Skocz do zawartości

Zablokowane Dyskusje o grze


Patrysław

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 979
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Administratorzy
Dobra, jest wyjście - za godzine update Almory i radzę zPatchować, bo wam serwery będą hakać...

 

Widzę, że się dopatrzyłeś dalej idących wniosków niż jestem w stanie ogarnąć swoim małym kubusiowo-puchatkowym rozumkiem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, Borek, że wydajność gry można zwiększyć poprzez usunięcie (zminimalizowanie) efektów towarzyszących przy wykończaniu potworów (rozbryzgi, małe ikonki potwora, i oczywiście liczby, one chyba najbardziej obciążają). Najlepsza byłaby w tym wypadku opcja pozwalająca na wyłączenie podobnych efektów (to co jest już w opcjach to za mało).

 

PS. To taka drobna uwaga...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
Wydaje mi się, Borek, że wydajność gry można zwiększyć poprzez usunięcie (zminimalizowanie) efektów towarzyszących przy wykończaniu potworów (rozbryzgi, małe ikonki potwora, i oczywiście liczby, one chyba najbardziej obciążają). Najlepsza byłaby w tym wypadku opcja pozwalająca na wyłączenie podobnych efektów (to co jest już w opcjach to za mało).

 

PS. To taka drobna uwaga...

 

Hmm, ale te efekty nie są na ekranie cały czas, tylko przez krótkie chwile, a wydajność jest słaba cały czas. To nie ma związku większego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

A mi się wydaje, że poza rozmiarem planszy, to też tworzenie i niszczenie obiektów, których grafiki nie są usuwane z pamięci. Wystarczy zginąć aby to zaobserwować - zużycie ramu wzrasta za kazdym razem o jakieś 100mb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy zginąć aby to zaobserwować - zużycie ramu wzrasta za kazdym razem o jakieś 100mb.

No trzeba przyznać :/ A rozmiar planszy.. hmmm. Borek mówił żę jest deaktywacja instancji więc IMO rozmiar aż takiego znaczenia nie ma - na wszystko mają wpływ zasoby zalegające w pamięci, oraz liczba obiektów w 'obszarze' gry :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem w czym tkwi problem i wiem jak go rozwiązać, ale za dużo przepisywania. W Darkosenie mam idealnie napisany silnik jeżeli chodzi o zarządzanie pamięcią, co wczyta, to wyrzuci :) Almora to mój pierwszy taki rozbudowany projekt i dlatego są tego typu niedociągniecia :/

 

EDIT: Obiekty tutaj nie mają żadnego znaczenia, bo ich jest bardzo mało, wszystko co jest daleko jest dezaktywowane. W Darkosenie mapa wczytywana jest z pliku co jakiś kwartał, dlatego tam w jednej chwili jest maks 30 obiektów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro działa Private Serwer 2 i napewno jest tam duuuużo accountów a nawet teraz widze ludzi z pierwszym levelem to może jak ktoś dałby rade to może w niedziele 10 lutego 2008 roku o godzinie 21:00 wszyscy gracze z GMC wwaliliby do tawerny na piwko i kilka screenów co wy na to takie zdjecie grupowe :D okazja do zdobycia kilku itemków i innych bajerów :D

 

@Edit: Napewno będą lagi ale coś za coś :P

@Edit2: Pisać co sądzicie o tym pomysle !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...