peterz_pl Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Tytuł przykładu: Znajdowanie Drogi 2.0 Przykład wykonał: most23 Tak więc. jest sobie przykład który wykonał most23, znajdowanie drogi. Chodzi mi o to czy obrazek mógł by przyjmować odpowiednie "image_singe", np jeśli jest kietunek do góry wtedy przyjmuje image_singe=0; itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Jeśli chodzi ci oto, żeby obiekt obracał się zgodnie z kierunkiem jazdy to dajesz mu w stepie image_angle=direction jeśli masz zarejestrowanego GM. Jeśli nie masz, to jest bardzo pamięciożerny sposób. W spricie robisz 360 obrazków, gdzie każdy obrazek jest obrócony o 1 stopień. I dajesz w stepie image_index=direction Nie wiem czy oto ci chodzi. Spróbuj też image_single=direction :cold2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peterz_pl Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Tak więc mam zarejestrowanego GMa :) Ale nie chciał bym na image_angle tylko zeby bylo okreslone, ze jak jest odwrocony np w lewą stronę to image_single=1; Tak żeby on sie obracał w stronę tej najbliższej zielonej kulki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 if direction <135 && direction >=45 { /obrazek w gore } I tak w każdą strone, tylko inne wartości diection. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peterz_pl Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Mógł by ktoś jakoś jaśniej, ściślej, gdzie to.. wiesz początkujący z kodami :) Jeśli ktoś by mógł edytować ten przykład lub jakies male demko zrobic bylo by fajnie :) Dzięki wszystkim :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 if direction = 0 then {sprite_index=spr_hero_prawo} if direction = 90 then {sprite_index=spr_hero_góra} if direction = 180 then {sprite_index=spr_hero_lewo} if direction = 2700 then {sprite_index=spr_hero_dół} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 @up 2700 ^^ Takie małe błędziki mogą nie okazać się błędem dla kogoś kto nie ma pojęcia co to jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 14 Lutego 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Poza tym zapis jest nieoptymalny, raz że nie brakuje else, dwa że lepiej zastosować switch, trzy że jeżeli jesteśmy pewni możliwych kierunków do wystąpienia, to wystarczyło zainicjalizować tablicę lub strukturę i z niej korzystać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peterz_pl Opublikowano 15 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Mam prośbę. Mógł by ktoś edytować ten przykład i zrobić to? Niezaardzo sie na tym znam. ...::: Link do przykładu :::... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peterz_pl Opublikowano 16 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Wielkie dzieki... już zrobilem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się