propaganja Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 propaganja pewnie tak pisze bo sam jest killerem. Ja jak wychodze z miasta to i tak bez napisów wiem kto killer. Killerzy często przebywają na słabych potworach i przy wyjściu z miasta tak że NOOBY grać nie mogą bo ciągle giną. Wiecie ile graczy możemy przez to stacić?!!! taa człowieniu co Ty odemnie chcesz nigdy nikogo nie zabiłem. Fakt w almore długo nie grałem, i ja jestem przeciwny TYLKO zabijaniu tych z dużo dużo słabszym lvl-em, jeśli fajcik - to musi być wyrównany, w końcu żeby coś udowodnić a nie zabierać looty jak głupek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szycha Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 no to mozeby tak ograniczyc zabijanie do max ruznicy 5 lvl-i. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 no to mozeby tak ograniczyc zabijanie do max ruznicy 5 lvl-i./ Nie, nie mozna. Takie systemy sie nie sprawdzaja, i sa dla bab. Grajac w Almore, tworzysz postac w jej swiecie, gdzie sa i bandyci, i szlachetni paladyni. To zalezy na kogo trafisz, a ograniczanie do roznicy lvli ######scie psuje klimat. Borek - twój system jest wporzo, podoba mi sie takie rozwiazanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ego5000 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Niee.... Ty nie dostaniesz robala. BTW PKowanie powinno być "dowolne" (każdy na każdego :P ) ew. PKować można dopiero od... 5-7 lvlu. EDIT: Ups, za późno :) Ten post był do Szychy PS: Sadam coś ci quote nie wyszło :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Chłeps, a ja może takim trochę offtopem pojadę po całości, że ten text w statusie serverów "It's non-sens to hosting server..." jest niezły... "Non-sens" xD Może i rzeczywiście ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 BTW PKowanie powinno być "dowolne" (każdy na każdego :P ) ew. PKować można dopiero od... 5-7 lvlu. BTW.Eeeeee-NIE!!! Dlaczego??? ...bo wyobraź sobie, jak 5 levelowców PKują kolesie z 40 levelem :( ;) Jak dla mnie najpoważniejsze propozycje tyczące się ograniczenia PK to: -moja :P -only na arenach PvP -przy pomocy reputacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ego5000 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 BTW.Eeeeee-NIE!!! Dlaczego??? ...bo wyobraź sobie, jak 5 levelowców PKują kolesie z 40 levelem :( ;) Od tego byli by strażnicy :) -only na arenach PvP Tego już za wiele :angry: TROCHĘ SWOBODY! Można by było dojśc do 100 lvlu bez bycia zPKowanym! Niedopuszczalne :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 szczerze to mnie tez denerwuje jak mozna sie bic tylko na arenie :/ ja bym wolal jak w silku albo ze mozna rzucac wyzwanie xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Może po prostu stworzyć trzy rodzaje "safe zone": -kompletnie bez walki -walki tylko z potworami -walki i z potworami, i z graczami Przy czym liczba poszczególnych safe zone i ich układ/sceneria sprawiałoby, że wchodzenie na zonę z dozwolonym PK byłoby od pewnych levelów opłacalne. Wiem, że tobie pablo1517 i ego5000 ten pomysł się wyda przekształconymi arenami, ale tam by były monstery i po prostu świat (poza tym powiedziałem, że "danger zone" byłyby tak skonstruowane, że tereny nimi obięte byłyby bardzo atrakcyjne (Zapewniałyby jakieś wielkie skróty, pełno skarbów, unikatowych itemów oraz potworów, pełno złota itp.)) :) Od tego byli by strażnicy smile.gif Źle Cię po prostu wcześniej zrozumiałem -myślałem, że spodobało Ci się Free For All-Kill All :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ego5000 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 3 rodzaje safe zone... to cala gra to by bylo jedno wielkie safe zone. IMO bezsens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 -walki i z potworami, i z graczami To jest taki danger zone ;) . Źle się wyraziłem... Czyli mogło by być tak, że będą te dwie inne strefy (z pewnymi ograniczeniami) plus ta bez ograniczeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Może zagrajcie sę w MU i dopiero potem porozmawiajmy. Mu jest internetowym morrorpg, który miał bardzo podobne problemy jak Almora. Twórcy gry już sobie z nimi poradzili. W MU jest wiele praktycznych rozwiązań co do PK i walk oraz pojedyków... a co ja będę wymieniał tu wszystko. Zagrajcie i sami sprawdźcie. Tu jest jeden taki prywatny serwerek z mega dużym EXPem w sam raz na zwiedzanie świata MU: http://www.grudgemu.com/ UWAGA!!! Gra jest bardzo rozbudowana pod względem graficznym i muzycznym więc jest około 300MB siągania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Dobra koniec tematu PVP, zrobiłem już system i będziecie mogli oceniać w nowej wersji. Nic już nie będę zmieniał, bo jak tak dalej pójdzie to ta nowa wersja nigdy się nie ukaże. Dzięki za sugestje, w sumie to posklejałem z każdej po trochu :). Kto poruszy od teraz temat PVP - warn! Smok@ usunąłem twój post, chyba wiesz dlaczego? lepsze to niż warn :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ego5000 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 @Smok: Sorry za off i dosadnosc ale pieprzysz glupoty. MU rozbudowane pod wzgledem graficznym?! Czlowieku!! Co ty na arty patrzyles? Jakikolwiek MMORPG ma lepsza grafe. Przeciez nawet 3D jest udawane. Myslisz ze czemu nie mozna obracac kamery? Proste. Bo np. zamkowe mory nawet nie maja drugiej strony. Druga sprawa to fakt ze w MU sa osobne serwy pvp i non-pvp a na pvp caly czas stulevelowcy kampia przy wyjsciu i pkuja kilkulevelowcow. Pozatym client ma ok 220 mega. EDIT: Sry ale nie moglem wytrzymac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szycha Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 moze i ma 220 mega, ale w ile pameitam w MU jest dosc spora ilosc lokacji, i jesli chodzi o skile,czary,bronie,mozliwosci ulepszen,moby, jest tego sporo. Grafika nienalezy do wybitnie genialnych, ale przyznasz ze jest mila dla oka i nawet ogien wyglada realistycznie :P, i jakby niepatrzec ma ladnych pare latek :P poprostu ego zaduzo od niej wymagasz ;], Wracajac do tematu, sprawa PVP juz uregulowana, pozostaje tylko pytanie: Czo jeszcze bedzie dodawane/zmieniane zanim wpusci nas Borek na testy :> Szczerze to niemoge sie doczekac i ciagle lata mi po glowie te przeliczanie obrazen u magow ;] Ostatnio przeszlo mi przez mysl wykorzystanie Harakteru do profek. Good, Haotic , Evil wystarczy zameinc na Archer, Sorcer, Warior i gotowe ;] teraz tylko przypisac do czarow, broni i pancerza kto co moze uzywac ;] (zabrzmialo to banalnie ale wiem ze to kupa pisania :P ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Dlaczego Archer, Warior i Mag? przecież Almora nie ma podzielności na klasy. Wy sami ją wymyśliliście :D Natura good więcej dostaje mądrości, Evil siły, ale to nie znaczy, że ten jest Warrior a ten Magiem. Czary może każdy używać, różdżki tak samo i bronie nie mają wymagań co do danej klasy. Jakby miały być klasy postaci, to nie były by 3 a więcej i nigdy samemu nie udało by mi się ich zbalansować. Natura jest po to, aby po prostu różnić się od innych, temu dochodzi więcej siły, a temu energii itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szycha Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 tego to ja niewiedzialem ze good madrosc dostaje a evil sile :P co dostaje haotic ?? i co z obrazeniami z czarow (czy bedziesz cos zmianial )? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 W nowej wersji będzie opisane co dana natura dodaje, a jeżeli chodzi ci o system czarów i walki, to został kompletnie przepisany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merfiuso Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Czekam na nową wersję i serwer, który będzie działał 24/7. Musze zapytać czy będe mógł grać na moim komputerze: P4 2,4 Ghz 512 ram Geforce 4 mx 440 Neo 512 mb Wogóle jakie są minimalne i zalecane wymagania. Byłoby miło jakby ktoś odpowiedział. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szycha Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 twoj sprzed jest 2x lepszy od mojego, a moj i tak sobie radzi z alomra ;] Czyli do zobaczenia w grze ;] PS. Drogi Borku znasz przyblizona date powstania do zycia wersji 0.60 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Nie wiem dlaczego Borek skasował mi pchosta bo jakoś wszyscy piszą. Problem ROZWIĄZANY!!! Dzięki Furious zażegnałem moje problemy graficzne oraz z kursorem. Almora jest przystosowana tylko i wyłącznie do rozdzielczości 1024x768 lub większej. Borek powinien był napisać na stronie Almory, że grać można tylko na takiej rozdzielczości ( i lepiej to niech napisze bo inni gracze terz mogą mieć takie problemy problemy ( w przyszłości oczywiście)) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ego5000 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Almora jest przystosowana tylko i wyłącznie do rozdzielczości 1024x768. Ja mam rozdzielczość ekranu 1280x800 i nie miałem problemów z kursorem ani jakichkolwiek innych problemów graficznych (pomijając to, że gra zapełnia 2/3 ekranu a lewa i dolna część jest czarna ale już raczej kwestia przyzwyczajenia :) ) ale dobrze, że Ty swoje rozwiązałeś :) BTW: Opcja zmiany rozdzielczości gry- mile widziana :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szycha Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Jakbym mogl zminic na 800x600 to bym nawet mial sporo fps :> a nie polowe ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 A mi na rodzielczości 1600:1200 i 2048:1536 chodzi pięknie i cały ekran widać :) (1024:768 pixeli ???!! LOL ?! Toż to szajs jakich mało !! Taki monitor ! To aż zbrodnia !!! :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 ostatnio próbowałem uruchomić Almorę na linuksie, ale niestety wszystko zakończyło się niepowodzeniem :P na Wine gra wysiada już przy ładowaniu, bo ma problem z dźwiękiem. kombinowałem trochę nawet przy tym, ale nic nie dało. tak więc gra na linuksie raczej odpada :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Poprawiłem na 1024x768 lub większej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Hah, mówiłem, że Linux sux :D Ty przedłużaczu Linuxa, czy inny oddawaczu albo nałogowcu, zależy jak się tłumaczy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Witajcie. Co nowego w wersji 0.60? Taki screen przedstawiający nowe itemy i kawałek nowego miejsca w grze jakim jest Forgotten Tower: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 A do czego może przydać się łopata czy kilof? W tej wersji znajdziemy już crafting? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 A do czego może przydać się łopata czy kilof? W tej wersji znajdziemy już crafting? :) No niestety nie mogę powiedzieć :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi