Kubas Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Witam, kompletnie nie wiedziałem gdzie umieścić ten temat, ale do rzeczy.. Otóż jestem grafikiem 3d i moje modele (pojazdów) trafiają do różnych gier, jednak chciałbym rozwinąć horyzont i stworzyć grę, konkretnie symulator jazdy samochodem (oczywiście 3d), z ładną grafiką, fizyką jazdy itp. Nie myślcie odrazu, że "oho kolejny n00b chce zrobić gre ale nie wie jak", szukam poprostu osoby która zna się na gm(głównie o niego mi chodzi) lub c++ itd. i stworzyła by strukturę gry : fizyka, grafika i inne, stroną 3d zajmuje się ja :) jeżeli gra by powstała nie byłaby komercyjna, chodzi o takie coś jak np. "maluch sim". Szczegółów nie będę tutaj opisywał, jeżeli ktoś jest zainteresowany, proszę o kontakt (gg podane w profilu), PS: Jeżeli ktoś by chciał, mogę pokazać jakieś swoje prace, pracuje głównie w Zmodelerze, 3Dmaxa używam raczej żadko, do renderów. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 lol... Man a gdzie są jakieś próbki? Jakieś przyklady twojej pracy? Coś co wyrazi twoje możliwości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Ja jeszcze dodam, ze w gmie nie ma sensu robic samochodowki w 3d. Albo bedzie zbiedzona, albo baaardzo wolna. Chyba zeby uzyc jakichs dlli ale zadnym z nich sie nie interesowalem, wiec nie moge nic powiedziec na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...