Skocz do zawartości

solid = false or true;, czy coś w tym stylu


Solmis

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem. Jest obj_player, który jest solid. I jak zrobić, żeby przechodził pod koroną drzewa, a pień był solid? Próbowałem, ale zawsze był jeden błąd: obj_player chodził po koronie, a nie pod nią. Pomoże mi ktoś? Proszę o szybką odpowiedź. :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak,

 

W edytorze graficznym GM'a w grafice drzewa musisz ustawić "bouding box", czyli miejsce gdzie ma być pień (od kąd do kąd).

 

Potem objektowi drzewa dać niższe depht niż ma gracz np: depth=-10 (to napisz w create)

A graczowi troszkę wyższe np: depth=-5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

jak klikniesz dwa razy na sprita, to masz okienko z 4 polami do wypełnienia. ustaw manual i wtedy wybierz które fragmenty mają być jako solid uznawane. Odznacz precise checking, aby jako solid ustawić tylko prostokąt jaki ustawisz w manual (albo w automatic też).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak,

 

W edytorze graficznym GM'a w grafice drzewa musisz ustawić "bouding box", czyli miejsce gdzie ma być pień (od kąd do kąd).

 

Potem objektowi drzewa dać niższe depht niż ma gracz np: depth=-10 (to napisz w create)

A graczowi troszkę wyższe np: depth=-5

 

Tylko, że tym oto sposobem osiągnąłem tylko to co wcześniej. Czyli chodzę PO koronie drzewa, a nie POD koroną. <sick>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...