Mateki Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Więc to jest tak mam problem... :( Jeżeli jestem ustawiony w lewo to ma robić animacje uderzenia lewo i na odwrót instance_change(punch_right,nie wiem co wpisać) if instance_exist(stand_right) instance - no właśnie ja nie mam obiektu tylko sprity jak to zmienić Chyba coś w całym kodzie zkopałem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Nie trzeba zmieniać obiektu, wystarczy prosty i mały kod do zmiany sprite'a: sprite_index=nowy sprite Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateki Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 sprite_index=punch_right No dobra a jak chce zeby w lewo walił a nie w prawo :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 sprite_index=punch_left :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateki Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 To tak mam postać która ma atkować spacją ,,Zmiana sprite zależnie od sprite'' czyli jak jestem ustawiony w prawo(czyli aktywny jest sprite stand_right) to zmienia się w punch_right. Ale gdy w lewo jest ustawiony(aktywny stand_left) to zamiast punch_right to punch_left Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 omg -.- if instance_exist(stand_right) instance_change(punch_right,nie wiem co wpisać) if ma być przed kodem do wywołania ... instance_change(obj,perf) Changes the instance into obj. perf indicates whether to perform the destroy and creation events. a sprite zmienia się za pomocą sprite_index... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Ja bym zrobił "if sprite_index=spr_lewo {sprite_index=spr_cioslewo}" i na odwrót... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateki Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 mam to w space włózyć ??? bo nie działa pytanie: if sprite_index=spr_lewo {sprite_index=spr_cioslewo} jezeli sprite = spr_lewo {sprite jest = spr_cioslewo} - dobrze tłumacze Ale to bym musiał chyba w dwóch osobny ch eventach włożyć ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Piszesz w Pressanej Spacji: if sprite_index=spr_lewo then sprite_index=spr_cioslewo else alarm[0]=20 image_speed=0.3 if sprite_index=spr_prawo then sprite_index=spr_ciosprawo else alarm[0]=20 image_speed=0.3 W Alarm 0: if sprite_index=spr_cioslewo then sprite_index=spr_lewo if sprite_index=spr_ciosprawo then sprite_index=spr_prawo Ja chyba zawsze jakoś tak to robię... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateki Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 THX THX THX THX THX THX THX THX THX THX THX THX DUUŻE THX :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 No problem :thumbsup: ...gra S.W.A.T? Chmmm...bardzo interesujące... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się