Skocz do zawartości

Zablokowane [ Temat archiwalny ;) ] Liga 24


Maximal

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 609
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Możesz mi wytłumaczyć w jaki sposób? :)

Co mają zapisy do długości istnienia ligi -_-

Pewnie, że mogę :) Bez zapisów, byłoby trudno zachować porządek ;) Ja wiem, że z Twojego punktu widzenia nie ma żadnego problemu, ale uwierz mi - to co ja muszę robić nie jest miłe, łatwe i przyjemne.

 

Tymciomaszin: założeniem Ligi były 24 godziny na zrobienie gry... ale skoro chcieliście więcej? Zawsze można wrócić do pierwotnego limitu.

 

Burak xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może damy zamiast 24 godzin, 24 lata?

 

Wtedy każdy będzie mógł wziąć udział!

I na dodatek zdąży!

 

To jest świetny pomysł, według mnie!

[/sarcasm]

 

No, ja od początku byłem za normalnym terminem...

W sumie nie mam nic konstruktywnego do powiedzienia :P. Ide coś zjeść.

 

-Maurycy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yyy... yyy... kotlet.pl!

Już nigdy więcej nie tkne mielonych :P.

 

Pytanie: wracamy do wersji pierwotnej, czyli 24 godziny czasu na klecenie gry, i jedynie niewielki odstęp między turami?

 

Oczywiście, że stara wersja lepsza :).

Patrząc na ilość gier, dla mnie oczywiste że lepsze było 24.

 

-Maurycy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ze wzgledu malej ilosci wolnego czasu wolałbym 24h - ale przece nie musze robic kazdej gry. tylko tu jest problem, jak jest nieciekawy temat to nie zrobie bo za malo czasu, a jak fobry temat to nie zdaze bo za duzo pomyslow :P ale żeby być bez konfrontowym powiem że jestem za tym pomysłem co większość :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli 24 godziny na tworzenie, 24 godziny na głosowanie, 24 godziny przerwy (niestety, bez tego się nie obejdzie).

Pasi? ;]

 

Da!

 

To jest, mi tam pasi bardzo :) Wychodzi na to, że w tygodniu będzie 2 razy gra robiona, a co trzy tygodnie aż 3 gry ^^.

Ujjj szybko nam się tematy skończą i pomysły pewnie.

Chociaż kto wie...

 

Ale w sumie tak lepiej jest :).

 

-Maurycy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w końcu zagrałem w tą porażającą ilość gierek jakie napłyneły - i obydwie są bardzo sympatyczne, ale głos na skella, prosty pomysł, świetne wykonanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ciągle prowadze... Dziwne :P. Niespodziewałem się tego :).

 

Ciekawostką, że wrzuciłem Qualifiera na oficlajne forum gamemakera, ale jeszcze nikt nic nie napisał (ba, 0 postów a już na końcu strony jest -_-).

 

Swoją drogą, Propaganja, Lepiej dorzuć screeny do Souljaha na 64Digits, bo ludzie się denerewują ;).

 

-Maurycy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc, psze państwa, wygrywa skell! Gratulujemy zarówno jemu, jak i Micanserowi :)

Skell jest proszony o podanie tematu jutro, ok godziny 21.

 

Skell jest wdzięczny wszystkim za ich (Niewiem czy do końca poprawne) głosy na niego :P.

POnadto, jeżeli tylko Buziol mi nie odetnie Neta akurat o tej godzinie, i nie zapomne tego zrobić (JUż sobie ustawiam przypominacz w telefonie.)

No, mam dobe na wymyślenie tematu.

I szkoda, żę udziału wziąść nie moge, hehe XD.

 

Do zobaczenia jutro :P.

-Maurycy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja proponuję, żebyście podali konkretny temat gry, a nie jakieś "jedzenie" czy "niszczenie". Naprawdę, w 24 godziny ciężko jest wymyśleć, zrobić i oprawić grę jak się ma tak mało szczegółów. Chyba lepiej mniej myśleć nad grą, a więcej zrobić w silniku i przyłożyć się do oprawy ;p ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W cale nie! Jeśli ktoś potrafi, ma dobry pomysł oraz ochote to można zrobić szybko. Przecież nie mamy tu robić czegoś jak gothic, tylko proste gry. A łatwo można zrobić prostego rpg lub rts'a. Zaraz napweno ktoś napisze że zrobiony w ciągu 24 godzin rpg i rts musi być gówniany.

RPG to głównie siedzenie nad fabułą i światem
A Tibia to też rpg tylko że przez neta, nie ma żadnej fabuły, tylko chodzi o chodzenie i zabijanie potworów, a jednak duzo osób gra, tylko aby być silniejszym. Więc rpg nie przez internet też można zrobić, aby trzeba byo być jak najsilniejszym, np. walki gladiatorów na arenie itp. Jeśli ktoś dobrze zna się na skryptach, ai w grze rts też szybko zrobi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra Micanser. Taki system DnD był robiony 29 lat aż doszedł do ostatecznej, znanej nam wszystkim wersji. Dlaczego uważasz, że można w 24 godziny napisać RPG razem z systemem, ai, grafiką, silnikiem itepe? Pokażę ci rozmowę z osobą która robi RPG:

<>ja robie swoj swiat juz z bodaj rok i nie marudze :P

<>sam kod to gora 5 miechow

<>grafika to co innego

<>muzyka tez ;P

<>czyli nei liczac grafiki i muzyki, na rpga wychodzi 1,5 roku

Pozdrawiam :] .

 

EDIT: Co do AI w RTS, to się wypowiedziałem w temacie konkursowym Matthewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram Marmota. Zrobienie naprawdę dobrego RTS'a , czy RPG to kwestia przynajmniej roku (a w wypadku tego drugiego nawet o wiele więcej).

 

Micanser: powiedz mi szczerze, czy w 24 godziny zrobiłbyś RTS'a z dokładnym ruchem jednostek i ich AI, budowaniem, AI przeciwnika, zbieraniem surowców, ekranem statystyk itp.? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...