Smok Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Borek lepiej zostań przy tym co więcej zadał obrażeń. -Shaman- co do gildi straży to wyobraź sobie: -Jest srtarznik który kiluje kogo się da a jak mu się jakiś killer napatoczy to przy okazji będzie miał złoto. -Jest gracz i srażnik. Gracz zabija innych graczy i staje się killerem dlatego że ma układ ze strażnikiem. Wtedy daje się zabić 1000 razy strażnikowi, a potem dzielą się kasą przez opcje trade. Borek teraz do ciebie! Mam proźbe zrub skruty klawiszowe którymi można by dodawać staty np. 1num (na numerycznej) =strengh, 2num=agility, 3num... bo jak już wspomiałem przez ten błąd z kursorem moge tylko 2 staty dodawać a klawiatura rozwiązała by ten problem. PS. ZMIEŃ PORTY NA POPRZEDNIE BO GRAĆ SIĘ NIE DA! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 13 Marca 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 @Shaman: O tej policji to już pisałem Borkowi wczoraj. Nie podoba mi się tylko pomysł z gildią gdzie mogli by wstępować także gracze. Czemu? Tak jak Smok napisał powyżej. Kto będzie siedział i czuwał nad tym 24 godziny na dobę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 A mi sie nie podoba tylko "NA" czyli ze po jakism czasie nie mozna juz atakowac graczy. Jak juz ktos staje sie serial killah to dajmy mu zabijac dalej, w koncu i tak ktos go upoluje, a on sam zabawe bedzie mial lepsza. A i noobki po zobaczeniu czerwonegi nicku czy tam napisu criminal beda wiedzieli ze wypadalo by sp.... a nie przejsc obojetnie z boku bo przekroczyl limit zabijania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 propaganja pewnie tak pisze bo sam jest killerem. Ja jak wychodze z miasta to i tak bez napisów wiem kto killer. Killerzy często przebywają na słabych potworach i przy wyjściu z miasta tak że NOOBY grać nie mogą bo ciągle giną. Wiecie ile graczy możemy przez to stacić?!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Borek, popraw buga/błąd z autoreconnectem. Nikomu po śmierci nie chce się znowu wpisywać loginu i hasła od nowa. Właśnie! Po co jest podział na good, chaotic i evil? Nic to nie daje! Jeśli ma to zostać to niech lepiej coś to robi, np. członkowie tych samych grup nie mogą się atakować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Ja myśle że puźniej da... Można by zrobić np: -Devil Armor i mugłby go używać tylko Evil -Angel father (czy jakoś tak)zwiększające na chwile szybkość chodzenia, nie może używać Evil -Medalion przeciwieństwa (bo nie umiem przetłumaczyć) zwiękrzał by atak o 1 (przedmiot qestowo-eventowy), nie może używać Chaotic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 łeee... wyłaczenie z party itp to lipa :/ zdecydowanie ciekawsze jest jak taki gracz jest sciganym. Wybieranie joba i tam lowca lub zlodziej itp (troche jak w silkroad). Poprostu zrob ze nie trzeba czekac 1h, jak ktos jest na minusie powyzej 2 to niech będzie wanted i wtedy kazdy moze go siekac, za smierc odejmuje mu sie exp i dostaje +1 reputacji. bedzie mozna go ubijac az bedzie mial -1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaman Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Borek lepiej zostań przy tym co więcej zadał obrażeń. -Shaman- co do gildi straży to wyobraź sobie: -Jest srtarznik który kiluje kogo się da a jak mu się jakiś killer napatoczy to przy okazji będzie miał złoto. -Jest gracz i srażnik. Gracz zabija innych graczy i staje się killerem dlatego że ma układ ze strażnikiem. Wtedy daje się zabić 1000 razy strażnikowi, a potem dzielą się kasą przez opcje trade. 1. To inni strażnicy go ubijają, proste. To, że jest straznikiem nie znaczy że może popełniać przestępstwa. 2. Tak, masz rację, ale jeśli Borek wprowadziłby jakieś kary za śmierć (bo na pewno jakieś trzeba wprowadzić) to nikt nie da się zabić 1000 razy. Poza tym premia jest jednorazowa i na pewno nie aż tak wysoka żeby opłacało się tracić czas na takie przekręty. A poza tym jeśli naprawdę komuś chciałoby się to robić i przynosiłoby mu to jakiś dochód to wtedy można spokojnie usunąć premie dla strażników. To nie jest wcale takie ważne. @Shaman: O tej policji to już pisałem Borkowi wczoraj. Nie podoba mi się tylko pomysł z gildią gdzie mogli by wstępować także gracze. Czemu? Tak jak Smok napisał powyżej. Kto będzie siedział i czuwał nad tym 24 godziny na dobę? To, że tą gildię nazwałem Straż Miejska to wcale nie znaczy że ci co do niej należą muszą naprawdę bawić się w strażników i czuwać 24h na dobę i pilnować bezpieczeństwa. Mówiłem że to może być na przykład gildia rycerzy. A czuwaliby tylko strażnicy - NPC. Gracze w gildii po prostu mogliby tylko przyjmować zlecenia żeby eliminować morderców i przestępców, którzy psują porządek w świecie Almory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Borek wyłączył serwer i psze że będzie otwarty w wersji 0.60 Czy to znaczy że będzie juto albo nawet dziś wersja 0.60? (tak dla przypomnienia) Borek teraz do ciebie! Mam proźbe zrub skruty klawiszowe którymi można by dodawać staty np. 1num (na numerycznej) =strengh, 2num=agility, 3num... bo jak już wspomiałem przez ten błąd z kursorem moge tylko 2 staty dodawać a klawiatura rozwiązała by ten problem. PS. ZMIEŃ PORTY NA POPRZEDNIE BO GRAĆ SIĘ NIE DA! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furious Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 @smok : napisałem ci na priva. PvP: Pomysł Borka jest kiepski ( jeszcze nie czytałem całej 6 strony tylkoo 7 i post w którym borek opisuje swój pomysł). Powiedzmy, gość "A" atakuje gościa "C" . A jest dużo słabszy i deda , za to C nie ginie , bo jak miał dać sie zabić !!!??? i ma pk . Kumpel A czyli B podchodzi do C i go z łatwością zabija , gdyżjak borek napisał "PK nie może nikogo atakować " to znaczy że też nie może siębronić bo jak . Jeżeli coś pomieszałem to proszę o wyjaśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szycha Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 mi sie zdaje ze zle to zinterpretowales, gosciu A atakuje goscia B, gosciu B nie odda gosc i zginie to gos A ma PK, i raczej musi uciekac do miasta na 30 min, jak go dopadnie gosc C to pech, po co zabijal. gosc A ma PK bo gosc B sie niebronil, a skoro on sie neibronil to czemu gosc A teraz ma sie bronic :P Bedzie pvp to nikt niema PK i jest ok. Pomysl borka wyeliminuje gosci X ktorzy morduja bezsenswonie slabych graczy niedajac im sie rozwijac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Therenes Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 @Smok... Ten blad z kursorem wystepuje chyba tylko u ciebie i np ja nie widze zadnej potrzebny aby tworzyc nowe odpowiedniki klawiszowe... przez to moglyby wystapic tylko jakies problemy mam ztaty do rozdania i przypadkiem kliknalem a tak spokojnie wlaczam menu i widze co i ile moge dodac.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szycha Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 @Smok... Ten blad z kursorem wystepuje chyba tylko u ciebie i np ja nie widze zadnej potrzebny aby tworzyc nowe odpowiedniki klawiszowe... przez to moglyby wystapic tylko jakies problemy mam ztaty do rozdania i przypadkiem kliknalem a tak spokojnie wlaczam menu i widze co i ile moge dodac.... Zgodze sie, ale zminilbym tylko Inventory na klawisz V ( szkoda ze samemu niemoge ) to wszystko bedzie pod reka ;] niebedzie trzeba latac po calej ktawiaturze zeby zerknac co sie ma w plecaku ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Zdecydowanie powinno sie zostawic mozliwosc PK'owania. W kazdej grze są gildie terroru, trzesące serverem i graczami, a wy chcecie zrobic z tego gre dla panienek za przeproszeniem :/. Wybaczcie, ale mmorpg bez mozliwosci bycia złym, i wcielenia sie w seryjnego morderce, smierdzi. Niech beda ogromne Penalty, niech nawet po zabiciu wiecej niz 10 graczy dziennie, przestaje leciec exp za potwory do konca dnia, ale zeby byla dalej mozliwosc bicia. Dla mnie super rozwiązaniem była zmiana sprite'a na calkowicie czarnego w momencie mass pk, i Nicka na czerwono. postac była wyjątkowo mroczna, i kazdy sie jej bał - uciekał, za to osoby które ją zabiły, dostawały normalnie doswiadczenie, i losową czesc ekwipunku zabitego, a on tracil exp. Wydaje mi sie to najrozsadniejsza opcją, dającą dalej mozliwosci zabawy. Fajnym pomyslem bylo by wprowadzenie drugiego miasta dla typowo Evil Class, gdzie minusowa reputacja, dawala by przyrost zdobywanego doswiadczenia, a +, odwrotnosc, czyli utrate ewkipunku itd. Wtedy rasy pilnowalyby swoich miast, i unikaly sie wzajemnie, a dodatkowo mozliwe by był natarcia na miasta innych ras itd, czyli nagły przyrost klimatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szycha Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Sadam wybacz ale mordowanie nowych dopieropowstalych postaci nieswiadczy o mrocznym usposobienu postaci tylko o podnoszeniu swojego ego na bezbronnych, pozatym teraz trwaja TESTY !! o czym chyba nikt cie nie poinformowal, niemamy latac i sie zabijac, tylko szukac bledow, starac sie ulepszyc gre, w koncowej wersji gry ( badz takiej na ktorej beda juz postacie na stale ) Borek zmieni system PK, ale puki co idz sobie do kibelka z playboyem pod pacha i tam sie wyrzyj :P Panie Mroczny :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 A ja pisalem o zabijaniu low lvli? Sry, ale wystarczy mi to, ze osoby z lvlem ponizej 10, kradna wszystko co czlowiek wydropi, chodza za toba, i zabijaja ci moby, wtedy sie ich udupia, wyrobili sobie takie traktowanie, to maja za swoje. A mozesz mi zaufac ze nawalanie sie z Floodnikiem na 20 lvlu bylo duzo fajniejsze, niz puszczanie Raina w jakiegos nooba za 60. Niech wprowadzi zakaz bicia do 10 lvlu, ale razem z zabranianiem lootowania przez nich potworów, wtedy bedzie ok. Bo narazie ci ktorzy zaczynaja to tylko i wylacznie prowokujacy zlodzieje, nic wiecej. Borek zmieni system PK, ale puki co idz sobie do kibelka z playboyem pod pacha i tam sie wyrzyj tongue2.gif Chyba wyżyj. I w przeciwienstwie do niektórych, ja nie mam juz takich problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ego5000 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Mi właściwie podoba się pomysł ze strażnikami. (zresztą z tego co wiem to pierwszy taki rzuciłem ale wyśmiali. Cóż... :mellow: ) Podoba mi się pomysł Shamana z łączeniem NPC z graczami w jednej gildii. Ale już PvP jest do bani. Areny itd, itp... Dziękuję, postoję. IMO powinna być swoboda. PKnąłeś kogoś, OK ale są strażnicy którzy pilnują porządku. W 100% popieram Shamana, każdy powinien mieć prawo wyboru, chcesz być mordercą itp. wporządku, ale strażnik może PKnąć takiego killera w każdej chwili. Nie wiem co w tym złego. Rozumiem, strażnik też gracz expić musi, nie myślę, że ma 24/7 pilnować porządku ale jednak skoro już do tej gildii należy to niech wypełnia swoje obowiązki. W końcu po to były by w niej także NPC... :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Nie wiem, to może faktycznie zrobimy jeszcze inaczej. Będzie system reputacji, ale nie będzie blokady handlu itp. będzie blokada zabijania graczy z LVL niższym niż 10. Natomiast duża reputacja będzie