rryk Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Jak zrobić aby przy starcie danego lvla trzeba było wpisać kod i żeby po jednokrotnym jego wpisaniu nie trzeba było go powtarzać po ponownym włączeniu gry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Musisz zapisać zmienną najlepiej do ini Edit: i tu sie mogę pochwalić co można za pomocą tego ini zdziałać xD PLIK :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 ja na zmiennych nie umiem za bardzo operować wiec może dasz jakiś przykład :D (każdy kto mi da wspomnę w mojej grze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 ja na zmiennych nie umiem za bardzo operować wpiszwiadomosc = 0; wyscig = 10; okrazenie = 3; global.sraczka = 2; To sa zmienne wiec tu nie ma co sie uczyc :thumbsup: Ogolny zapis: nazwa zmienna (byle jaka) = wartosc W ten sposob mozesz uzyskac nieskonczone mozliwosci tworzenia roznych pierdol i nie tylko :) np. Jezeli samochod przejedzie przez mete to zmienna wyscig = 0... A gdzies tam jeszcze robisz ze jezeli wyscig = 0 to cos tam sie dzieje innego. Juz rozumisz? :D EDIT: No czyli podalem ci przyklad o co w tym wszystkim chodzi. Wiec powinienes z czaic juz co trzeba zrobic ze swoim problemem B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 ja nie mówiłem że nie wiem co to są zmienne tylko że nie umiem na podstawie ich formułować kodów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 ale jak zrobic pole do wpisywania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Marca 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 get_string() ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Oo, przecież kody operują praktycznie tylko na zmiennych, więc ja ty je formułujesz ?? :D Jeżeli chodzi ci o textbox, to już po raz siódmy (tak, liczę dokładnie :P) zapodam wam link do mojego osławionego tematu 4070...: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=4070 Zassij ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p-ter Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 może o ot ci chodzi If keyboard_check(kod) to akcja... :boxed: w roomie persistent... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 nie o to mi biega chodzi mi o cos takiego https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=101 tylko żeby po wciśnięciu sprawdź nie wyskakiwało to co wpisywałem tylko ze jeżeli np w loginie wpisze 000 pokazywało wiadomość ok i szlo do next room a jeśli wpisze coś innego rżeby restartowało ten room a i jeśli sie wpisze 000 to żebym nie trzeba było przy następnym włączeniu gry ponawiać operacji przerobi mi to ktoś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 musisz zapisać te hasło do ini i porównać wpisaną znamienną z tą poprzednio zapisaną przy rejestracji :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 show_message_ext(...)...?? Popróbuj coś tym, może o to chodzi xD A nie wystarczy użyć zmiennych globalnych...?? Chociaż jeżeli to ma być wczytywane po każdym zaboczeniu gry... To chyba jednak do ini i w Game Start file_open albo read *.ini jak się nie mylę :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Przykład marcinzzz95 Komunikator xD masz jak zapisac zmienne w ini oraz rejestrację i wpisywanie w taki prostokącik (zapomniałem jak się to nazywa) :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 16 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 thx za przykład ale jak zrobić aby po jednym logowaniu koleś nie musiał sie za każdym razem logować coś w stylu rejestracji jak jest w tym przykładzie zrobiona Po prostu przeróbcie w tym przykładzie obj_logowanie aby po poprawnym logowaniu zapisywał się plik a.ini a w nim np xxx a przy tworzeniu obiektu (obj_logowanie) żeby sprawdzało czy w pliku a.ini jest napisane słowo xxx a jeśli jest to room_goto_next() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk Opublikowano 16 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 help me-now!!!! hehe juz nie trzeba Ale warna dać trzeba. Co poradzić, taka praca. ;P Przewinienie: podwójne posty. Dawidsu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się