Skocz do zawartości

Blow Everything Up Net


SeaSoft

Rekomendowane odpowiedzi

Już od lipca 2006, kiedy to wyszła wersja 1.0 gry Blow Everything Up Net, staram się zdobyć graczy. Jednak jest to trudne ze względu na to, że cierpimy na przewlekły brak serwerów. Hostuję kiedy mogę, ale szukam ludzi, którzy mi w tym pomogą. Znalazłem ten serwis, zobaczyłem: "zareklamuj swoją grę", więc czynię, co mi zdrowy rozsądek nakazuje.

 

Ale przejdźmy do sedna. Blow Everything Up Net jest multiplayerową strzelaniną typu Top Down (widok z lotu ptaka), opartą na ideach Unreal Tournamenta i Quake'a. Nawiązuje jednocześnie do starszych produkcji (Blow Everything Up 1 & 2) klimatem, co, mam nadzieję, widać.

 

Obecnie aktualna wersja nosi numerek 1.3.1, i można pobrać ją TU. Pojawiła się nawet jej recenzja (a dokładniej to wersji 1.0): klik. Cóż, zachęcam więc do lektury i nikomu nie narzucam swojej opinii, natomiast zachęcam do poświęcenia paru minut na ściągnięcie i zagranie w sieci. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i zyskam kilku nowych graczy, o których walczę od daty premiery.

 

Na koniec dam kilka screenów na smaczek:

cm23.jpg cm21.jpg cm15.jpg

 

A oto strona projektu i naszej grupy: http://seasoft.victorygames.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra była robiona w środowisku Borland Delphi 5 + PowerDraw 2.4 + FMOD. Do sieci używałem Indy 9. Ot, cała tajemnica :P

 

EDIT: Zaznaczam, że gra JEST robiona, bo w końcu multiplayera sieciowego się nigdy nie kończy :D. A w wersji na 2007 rok będzie sporo ciekawych zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Gra była robiona w środowisku Borland Delphi 5 + PowerDraw 2.4 + FMOD. Do sieci używałem Indy 9. Ot, cała tajemnica :P
Łeeee... A już myślałem, że mamy kolejnego zdolnego polskiego gm'owca. ;) Dobra, mam już 90% i zaraz napiszę czy warto było ściągać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

No dobra, pograłem i co mogę powiedzieć. Już pisałem w grze, że nie ma 1280x960. Po drugie sprit gracza mógłby być troszkę ładniejszy i jakiś cień by się przydał. A po trzecie odnoszę wrażenie, że jednak trzeba dopieścić troszkę synchronizację, bo czasem nie wiedziałem co koło mnie wybucha. Ale nie jest źle, rzekłbym jest bardzo dobrze i oby tak dalej, a wyrośnie nam kiedyś konkurent dla soldata. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po drugie sprit gracza mógłby być troszkę ładniejszy i jakiś cień by się przydał.

Prawda :P

Co do gry no to wykonales kawal dobrej roboty!

I jak Ranmus napisal

i oby tak dalej, a wyrośnie nam kiedyś konkurent dla soldata.

Oj zacznie sie :P teraz! Klany ,Teamy :P rozne inne :D hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matthew, sprawa jest taka, że GMCLANowicze znają gazetę CDA, nie żyją na Filipinach i wiedzą, że gry SeaSoftu były już dwukrotnie jako pełne wersje na płycie dołączanej do pisemka. Dokładniej BEU1 i BEU2. Trudno nie wiedzieć o tym, ponieważ rzadko CDA dołącza amatorską grę jako pełną wersję na płycie (najczęściej dają w bonus 2).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema seasoft :)

Narazie nie za bardzo moge pograć z powodu zepsutego kompa ale po screenach widze ze zmieniło sie troche od czasow BUE2. Big up.

 

Siema, siema... Ja Ci dam BŁE :D.

 

A tak by the way... Jakby ktoś chciał mnie wspomóc:

banner.gif

 

Niedługo będę miał system wymiany bannerów na stronie.

 

Zapraszam na serwer, bo hostuję właśnie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...