dodawać dodatkowego expa i gold. Jeżeli ktoś chce tylko zabijać, to niech zabija, ale jego reputacja będzie zerowa i będzie świecił na czerwono. Oczywiście jeżeli ktoś nas zaatakuje, to mamy prawo go zabić bez ponoszenia strat. Dodatkowo gracz z reputacją poiżej -2 ( sklala -5 do + 5 ) może być atakowany przez innych. Już 3 razy zmieniałem ten system i zamiast robić inne rzeczy do wersji 0.60 to ciągle zmieniam system PVP, dlatego zrobię tak jak napisałem powyżej i zobaczymy jak to wyjdzie w praniu, bo wiadomo że każdy ma swój gust itd. a niestety nie da się wszystkich pogodzić. Fakt jest faktem, że takie ograniczanie możliwości graczom rzeczywiście jest trochę dziwne i może zniechęcać do tego co w MMORPGach jest chlebem codziennym. Dlatego będzie można wybierać, albo jest się mordercą i liczy na łupy ze swoich ofiar, albo dobrym człowieczkiem z darem Bożym w postaci dodatkowego expa i geldu :D I nie będzie systemu THIEF, po prostu zabezpieczenie przedmiotu przez 7 sekund. Nie zabierzesz, to każdy inny gracz będzie mógł "zakosić". Ten system może też wprowadzić do gry prestiż wobec graczy, ponieważ jeżeli ktoś będzie "poukładany" z ludźmi o dużym levelu, to mało kto będzie do niego fikał :P Jak w realnym życiu :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ego5000 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Chętnie usłyszałbym Twoją opinię o gildii strażników drogi Borku :) Pewien jestem, że nie napisałeś jeszcze (nie licząc ew. PMów) o tym na forum . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Co do gildi straznikow :P tez nad tym myslalem. Fajnie by bylo jakby na mapie byly takie gildie ale nie tylko straznicze. Gildia magow, straznikow, bractwo rycerskie itp, nie mozna go zalozyc, sa jakby zalozone w grze, zapisy prowadzone u NPC a warunek to spelnienie waznego mocnego questa :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ego5000 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Co do gildi straznikow :P tez nad tym myslalem. Fajnie by bylo jakby na mapie byly takie gildie ale nie tylko straznicze. Gildia magow, straznikow, bractwo rycerskie itp, nie mozna go zalozyc, sa jakby zalozone w grze, zapisy prowadzone u NPC a warunek to spelnienie waznego mocnego questa :P Trochę za dużo tych gildii. Mogło by być tak, że są np 3 rywalizujące e sobą gildie, a gildia strażników była by neutralna, dbała by o porządek. A z tymi NPC itd. to popieram :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Można pomyśleć nad tym, warunkiem takiej gildi ( strażników ) było by posiadanie reputacji +5, czyli najlepszej. Jednak gildiami na razie się nie przejmujcie, w wersji 0.60 jeszcze ich nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Borek, lepiej będzie jeśli osoby z reputacją poniżej 0 zdobywali coraz mniej doświadczenia i złota. Skoro zabijają i kradną masowo to ten poziom się wyrówna, tzn. Gracz A ma reputację 5, więc zdobywa o 100% więcej doświadczenia. Jak zabije 5 węży po 50 Exp + premia to zyska 500 Exp Gracz B ma reputację -5, więc zdobywa o 50% mniej doświadczenia. Jak zabije 5 węży po 50 Exp - premia to zyska 125 Exp, więc aby dorównać tym graczowi A musi zabić 100 węży! To chyba najlepsze wyjście, a skoro tak lubi zabijać to zanim się obejrzy to będzie miał kolejny LvL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ego5000 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Można pomyśleć nad tym, warunkiem takiej gildi ( strażników ) było by posiadanie reputacji +5 Masz na myśli, że jak ktoś jest w gildii i reputacja spadnie do np +4 lub 3 to wylatuje? Chodź w sumie to bez różnicy, strażnik ma pilnować porządku to i tak powinien mieć te 5 :P Tak czy siak dokończ tę 0.60, zabawę z portami zostaw na koniec bo już chyba 2 dzień 92% ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Therenes Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Borek hehe dokoncz wersje 0.60 do np kwietnia i bedzie dobrze ;] hehe ego5000 co z tego ze 92% przez 2 dni? bo za kazdym razem jakos ciebie nie rozumiem oO .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Chętnie usłyszałbym Twoją opinię o gildii strażników drogi Borku smile.gif Mi właściwie podoba się pomysł ze strażnikami. Chciałbym tylko przypomnieć wszystkim, że pomysł "Gildia Strażników" pierwszy raz padł z MOJEJ STRONY :] xD PS. Ty EGO5000 "tylko" wpadłeś na pomysł za strażnikami ;) Piszę to, bo jak napisałem posta o gildii, to wszyscy mówili, że to "suxxx". Po kilku dniach okazuje się jednak, że to super pomysł :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ego5000 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Wporządalu robalu, zwracam honor, możliwe, że to Ty pierwszy wpadłeś na gildię strażników ale było to zainspirowane MOIM pomysłem ;) :P @Therenes: To z tego, że było tak około 3-4-5% dziennie a teraz stoi w miejscu. Z resztą nie ważne bo będzie znów, że jestem Siewcą Spamu :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Wporządalu robalu, zwracam honor, możliwe, że to Ty pierwszy wpadłeś na gildię strażników ale było to zainspirowane MOIM pomysłem ;) :P Ty mała...parszywa...glisto ;) Oto moja wizja Gildii (w ogóle w grze, nie tylko strażniczych): By nie było zbytniej zachęty do kradzieży lub morderstw, nie istniałyby gildie złodziei oraz morderców. Oczywiście mogłaby powstać np: Gildia Łowców. Jej członkowie trudziliby się polowaniami na różne potwory. Jak mordercy chcieliby założyć Gildię, to bez NPC i w ogóle "nieoficjalnie". Pod tym względem jest pełna swoboda. A niech chowają się w podziemiach wśród spawnujących się "pajonkuf" :D Jeden gracz będzie mógł należeć do jednej Gildii (Tak można rozwiązać odwieczny problem "niepasującej postaci", gdyż poznawszy po trochu różne rodzaje broni oraz magii, można łatwiej zadecydować o kierunku rozwoju). Każda Gildia oferowałaby inne questy (kierowane raczej pod daną specjalizację), unikatowe wyposażenie, skille oraz artefakty. Każda miałaby swoje wady i zalety. Oczywiście członek Gildii Magów będzie mógł rozwijać się w kierunku wojownika, ale będzie to mało efektywne w obliczu braku wojowniczych przywilejów w Gildii Magicznej. Przynależność do Gildii byłaby nieobowiązkowa oczywiście :) Za brak przynależności do organizacji też istniałyby pewne przywileje np: niektórzy "traderzy" nie handlowaliby z członkami jakichkolwiek Gildii itp. Cechy charakteru nie miałyby wpływu na status, przynależność w Gildiach. W każdej Gildii byłby NPC-sprzedawca, który oferowałby słabsze specjalne itemy danej Gildii dla każdego gracza (To by była taka typowa reklamówka :) ). Fajne by były itemy typu "jednorazowy zwój Światła", "Mały Miecz Wojownika"itp. Tak na marginesie-wymyśliłem fajny przedmiot dla Gildii Strażniczej :P Nazywałby się "Jednorazowe przyzwolenie na zabójstwo kogokolwiek" (taki dokument). Byłby on bardzo drogi, a NPC-urzędnik wydawałby go tylko graczom o maksymalnej reputacji (można by wprowadzić także ten element). W ten sposób nie opłacałoby się PKowanie newbie. Taki dokument zachowywałoby się na "specjalne okazje" np: wysokolevelowych graczy. Co o tym sądzicie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ego5000 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Niezłe, naprawdę niezłe. Dostajesz 4 robale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Przymknij się, tasiemcu! ;) [j/k] PS. ...4 robale-w jakiej skali xD :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi