Skocz do zawartości

Znajdowanie Drogi 2.0


Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł przykładu: Znajdowanie Drogi 2.0
Przykład wykonał: most23




Tak więc. jest sobie przykład który wykonał most23, znajdowanie drogi.

Chodzi mi o to czy obrazek mógł by przyjmować odpowiednie "image_singe", np jeśli jest kietunek do góry wtedy przyjmuje image_singe=0; itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi ci oto, żeby obiekt obracał się zgodnie z kierunkiem jazdy to dajesz mu w stepie

image_angle=direction jeśli masz zarejestrowanego GM.

Jeśli nie masz, to jest bardzo pamięciożerny sposób. W spricie robisz 360 obrazków, gdzie każdy obrazek jest obrócony o 1 stopień. I dajesz w stepie image_index=direction

 

 

Nie wiem czy oto ci chodzi.

Spróbuj też image_single=direction

:cold2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Poza tym zapis jest nieoptymalny, raz że nie brakuje else, dwa że lepiej zastosować switch, trzy że jeżeli jesteśmy pewni możliwych kierunków do wystąpienia, to wystarczyło zainicjalizować tablicę lub strukturę i z niej korzystać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...