Marek.S Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Hej w evencie start room mam wrzucony klocek sound play loop=true (muzyka ma lecieć w tle). Wszystko jest ok ale jak hero z koliduje z obiektem gwiazdką ( kod sound_play(gwiazdka) ) odtwarza się dźwięk kolizji a wtedy muzyka z tła wyłącza się :( wie ktoś czemu tak się dzieje ? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1990pl Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 sprawdź rodzaj muzyki :) czy jest np. background , czy tam normal itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 dzwięk gwiazdka tzn ten z kolizji jest normal sound a ta z tła ma zaznaczone backgroud musik. ;[ niby jest dobrze ale nie działa :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Sory za dubel posta ale nikt nie odpisuje a temat już znikną ze strony głównej forum :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Lutego 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 a nie dałeś sound_stop? i sprawdź na bank czy jest background i normal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 6 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 na bank jest backround a drugi normal. Żadnego stop sound nie dawałem. Ale przy innych dziękach np skok ni ma takiego czegoś. Czy to że obydwa pliki sa w formacie mp3 ma na to wpływ ?? EDIT: Ok przekonwertowałem dźwięk gwiazdka(ten przy kolizji) na wav i teraz jest ok. dziwi mnie jednak dlaczego nie mogą być dwa pliki w mp3 :? Zamykam. Dzięki za pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi