Solmis Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Mam taki problem. Jest obj_player, który jest solid. I jak zrobić, żeby przechodził pod koroną drzewa, a pień był solid? Próbowałem, ale zawsze był jeden błąd: obj_player chodził po koronie, a nie pod nią. Pomoże mi ktoś? Proszę o szybką odpowiedź. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Więc tak, W edytorze graficznym GM'a w grafice drzewa musisz ustawić "bouding box", czyli miejsce gdzie ma być pień (od kąd do kąd). Potem objektowi drzewa dać niższe depht niż ma gracz np: depth=-10 (to napisz w create) A graczowi troszkę wyższe np: depth=-5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Ustaw odpowiednio depth. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Najlepiej to zrobić używając tilesów, ustalasz depth przy wybieraniu obiektu z siatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 17 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Dzięki wszystkim, na pewno mi się przyda. :thumbsup: EDIT: A gdzie jest ten "box" ^^, jak sie to nazywa :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Lutego 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 jak klikniesz dwa razy na sprita, to masz okienko z 4 polami do wypełnienia. ustaw manual i wtedy wybierz które fragmenty mają być jako solid uznawane. Odznacz precise checking, aby jako solid ustawić tylko prostokąt jaki ustawisz w manual (albo w automatic też). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Więc tak, W edytorze graficznym GM'a w grafice drzewa musisz ustawić "bouding box", czyli miejsce gdzie ma być pień (od kąd do kąd). Potem objektowi drzewa dać niższe depht niż ma gracz np: depth=-10 (to napisz w create) A graczowi troszkę wyższe np: depth=-5 Tylko, że tym oto sposobem osiągnąłem tylko to co wcześniej. Czyli chodzę PO koronie drzewa, a nie POD koroną. <sick> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się