Pieter Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 dajcie już spokój borkowi! niech dokończy grę bo nie mogę się doczekać a trochę się spóźnia :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Real Doo Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Nooo...ambitny pomysł . Bardzo lubię gry typu MMORPG , bo szczerze mówiąc w dużo się nagrałem . Podoba mi się również grafika ala Get Medival . Żadko w tego typu grach , występuje taka grafika :) . Pieter słyszałeś o pocji Edit ? ( propo następnego posta ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 No nareszcie ktoś napisał po mnie ;] To kiedy premiera? 10 lutego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Zastanawiam się, czemu tak się czepiasz Quetzacotl? :P O ile wcześniej zauważyłeś kilka ważnych rzeczy, to teraz już (IMHO) gadasz bez sensu. BTW: Brakuje ci "a" w nicku. Jak się czepiam to znaczy, ze mam ku temu powody. Juz nie raz widzialem w grach przedmioty i scenerie zupelnie sprzeczne ze soba, bez zadnego logicznego wytlumaczenia PS Nic mi w nicku nie brakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 No kurcze jeszcze trochę :boxed: W ramach rekompensaty wrzucam screena, gdzie widać trochę więcej np. inventory :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 PS Nic mi w nicku nie brakuje. A właśnie, że tak. :D http://en.wikipedia.org/wiki/Quetzacoatl Brakuje ci "a", albo w innej wersji "a" i jeszcze "l". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Jak się czepiam to znaczy, ze mam ku temu powody. Juz nie raz widzialem w grach przedmioty i scenerie zupelnie sprzeczne ze soba, bez zadnego logicznego wytlumaczenia Słuchaj to jest gra, a nie symulacja życia oraz rozbudowy. Tymbardziej, że jest to świat fantasy i wszystkie chwyty są dozwolone. Po drugie nie jestem architektem i nie mam zamiaru myśleć tydzień czasu, czy jakaś cegła nie spowoduje zawalenia się ściany. Będę budował dom, to zatrudnie ludzi od tego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 A będzie dopfish?? :D weś go tam gdzieś wciśnij :) EDIT: A i jeszcze jak z wymaganiami? Dużo ta gra zabiera ramu i procka? czy jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Hehe wdupie gdzieś tego dopefisha :D Wymagania są mniejsze niż w Hidden Swords. Czyli jak jest dużo graczy w jedym obszarze gdzie aktualnie przebywamy, to zalecany jest procek nie mniejszy niż 2GHz. Ram 512 to minimum i 128 Megsa na GFXsie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 ooooo to calkiem sporo, niestety duza czesc osob nie bedzie mogla sobie w to zagrac =( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 A właśnie, że tak. http://en.wikipedia.org/wiki/Quetzacoatl Brakuje ci "a", albo w innej wersji "a" i jeszcze "l". Jak sam zauważyłeś jest kilka wersji i moja jest jedną z nich. Borek, jak wydasz tą gre to wtedy napisze dokladnie co myśle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Nie ściemniaj: http://en.wikipedia.org/wiki/Quetzacotl Możliwe są dwie pisownie: Quetzacoatl i Quetzalcoatl. Tak się składa, że trochę znam temat. I kończymy już offtopa, w razie czego pw. A co do gry, to podoba mi się motyw z "attack mode". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markos Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 taa attack mode :D mi sie to kojarzy z Ultimą ;] pozatym patrzac na screena wnioskuje ze nadal podazasz w dobra strone :D oby tak dalej ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 nie liczac zlota wszystko wyglada swietnie :) A to zloto niestety troche zbyt paintowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 nie liczac zlota wszystko wyglada swietnie :) A to zloto niestety troche zbyt paintowe Poprawiłem, bo faktycznie słabo mi wyszło :) Borek, jak wydasz tą gre to wtedy napisze dokladnie co myśle. Nie rozumiem co ma do tego nasz poprzedni temat. Rozmawiamy o architekturze pomieszczeń przecież. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Inventory pikne. A tak patrząc też na screen to mam takie niejasne skojarzenia z... Phobią 3. :] A tak swoją drogą, możesz podać trochę informacji na temat systemu doświadczenia i statystyk zastosowanego w grze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 A tak swoją drogą, możesz podać trochę informacji na temat systemu doświadczenia i statystyk zastosowanego w grze? System doświadczenia jest normalny jak w każdym RPG'u, czyli XP dostajemy za potwory, questy itp. im większy level tym więcej XP trzeba nabić. Co do statystyk to pisałem wcześniej o tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Buahahahhahahah! A teraz ja się wreszcie przyczepię do czegoś ;)... Screen wygląda genialnie, ale jedno mi nie pasuje. Spójrzcie na UI - 16bitowa (chyba) paleta kolorów; ta świetna skała - to samo, podłoże też. A teraz spójrzcie na drzewa po lewej - ewidentnie 256 kolorków. Wyglądają trochę "grubo-ziarniście" i pikselowato w porównaniu do reszty grafy. To niby mała rzecz ale rozbija tą iluzje dopasowania. Może warto by było przefiltrować stare sprite'y żeby ziarenka nie były aż tak widoczne. Zawsze ogólne wrażenie by było lepsze a roboty w sumie dość mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Drzewa muszą być ziarniste, żebyś widział jak brzydko to wszystko wygląda jak drzewa są wygładzone :D Nie zmienie tego :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Teraz zerkam i zloto faktycznie nie pasowalo do otoczenia tak jakby bylo metr nad ziemia ;p co do drzew: jak niechcesz zmienic drzew to zmien trawe bo mogla by nie byc taka pixelowata :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Real Doo Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 No piękny screen .... pokazuje jak wszyystko wygląda w mroku . Przyczepie się tylko że ten EQ na postaci , trochę zbyt blisko siebie poukładany , ale da się do tego przyzwyczaić ..... te sloty pod inventory to quick select , tak ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Mam nadzieję, że te wszystkie okienka można sobie przestawiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Mam nadzieję, że te wszystkie okienka można sobie przestawiać. Windows mode...yeah! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrac Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 512 mb ramu :blink: To se niepogram :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 procek nie mniejszy niż 2GHz. Ram 512 to minimum i 128 Megsa na GFXsie. Ale wymagania! Procek:2 razy tyle co mam RAM:mam tego 3/4 GFX:mam tego 1/4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 ale to są wymagania do miejsc z duża ilością innych graczy, więc na początku brak odpowiedniej ilości ramu nie będzie problemem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 A poza tym takie czasy - chcesz pograć, to muszisz mieć sprzęcior. Fakt, że GM jest jednak mało wydajny - taka gra powinna chadzać na dużo słabszych kompach. Diablo 2 działało na moim starym pentium 166, a i tak miało bardzo słaby engine. Szkoda bo to sztucznie ogranicza grono grających. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 25 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 co do drzew: jak niechcesz zmienic drzew to zmien trawe bo mogla by nie byc taka pixelowata :] Nie zmienie, bo tak jest dobrze i mi się podoba :lol2: Tak na poważnie to jest dobrze jak się gra na fullscreen. No piękny screen .... pokazuje jak wszyystko wygląda w mroku . Przyczepie się tylko że ten EQ na postaci , trochę zbyt blisko siebie poukładany , ale da się do tego przyzwyczaić ..... te sloty pod inventory to quick select , tak ? :) Dzięki :), czy ja wiem czy za blisko siebie... kwestia gustu raczej. Te sloty poniżej to są sloty czarów, można je wybierać klawiszami 1,2,3.... Mam nadzieję, że te wszystkie okienka można sobie przestawiać. Nie można. Ale wymagania! Procek:2 razy tyle co mam RAM:mam tego 3/4 GFX:mam tego 1/4 No to z takim sprzętem to raczej w żadną nową grę nie zagrasz... :crying: Zobaczymy, może nie będzie aż tak źle :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 procek nie mniejszy niż 2GHz. Ram 512 to minimum i 128 Megsa na GFXsie. Proc mam 1.1x szybszy (64-bit, pomyślałem o nowych technologiach i przez kilka następnych lat niewiele mnie zaskoczy :P.), ram identyczny a GFX dwa razy więcej. A sprzęt kosztował 1000 zł i mogę się ogólnie cieszyć dość nowymi gierkami, choć miał mi służyć tylko do normalnej pracy. :] I nie jojczcie że wam nie pójdzie, Borek z pewnością nie ma galerri kompów do testowania od atari do superkomputerów paresetflopowych i nie może jednoznacznie stwierdzić na czym pójdzie a na czym nie. Wszystko się okaże po premierze :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Mam nadzieję, że te wszystkie okienka można sobie przestawiać. Nie można. Może zastanów się jeszcze nad tym, bo to była najbardziej wkurzająca mnie rzecz w HS. Te okna załatwiają naprawdę dużą część ekranu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi