Skocz do zawartości

Poszukuję osoby do współpracy


Kubas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kompletnie nie wiedziałem gdzie umieścić ten temat, ale do rzeczy..

 

Otóż jestem grafikiem 3d i moje modele (pojazdów) trafiają do różnych gier, jednak chciałbym rozwinąć horyzont i stworzyć grę, konkretnie symulator jazdy samochodem (oczywiście 3d), z ładną grafiką, fizyką jazdy itp. Nie myślcie odrazu, że "oho kolejny n00b chce zrobić gre ale nie wie jak", szukam poprostu osoby która zna się na gm(głównie o niego mi chodzi) lub c++ itd. i stworzyła by strukturę gry : fizyka, grafika i inne, stroną 3d zajmuje się ja :) jeżeli gra by powstała nie byłaby komercyjna, chodzi o takie coś jak np. "maluch sim".

Szczegółów nie będę tutaj opisywał, jeżeli ktoś jest zainteresowany, proszę o kontakt (gg podane w profilu),

 

PS: Jeżeli ktoś by chciał, mogę pokazać jakieś swoje prace, pracuje głównie w Zmodelerze, 3Dmaxa używam raczej żadko, do renderów.

 

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko robię w Zmodelerze, całkiem przyjemny programik.

 

Hanjuso, skoro można w gmie stworzyć strzelankę z całkiem ładną grafiką, podejrzewam, że samochodówkę też by się dało, można coś by było pokombinować z ODE, jednak jeżeli nie znajdę nikogo, kto chciał by ze mną współpracować, będę musiał sam się za to zabrać :o / z czego musi składać się taka gra ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chętnie mogę się przyłączyć bo sam robie wyścigówkę 3d

Elvis! Przez Ciebie sie drożdżówką zachłysnąłem xD

z czego musi składać się taka gra ?

Stworzenie samochodówki 3D znowu nie jest jakieś MEGA trudne. Ale tak jak już w tym temacie wspomniano gra będzie miała na pewno niski FPS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow... To musi być skomplikowane ;/