Grela Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 (edytowane) Witam! Zrobiłem przykład, który pokazuje, jak zrobić ludzika, który będzie strzelał ręką jak Rayman:) Link:TU! Miłego testowania:)[F1 kliknijcie] Edytowane 11 Kwietnia 2007 przez Sonique Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Ej piszcie czekam na komenty:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adster Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Nie, no roxisz człowieku. Wiem, że się zachwycasz swoim dziełem, ale 10 minut na forum to jest prawie jak sekunda ;) Link nie działa...idę zajrzeć do twojego uploadera i zaraz editnę tego posta oraz wystawię odpowiednią ocenę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Link nie działa. :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jecht Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Link mi nie działa :( I bądź trochę cierpliwy, poczekałeś 15 minut i już się martwisz =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 nom link nie działa,jak będzie działał to dam edita Edit: link dalej nie działa;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Ta ręka nie zawsze wraca do właściciela, a o to chyba właśnie chodziło. Po prostu ręka nie powinna odwracać szybkości, tylko gonić właściciela. 4/10 - byłoby 7/10 gdyby nie wymieniony bug Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Link nie działa?? Ja sprawdzam zawsze link. A przykład poprawie ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jecht Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Mimo to mi nadal nie działa :( . I chyba nie tylko ja tak mam, z tego co widzę :) . Spoko że Jaklub może. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Tutaj jest uploader Sonique. Z tego sobie ściągnijcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 https://gmclan.org/up1867_11_Rayman_rzut_reka_popraw :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Ten link też nie działa. A poprawiony ma jedną wadę: ręka wraca za szybko i lata tylko w prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Fajny przykład lecz jest parę błędów popraw je i będzie git a na razie to daję 5/10 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 moim zdaniem marny przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Mi obydwa linki nie działają :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 bo trzeba chyba dopisać na końcu: .html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jecht Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 No, nareszcie mogę ocenić :) . A więc daję temu przykładowi 5/10 bo nie jest dopracowany za bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123el Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 3-4/10 ze względu, że myślałem iż będzie tu image_xscale, trzymająca się bohatera rączka, która się porusza.... Ja bym to raczej nazwał przykł. bumerangu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumex Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Jak skacze to z tymi rekami dziwne rzeczy się dzieją :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crash Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 No nawet niezłe, tylko troszke nierealistyczne...7/10 Pamiętam, że Tymon zrobił coś kidyś podobnego... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki77 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Po pierwsze może powstać kilka rąk. Po drugie ręka znika kilka milimetrów przed bohaterem. Daje 4+/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 tragedia :/ zamiast zmieniać sprity ty zmieniasz obiekty :o moja ocena to 1/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pax Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Fajny przykład :) Napewno komuś sie przyda jak poprawi sie niektóre błędy :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Dżizas, ludzie, ja Was nie rozumiem, skoro jesteście tcy dobrzy, świetni i tak pilnoe wypatrujecie wszelkie błędy, poza tym jesteście nieźli w GM, to czemu sami tych błędów nie poprawicie, no ??? xD Przecież to jest przykład ogólnie dostępny, z otwartym kodem źródłowym dowolnie edytowalnym jedynie do własnego użytku, więc przecież możecie sami sobie go dowolnie poprawiać, zmieniać, edytować... A nie liczyć, że zrobi to autor, który jest może na nieco niższym poziomie zaawansowania niż niektórzy z Was :D Za przykład dam 8/10, bo wszelkie błędy można samemu poprawić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Spyro gdzie ty masz jakiś kod wszystko robione klockami z nieznanej mi biblioteki. Tym się tak zachwycacie a mój tak pocisnęliście ;P moje ręce exe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adster Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Przykład całkowicie mierny: 1/5 Bardzo dużo błędów, mało ciekawe wykonanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 @Marek.S: A co niby klocki to już nie kod źródłowy ?? Przecież to praktycznie to samo, ale bardzij po newbiowsku. Przykład to przykład - hest tutaj pokazane jak to zrobić, a właściciel przykładu może go dowolnie edytować. Nawet jeśli są klocki. Poza tym, żeby było prościej, zawsze można je przerobić na kod. Wiesz, tam mogę przynajmniej dopracować albo poprawić co chcę, za to w tym Twoim "przykładzie" już nie. Nie tyle, że jest w exe i nie ma dostępu do kodu źródłowego, ale jeszcze bardziej ubogie wykonanie niż w tamtym. Przynajmniej graficzne. Chociaż jest miernik siły strzału i dopracowanie powrotu pięści. Ale nie można tego wykorzystać do własnych celów i edycji. Nie krytykuję Cię, ale pewnym jest, że pliki exe nie mogą być przykładami, bo nie stanowią w istocie żadnego przykładu dla początkujących i są jedynie pokazem umiejętności. Kto wie, czy nie korzystałeś z czyjejś pracy ?? :P @Adster: Który "przykład"...? xD Poza tym przecież Wam tłumaczę, że w przykładach nie ocenia się błędów, bo te sami możecie naprawić, lecz pomysł, oryginalność, wykonanie. I uojt. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 A ja się nie zgodzę. Trzeba oceniać poprawność przykładu (czyli wyszukiwać błędy), bo ma on służyć nauce. Chciałbyś żeby twoje dzieci (:]) były uczone w szkole przez jakiegoś dyletanta, który wpaja im, że bitwa pod Grunwaldem miała miejsce w 1150? Wątpię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 xD Nie, ale dokładnie nie to miałem na myśli... To znaczy chodziło mi o to, żeby w miarę dawania lepszych i bardziej zaawansowanych przykładów, człowiek uczył się sam rozwiązywać napotkane problemy i błędy. Przykład ze szkoły :] I owszem, poprawność też się liczy, ale nie taka, żeby zaraz autorowi kazać wszystko poprawiać. Użytkownik sam może to zrobić i ma do tego pełne prawo i predyspozycje :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 A poprawiony ma jedną wadę: ręka wraca za szybko i lata tylko w prawo. Nie umiem inaczej zrobić, ale Marek na szczęście mi podpowiedzial BIG THANKS Spyro gdzie ty masz jakiś kod wszystko robione klockami z nieznanej mi biblioteki Ale, ale nie zrozumiałeś przykładu klocki były z Gm'a ale przy grawitacji(tylko) skorzystałem z SuperLiba Jakluba:] Nie jestem newbie tylko Smart Newbie tragedia :/ zamiast zmieniać sprity ty zmieniasz obiekty moja ocena to 1/10 Dziękuje CI:):):) Zobacz na sygne:) Jak skacze to z tymi rekami dziwne rzeczy się dzieją :/ Jak skaczesz to ręka wraca, no tak być musi Po drugie ręka znika kilka milimetrów przed bohaterem Dałem destroy the instance jak ręka zbliży się do bohatera CO JESZCZE POPRAWIĆ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się