Skocz do zawartości

Zablokowane Almora - Online MMORPG


Borek

Rekomendowane odpowiedzi

hmm mam jeszcze pytanko jedno - Bedzie widac jaki lvl maja inni bohaterowie? Bo dla mnie to najwiekszy minus jesli nie mozna ukryc dopakowanej postaci w ubranku nooba ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 717
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

hmm mam jeszcze pytanko jedno - Bedzie widac jaki lvl maja inni bohaterowie? Bo dla mnie to najwiekszy minus jesli nie mozna ukryc dopakowanej postaci w ubranku nooba ;)

 

Właśnie świetnie że zapytałeś! Zobacz na screena taverny, tam jest w nawiasie koło ksywy pokazany LVL gracza, ale sam nie wiem czy lepiej jak widać czy jak jest anonimowy. Jak myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie świetnie że zapytałeś! Zobacz na screena taverny, tam jest w nawiasie koło ksywy pokazany LVL gracza, ale sam nie wiem czy lepiej jak widać czy jak jest anonimowy. Jak myślicie?

 

ja mysle zeby bylo widac tylko nick, dopiero na klikniecie po informacje czy cos takiego o danym graczu - tam bedzie pisac :P (to moje zdanie xD)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NWN jest rozbudowane jeśli chodzi o tworzenie postaci i późniejsze jej "doskonalenie" -> dnd3.0 robi swoje ;) samych questów, dialogów itp. też jest trochę sporo... tak więc nie wiem czy porównywanie Almory do takiej gry ma sens.

 

Zostałem źle zrozumiany- bardziej po prostu chodzi mi o to (bardzie RPG czy action) niż o NWN i Gothica (te są takim wstępem do pytania ostatniego(bardziej RPG czy action?):

 

 

Bardziej action : w locie zbierasz dobrą ekipę na jakimś za***** w lesie i szybko organizujesz atak na Śnieżnego Trolla (dużo opcji bitewnych i animacji przydatnych w trakcie walki np: odwrót, potrzebuję leczenia itp., oglądasz podstawowe skille członków Twojego teamu, bo tylko takie są :D )

 

Bardziej RPG: siedzisz w tawernie i obmyślasz z ekipą plan ataku na Śnieżnego Trolla (są animacje picia piwa, palenia fajki, załatwiania się itp. , duża interakcja z innymi graczami, wszysko jak w Simsach :D , zastanawiasz się, czy czar Wiatrowy Zew Gracza x będzie skuteczny wraz z Ognistym Mieczem gracza y, uwzględniając swój skill "Opanowanie" :D )

 

Edit: Chodzi mi o takie detale, przepraszam za zamieszanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może zrobić tak, że dopiero jak się uderzy gracza to widać jego LVL :D hehe, wtedy jak trafi kosa na kamień, to hohoho... No i oczywiście ten broniący się zabijając ofensywniaka nie zostaje mordercą itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, NWN miało swój klimat, oj tak xD. Gdyby przenieść go do Almory, dodać tę jakąś-tam fabułkę oraz utrzymać grywalność na poziomie Tibii, to byłby hit !

 

Hehe, Tibii... Mam nadzieję i wierzę w to, że ta gra dorówna temu szwabskiemu taniemu g... Shaisse'owi ! Właśnie ! Do boju ! (ugh, czego ja się napiłem...? xD)

 

Dobra już, przestanę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z pietrusem co do NWN. Levele natomiast powinny być widoczne (bez zaokragleń) po kliknięciu na jakieś info o danej postaci (np. ppm->info). Można tam też wrzucić klasę, gildię, eq postaci (żeby nowi uczyli się, jak wyglądają "ubrane" itemy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AMD 64 3700+

GeForce 7900 GTX 512

2 GB Ram'u

 

zmien na core duo i dodaj jeszcze jednego GFa ;p taka mala sugesta xD

 

"Może faktycznie zrobie tak, że po przeczytaniu infa jest opis postaci - jaki ma LVL itp."

 

juz widze noobow skaczacych lvl ? lvl ? lvl ? !! mine lvl 100! Oo

 

choc juz sie przyzwyczailem i moze byc info ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmien na core duo i dodaj jeszcze jednego GFa ;p taka mala sugesta xD

 

Spoko to daj mi teraz na nową płytę główną, nowe pamięci DDR2 i na proca :D Wymiana proca teraz, to wymiana połowy kompa :P

 

juz widze noobow skaczacych lvl ? lvl ? lvl ? !! mine lvl 100! Oo

 

choc juz sie przyzwyczailem i moze byc info ;d

Tego nie unikniesz niestety :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie toznaczy że już jutru będzie można grać

 

A ja mam prośbę: Jak piszesz to staraj się sprawdzać co napisałeś, bo czytając te słowa, mam wrażenie, że czytam rosyjski. Co do odpowiedzi to będzie można zagrać od dnia 20.Luty.2007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP:

 

Dżizas!

 

Przecież już Borek o tym pisał. Czytaj temat, w którym piszesz. W ogóle straszne śmieciowisko się tu robi.

Dajcie Borkowi pracować i poczekajcie do premiery. Wykorzystacie wszystkie Wasze siły na pisanie 20x "kiedy premiera" ;), a potem jak już komentarze będą naprawdę potrzebne, to będzie cisza :P.

 

A co do samej gry - też mi się wydaje, że levele w "klikalnym" info to najlepszy pomysł. A n00bki zawsze będą i tak - głupota to plaga każdej gry z żywymi ludźmi... niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Właśnie. xP

 

Levele albo obok nick'a albo po kliknięciu, ale w tym pierwszym przypadku to będzie łostry burdell jak się w jednym miejscu zbierze 20 kolesi, także głosowałbym za kliknięciem, a, i żeby jeszcze pokazywało, jak mówili, czy gracz jest od ciebie silniejszy czy nie, nie ujawniając jego skilli, tylko level.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AMD 64 3700+

GeForce 7900 GTX 512

2 GB Ram'u

 

Ciężko tutaj teraz stwierdzić jak to będzie chodzić. Hidden Swords na tym sprzęcie dźwignęło 2 Okna gry :D

 

Teraz jestem w pracy i dla porównania zrobiłem test na sprzecie:

 

Intel CoreDuo 2,8GHz

ATI radeon X550 128MB ( tylko )

2GB RAM'u

 

Gra zaczęła ciąć przy 3 oknach gry + serwer :)

 

Także jak widać, nawet jeżeli ktoś ma słabą kartę z 128 MB pamięci to może pograć na procku od 2GHz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wyświetlania lvlu: Można zrobić tak: 1-5 - mały, 6-10 - nieduży itd. albo w ogóle nie pokazywać. Wtedy wprowadziłoby się umiejętność -szpieg, na wykrywanie dokładnego poziomu przeciwnika.

 

Borek, robię RPGa ale nie wiem jak wyliczać obrażenia. Zdradzisz swój system?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Borek, robię RPGa ale nie wiem jak wyliczać obrażenia. Zdradzisz swój system?

 

Pomógł bym ci, ale nie wiem jak :D, tzn. ja zrobiłem u siebie system walki, ale nawet nie potrafię go dopasować do innej gry. U mnie obrażenia są zależne od: Damage, Damage_Max, Damage_Rate, Defense i Defense_Rate. Nie wiem jakie zmienne masz u siebie. Nie wiem czy pomoże ci coś ten kod:

 

   a = round(random(object_defense_rate)/2)
   b = round(random(_damage_rate))
    if a < b
     {
      ca = _damage_max - _damage
      cb = round(random(ca))
      c = _damage + cb
      cc = round(object_defense/3)
      d = c - cc
       if d < 0{d = 0}
      _object.hp -= d
      if d > 0
       {
        sc_Hero_Infection()
        clearbuffer()
        writebyte(hero_hit)
        writeshort(_object.playerid)
        writeshort(d)
        writeshort(_object.hp)
        writestring(_pvp, true)
         with(Hero)
          {
           if(id != other.id)    
            {
             if distance_to_object(other.id) < 520
              {
               sendmessage(playersocket);   
              }
            }
          }
        
           if string_length(_pvp) > 0
            {
             clearbuffer()
             writebyte(hero_hit)
             writeshort(_object.playerid)
             writeshort(d)
             writeshort(_object.hp)
             writestring(_pvp, true)
              with(id){sendmessage(playersocket); }
            }
        }
      }

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Borek: WoW! skomplikowane, ale zrozumiałem XD (nawet mnie to zdziwiło o_O).

 

Ekhm... A jak ktoś będzie miał tak duży pancerz to jakim cudem będzie można go pokonać? Ja mam tak:

if (obr <= 0)
obr = 1;
else
if (ceil(random(100))<=zrecznosc)
obr += sila;

 

@Pieter6: coś tam rozumiem... LOL ja używam skryptów z Gothica, np. kod na atak, kod na max_exp... ja po prostu tworzę zmienną exp_up, która na początku ma wartość 1000, a z awansem poziomu dodaję ją do max_exp, a potem dodaję do niej 500. Wygląda to mniej więcej tak:

if (exp >= max_exp)
{
level += 1;
max_exp += exp_up;
exp_up += 500;
// LP += 5; punkty nauki
}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...