Skocz do zawartości

celownik


artimal

Rekomendowane odpowiedzi

Jak włączasz menu edycji właściwości sprita (to, gdzie masz "load" i "edit"), to pokazany jest wizerunek sprita, a gdzieś obok niego jest przycisk "center"...naciśnij go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja center to tylko mam w:

animation/shrink/center

 

Nie to center-tamto, gdzie są też przyciski Load Sprite i Edit Sprite :)

 

EDIT: Aha, sprawdź, czy w (File->Advanced Mode) to ostatnie jest zaznaczone. Jeżeli nie, to zaznacz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pfe :P Bo jeżeli w spricie lufa znajduje się nad środkiem to pocisk nie będzie wylatywał z lufy :P Proponuje ustawić połowę wielkości X i Y na poziomie lufy :D

Od razu dodam żebyś potem się nie pytał że Depth odpowiada za kolejnością wyświetlanych obiektów( obiekt przysłania obiekt) . Im niższy Depth tym obiekt będzie bardziej na wierzchu ( w twoim przykładzie pocisk może wylatywać z połowy jej lufy a nie z jej końca, w ustaw depth lufy na mniejsze od pocisku) :)

 

PS. Wiem że kiepsko tłumaczę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...