Maximal Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 stań kołkiemXD No nie wiem. Chciałem, żeby o zasadach Ligi mógł decydować każdy, czyli tak zwana ateńska demokracja =p Hm, może zrobić głosowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 2. blackmaul i Matthew: Gdyby nie zapisy, zrobiłby się taki burdel, że Liga upadłaby po dwóch dniach :] Możesz mi wytłumaczyć w jaki sposób? :) Co mają zapisy do długości istnienia ligi -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Wiesz, muszą być podstawowe, niezmienne prawa by móc coś dodać albo modyfikować :P Lepiej było by ustawić jakieś główne założenia ligi, czyli np. te 24h na wykonanie gry. Kołek xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Możesz mi wytłumaczyć w jaki sposób? :) Co mają zapisy do długości istnienia ligi -_- Pewnie, że mogę :) Bez zapisów, byłoby trudno zachować porządek ;) Ja wiem, że z Twojego punktu widzenia nie ma żadnego problemu, ale uwierz mi - to co ja muszę robić nie jest miłe, łatwe i przyjemne. Tymciomaszin: założeniem Ligi były 24 godziny na zrobienie gry... ale skoro chcieliście więcej? Zawsze można wrócić do pierwotnego limitu. Burak xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Z tymi 24 godzinami było o tyle ciekawie, że można się było popisać, co się potrafi zrobić w krótkim czasie, a teraz mamy kolejne, długie, nudne konkursy :/ . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skell Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 A może damy zamiast 24 godzin, 24 lata? Wtedy każdy będzie mógł wziąć udział! I na dodatek zdąży! To jest świetny pomysł, według mnie! [/sarcasm] No, ja od początku byłem za normalnym terminem... W sumie nie mam nic konstruktywnego do powiedzienia :P. Ide coś zjeść. -Maurycy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Ja się nie odzywałem na temat zmiany czasu na wykonanie gry :) I jak widać, do pewnego momentu byłem zainteresowany ligą - aż do tej zmiany xD Skell xD Yyy... yyy... kotlet.pl! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Nie, ja za Wami nie nadążam xD Pytanie: wracamy do wersji pierwotnej, czyli 24 godziny czasu na klecenie gry, i jedynie niewielki odstęp między turami? Tym: ykhym... eee... Intelektualista! O! xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skell Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Yyy... yyy... kotlet.pl! Już nigdy więcej nie tkne mielonych :P. Pytanie: wracamy do wersji pierwotnej, czyli 24 godziny czasu na klecenie gry, i jedynie niewielki odstęp między turami? Oczywiście, że stara wersja lepsza :). Patrząc na ilość gier, dla mnie oczywiste że lepsze było 24. -Maurycy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Żebyście się nie zdziwili. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 ja ze wzgledu malej ilosci wolnego czasu wolałbym 24h - ale przece nie musze robic kazdej gry. tylko tu jest problem, jak jest nieciekawy temat to nie zrobie bo za malo czasu, a jak fobry temat to nie zdaze bo za duzo pomyslow :P ale żeby być bez konfrontowym powiem że jestem za tym pomysłem co większość :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 skell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 moj glos na micansera! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Dobra, staję kołkiem (^.^") i przywracam pierwotną wersję :> Czyli 24 godziny na tworzenie, 24 godziny na głosowanie, 24 godziny przerwy (niestety, bez tego się nie obejdzie). Pasi? ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skell Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Czyli 24 godziny na tworzenie, 24 godziny na głosowanie, 24 godziny przerwy (niestety, bez tego się nie obejdzie). Pasi? ;] Da! To jest, mi tam pasi bardzo :) Wychodzi na to, że w tygodniu będzie 2 razy gra robiona, a co trzy tygodnie aż 3 gry ^^. Ujjj szybko nam się tematy skończą i pomysły pewnie. Chociaż kto wie... Ale w sumie tak lepiej jest :). -Maurycy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMoEX Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 pasi mi to w końcu przerwa się należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 w końcu zagrałem w tą porażającą ilość gierek jakie napłyneły - i obydwie są bardzo sympatyczne, ale głos na skella, prosty pomysł, świetne wykonanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skell Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Czyli ciągle prowadze... Dziwne :P. Niespodziewałem się tego :). Ciekawostką, że wrzuciłem Qualifiera na oficlajne forum gamemakera, ale jeszcze nikt nic nie napisał (ba, 0 postów a już na końcu strony jest -_-). Swoją drogą, Propaganja, Lepiej dorzuć screeny do Souljaha na 64Digits, bo ludzie się denerewują ;). -Maurycy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Tak więc, psze państwa, wygrywa skell! Gratulujemy zarówno jemu, jak i Micanserowi :) Skell jest proszony o podanie tematu jutro, ok godziny 21. A tak, punkciory. skell - 3pkt. Micanser - 2pkt. Trzeciego miejsca brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skell Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Tak więc, psze państwa, wygrywa skell! Gratulujemy zarówno jemu, jak i Micanserowi :) Skell jest proszony o podanie tematu jutro, ok godziny 21. Skell jest wdzięczny wszystkim za ich (Niewiem czy do końca poprawne) głosy na niego :P. POnadto, jeżeli tylko Buziol mi nie odetnie Neta akurat o tej godzinie, i nie zapomne tego zrobić (JUż sobie ustawiam przypominacz w telefonie.) No, mam dobe na wymyślenie tematu. I szkoda, żę udziału wziąść nie moge, hehe XD. Do zobaczenia jutro :P. -Maurycy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Proponowałbym jako temat, grę erotyczną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Proponowałbym jako temat, grę erotyczną. haha tego bym sobie już nie odmówił :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 A ja proponuję, żebyście podali konkretny temat gry, a nie jakieś "jedzenie" czy "niszczenie". Naprawdę, w 24 godziny ciężko jest wymyśleć, zrobić i oprawić grę jak się ma tak mało szczegółów. Chyba lepiej mniej myśleć nad grą, a więcej zrobić w silniku i przyłożyć się do oprawy ;p ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Przecież nie musisz brać udział w każdej turze, nie? ;3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 wg. mnie te marudzenie jest po to aby zabić czas. Jednak wolałbym jakieś trudniejsze tematy tj. RPG lub RTS (napewno nie MMORPG) Co do czasu: Niech zostanie taki jaki jest - 24h. Że innym się nie uda to ich sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 RPG to głównie siedzenie nad fabułą i światem, co trwa długo bardzo. RTS to znowu siedzenie nad AI i to poważne, więc taki konkurs musiałby z rok trwać ;p . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 W cale nie! Jeśli ktoś potrafi, ma dobry pomysł oraz ochote to można zrobić szybko. Przecież nie mamy tu robić czegoś jak gothic, tylko proste gry. A łatwo można zrobić prostego rpg lub rts'a. Zaraz napweno ktoś napisze że zrobiony w ciągu 24 godzin rpg i rts musi być gówniany. RPG to głównie siedzenie nad fabułą i światem A Tibia to też rpg tylko że przez neta, nie ma żadnej fabuły, tylko chodzi o chodzenie i zabijanie potworów, a jednak duzo osób gra, tylko aby być silniejszym. Więc rpg nie przez internet też można zrobić, aby trzeba byo być jak najsilniejszym, np. walki gladiatorów na arenie itp. Jeśli ktoś dobrze zna się na skryptach, ai w grze rts też szybko zrobi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 No dobra Micanser. Taki system DnD był robiony 29 lat aż doszedł do ostatecznej, znanej nam wszystkim wersji. Dlaczego uważasz, że można w 24 godziny napisać RPG razem z systemem, ai, grafiką, silnikiem itepe? Pokażę ci rozmowę z osobą która robi RPG: <>ja robie swoj swiat juz z bodaj rok i nie marudze :P <>sam kod to gora 5 miechow <>grafika to co innego <>muzyka tez ;P <>czyli nei liczac grafiki i muzyki, na rpga wychodzi 1,5 roku Pozdrawiam :] . EDIT: Co do AI w RTS, to się wypowiedziałem w temacie konkursowym Matthewa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 hmmm... co do poprzedniej tury oddałbym jakieś badziewie i już bym zajął 3 miejsce :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Popieram Marmota. Zrobienie naprawdę dobrego RTS'a , czy RPG to kwestia przynajmniej roku (a w wypadku tego drugiego nawet o wiele więcej). Micanser: powiedz mi szczerze, czy w 24 godziny zrobiłbyś RTS'a z dokładnym ruchem jednostek i ich AI, budowaniem, AI przeciwnika, zbieraniem surowców, ekranem statystyk itp.? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi