Skocz do zawartości

Game Maker's Apperentice


Jedi_Master2

Rekomendowane odpowiedzi

A później się musisz domyślać o co chodzi bo English Translator pojedyńcze wyrazy tłumaczy.

Może jakaś z pierwszych wersji :P w mojej wklejasz 20 stron tekstu i ci wszystko ładnie przetłumaczy :P przecież sobie tak tłumaczę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kawałek helpa

First of all, most objects need some image to make them visible on the screen. Such images are called sprites. A sprite is often not a single image but a set of images that are shown one after the other to create an animation. In this way it looks like the character walks, a ball rotates, a spaceship explodes, etc. During the game, the sprite for a particular object can change. (So the character can look different when it walks to the left or to the right.) You can create you own sprites in Game Maker or load them from files (e.g. animated GIF’s).

a to tłumaczenie translatorem

 Takie obrazy są zawołane duszkami. Duszek nie jest często pojedynczym obrazem ale komplet obrazów, które są pokazane jednego po innym, by utworzyć animację. W ten sposób wygląda na charakter idzie, piłka obraca się, statek kosmiczny eksploduje, etc. Podczas gry, duszek dla szczególnego przedmiotu może zmienić się. (Więc charakter może spojrzeć różny kiedy to idzie w lewo albo w prawo.) Ty możesz utworzyć ciebie własne duszki w Maker Game albo załadowujesz ich od plików (e.g. ożywił GIF).

I czego tu nie rozumieć :P Moim zdaniem dobrze tłumaczy te teksty:) to i tak lepsze niż siedzieć z słownikiem i tłumaczyć sobie książkę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...