym zrobić w mojej grze tak aby po kliknięciu gdzieś na planszy z działkazostał wystrzelony pocisk i leciał do tego miejsca gdzie kliknąłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 w create pocisku direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); speed=10; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 jak klikam to nic się nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 W dzialku w step: if ( mouse_check_button_pressed ( mb_left ) ) then instance_create(x,y,pocisk) // tam gdzie pocisk nazwa obiektu pocisk A w pocisku to co ci napisal wyzej pablo1517 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 no działa tylko pocisk nie pokazuje sie przy lufie tylko z ok.5cm obok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Więc ustaw originy na spricie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 yyyyyyyyy a co to?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adster Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Jak włączasz menu edycji właściwości sprita (to, gdzie masz "load" i "edit"), to pokazany jest wizerunek sprita, a gdzieś obok niego jest przycisk "center"...naciśnij go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 ja center to tylko mam w: animation/shrink/center Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adster Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 ja center to tylko mam w: animation/shrink/center Nie to center-tamto, gdzie są też przyciski Load Sprite i Edit Sprite :) EDIT: Aha, sprawdź, czy w (File->Advanced Mode) to ostatnie jest zaznaczone. Jeżeli nie, to zaznacz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 :ranting2: a gdzie!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 nie mam takiego czegoś PS:niezajerestrowany gm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 PS:niezajerestrowany gm Przestań ciągle pisać żem asz niezarejestrowany GM, tylko naucz się czytać ze zrozumieniem, a nie czekać aż ktoś napisze krok po korku, w którym miejscu ekranu masz kliknąć, ile razy i jak przesunąć myszkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 A pfe :P Bo jeżeli w spricie lufa znajduje się nad środkiem to pocisk nie będzie wylatywał z lufy :P Proponuje ustawić połowę wielkości X i Y na poziomie lufy :D Od razu dodam żebyś potem się nie pytał że Depth odpowiada za kolejnością wyświetlanych obiektów( obiekt przysłania obiekt) . Im niższy Depth tym obiekt będzie bardziej na wierzchu ( w twoim przykładzie pocisk może wylatywać z połowy jej lufy a nie z jej końca, w ustaw depth lufy na mniejsze od pocisku) :) PS. Wiem że kiepsko tłumaczę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 1 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 ja nie mam tej ramki z center mam tylkoz load sprite i edit sprite Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 To włącz Advanced Mode! (w File, też mam strzałki rysować?) Bez niego nic nie zdziałasz sensownego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 I przestań nas wreszcie męczyć xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_PL Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Gosciu seryjnie ciemny...heh wez se sciagnij 3d maker to jest prog dla ... o 100 razy lepszy jest gm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się