Skocz do zawartości

Poszukuję osoby do współpracy


Kubas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kompletnie nie wiedziałem gdzie umieścić ten temat, ale do rzeczy..

 

Otóż jestem grafikiem 3d i moje modele (pojazdów) trafiają do różnych gier, jednak chciałbym rozwinąć horyzont i stworzyć grę, konkretnie symulator jazdy samochodem (oczywiście 3d), z ładną grafiką, fizyką jazdy itp. Nie myślcie odrazu, że "oho kolejny n00b chce zrobić gre ale nie wie jak", szukam poprostu osoby która zna się na gm(głównie o niego mi chodzi) lub c++ itd. i stworzyła by strukturę gry : fizyka, grafika i inne, stroną 3d zajmuje się ja :) jeżeli gra by powstała nie byłaby komercyjna, chodzi o takie coś jak np. "maluch sim".

Szczegółów nie będę tutaj opisywał, jeżeli ktoś jest zainteresowany, proszę o kontakt (gg podane w profilu),

 

PS: Jeżeli ktoś by chciał, mogę pokazać jakieś swoje prace, pracuje głównie w Zmodelerze, 3Dmaxa używam raczej żadko, do renderów.

 

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko robię w Zmodelerze, całkiem przyjemny programik.

 

Hanjuso, skoro można w gmie stworzyć strzelankę z całkiem ładną grafiką, podejrzewam, że samochodówkę też by się dało, można coś by było pokombinować z ODE, jednak jeżeli nie znajdę nikogo, kto chciał by ze mną współpracować, będę musiał sam się za to zabrać :o / z czego musi składać się taka gra ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chętnie mogę się przyłączyć bo sam robie wyścigówkę 3d

Elvis! Przez Ciebie sie drożdżówką zachłysnąłem xD

z czego musi składać się taka gra ?

Stworzenie samochodówki 3D znowu nie jest jakieś MEGA trudne. Ale tak jak już w tym temacie wspomniano gra będzie miała na pewno niski FPS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow... To musi być skomplikowane ;/

 

Samochodówka w 3d w GM to raczej żadny problem... Wnioskując z prac Kubasa, można założyć, że będą to obiekty 2.5d, co nie wpłynie zbytnio na wydajność gry. Pomijając fakt, że będzie ją obciążało jeszcze modelowanie obiektów i operacje kamery, co jednak może nieco spowalniać FPS... Jednakże potęga Irrlicht'a czy chociażby Xtreme'a jest dotychczas niezmierzona, więc być może wyjdzie z tego cóś... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wcale nie są potrzebne dll'e aby wczytać modele i w czasie gry nie zwalniało FPS'ów, znalazłem w necie ( od czego jest internet?? xD ) skrypt na wczytywanie modeli lecz trochę długo się wczytuje kilka modeli

Download:

https://gmclan.org/up1717_3_d3d_model_load_ext_FINAL.html

 

Jest tam tutorial itp.

Naprawdę warto to wykorzystać :P

I nie trzeba się uczyć Irrlicht'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Irrlicht'a nie da się uczyć, trzeba go czuć :3

 

@dziadekkleofas: Jak to ?? Nigdy nie slyszałeś o genialnym wynalazku, jakim jest grafika 2.5d ?? Przecież to było tyle razy na forum xD Grafiką 2.5 jest obiekt trójwymiarowy, ale nie tworzony przez modelację i łączenie obiektów 3d ani tekstur, lecz zwykły obrazek, który wygląda jak w 3d :P Przykładem są właśnie takie obrazki Kubasa. Tak na marginesie, to grafika 2.5d zalicza się do rasterowej, a nie, jak 3d, do wektorowej :D I ma wymiary x oraz y. A 3d ma x, y, z. Z czwartym wymiarem (czas), to już jest 4d. :P

 

@Up: To chyba komendy m.in. z Xtreme 3d :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grafiką 2.5 jest obiekt trójwymiarowy, ale nie tworzony przez modelację i łączenie obiektów 3d ani tekstur, lecz zwykły obrazek, który wygląda jak w 3d Przykładem są właśnie takie obrazki Kubasa.

Nie wiem czy traktować to jako komplement ? :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już nie wiem jak mam wam udowodnić, że to czyste 3d :] przecież istnieją 3d maxy, w których po wgraniu Vraya(silnik renderujący) i jeżeli się na tym zna, można stworzyć takie coś :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...9f0d0d7217.html

i to jest 3d, przedstawiony w taki sposób, żeby jak najbardziej przypominał realistyczne zdjęcie auta

Koniec już rozmowy na ten temat. Jecht, w grze planuję użyć mniejszej ilości poly na auta, myślę, żeby je jeszcze podzielić, żeby zwiększyć płynność gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...