Skocz do zawartości

Rzucanie ręką jak Rayman


Rekomendowane odpowiedzi

Nie, no roxisz człowieku. Wiem, że się zachwycasz swoim dziełem, ale 10 minut na forum to jest prawie jak sekunda ;)

 

Link nie działa...idę zajrzeć do twojego uploadera i zaraz editnę tego posta oraz wystawię odpowiednią ocenę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dżizas, ludzie, ja Was nie rozumiem, skoro jesteście tcy dobrzy, świetni i tak pilnoe wypatrujecie wszelkie błędy, poza tym jesteście nieźli w GM, to czemu sami tych błędów nie poprawicie, no ??? xD Przecież to jest przykład ogólnie dostępny, z otwartym kodem źródłowym dowolnie edytowalnym jedynie do własnego użytku, więc przecież możecie sami sobie go dowolnie poprawiać, zmieniać, edytować... A nie liczyć, że zrobi to autor, który jest może na nieco niższym poziomie zaawansowania niż niektórzy z Was :D

 

Za przykład dam 8/10, bo wszelkie błędy można samemu poprawić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marek.S: A co niby klocki to już nie kod źródłowy ?? Przecież to praktycznie to samo, ale bardzij po newbiowsku. Przykład to przykład - hest tutaj pokazane jak to zrobić, a właściciel przykładu może go dowolnie edytować. Nawet jeśli są klocki. Poza tym, żeby było prościej, zawsze można je przerobić na kod. Wiesz, tam mogę przynajmniej dopracować albo poprawić co chcę, za to w tym Twoim "przykładzie" już nie. Nie tyle, że jest w exe i nie ma dostępu do kodu źródłowego, ale jeszcze bardziej ubogie wykonanie niż w tamtym. Przynajmniej graficzne. Chociaż jest miernik siły strzału i dopracowanie powrotu pięści. Ale nie można tego wykorzystać do własnych celów i edycji. Nie krytykuję Cię, ale pewnym jest, że pliki exe nie mogą być przykładami, bo nie stanowią w istocie żadnego przykładu dla początkujących i są jedynie pokazem umiejętności. Kto wie, czy nie korzystałeś z czyjejś pracy ?? :P

 

@Adster: Który "przykład"...? xD Poza tym przecież Wam tłumaczę, że w przykładach nie ocenia się błędów, bo te sami możecie naprawić, lecz pomysł, oryginalność, wykonanie. I uojt. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się nie zgodzę. Trzeba oceniać poprawność przykładu (czyli wyszukiwać błędy), bo ma on służyć nauce. Chciałbyś żeby twoje dzieci (:]) były uczone w szkole przez jakiegoś dyletanta, który wpaja im, że bitwa pod Grunwaldem miała miejsce w 1150? Wątpię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xD Nie, ale dokładnie nie to miałem na myśli... To znaczy chodziło mi o to, żeby w miarę dawania lepszych i bardziej zaawansowanych przykładów, człowiek uczył się sam rozwiązywać napotkane problemy i błędy. Przykład ze szkoły :]

 

I owszem, poprawność też się liczy, ale nie taka, żeby zaraz autorowi kazać wszystko poprawiać. Użytkownik sam może to zrobić i ma do tego pełne prawo i predyspozycje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A poprawiony ma jedną wadę: ręka wraca za szybko i lata tylko w prawo.

Nie umiem inaczej zrobić, ale Marek na szczęście mi podpowiedzial BIG THANKS

 

Spyro gdzie ty masz jakiś kod wszystko robione klockami z nieznanej mi biblioteki

 

Ale, ale nie zrozumiałeś przykładu klocki były z Gm'a ale przy grawitacji(tylko) skorzystałem z SuperLiba Jakluba:]

 

Nie jestem newbie tylko Smart Newbie

 

tragedia :/ zamiast zmieniać sprity ty zmieniasz obiekty moja ocena to 1/10

 

Dziękuje CI:):):) Zobacz na sygne:)

 

Jak skacze to z tymi rekami dziwne rzeczy się dzieją :/

 

Jak skaczesz to ręka wraca, no tak być musi

 

Po drugie ręka znika kilka milimetrów przed bohaterem

 

Dałem destroy the instance jak ręka zbliży się do bohatera

 

CO JESZCZE POPRAWIĆ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...