Skocz do zawartości

Mistyczni Patrioci ( wersja .0.9)


dyzmek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam nadszedł moment w którym chce zaprezentować wam moją najnowszą grę. 

Nazwał bym ten projekt grywalna Alpha lub testowa betą jednak zdecydowałem się na ukończenie projektu w takiej formie , miał być ogromny projekt jednak przyznam że troszkę mnie to przerosło a na pewno moje obecne umiejętności. 

 

Prezentuję wam grę która ukończyłem od strony projektu jak i przeszedłem w ramach testu . Były problemy z kodem z obiektami , projekt zaczol się trochę crashowac dlatego też prezentuje go wam w takiej wersji , fabuła jest tu na pierwszym miejscu , zapraszam do zagrania i przeżycia tej krótkiej historii Reja. Nie wykluczam kontynuacji w przyszłości kiedyś.

 

Grafika - Ja oraz internet cc0.

 

Muzyka- ja .

 

Efekty - Internet.

 

Fabuła - ja.

 

Programkwanie- ja czyli Dyzmek :)

 

Opis gry - Rej zostaje wysłany przez przełożonych aby sprawdzić co dzieje się w okolicach bazy.

 

gatunek -skradanka , akcja , 2d , shooter.

ps. W linku i pliku exe nazwa pliku jest demo jednak to nie jest demo to grywalna pełna wersja z kilkoma nie dociągnięciami które już zostawiłem z racji tego że gdy wczytywałem projekt to po chwili program się wyłączał i tak cały czas.  Mam nadzieję że mimo wszystko gra nie będzie beznadziejna i znajdziecie kilka minut dla niej by zagrać , mam masę pomysłów i jak mówiłem może kiedyś zrobię dalszy ciąg jednak zależy od tego jak zostanie przyjęta.

 

Screen - up6167_6_Mistic_Patriots_screen.html

Screen 2 - up6167_6_Mistyczni_Patrioci_beta_screen.

 

Download Link - 

https://dyzmek.itch.io/mistycznipatrioci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Na dobry początek, gra zapowiadała się ciekawie. Niestety, po krótkiej rozgrywce mam kilka pytań i wskazówek. Gra zaczyna się z powolnym wprowadzeniem, przydałoby się trochę dynamiczniej, zwłaszcza ruch kamery. I może jakieś winetowanie na filmiku, tak żeby odróżnić scenki od gry. Brak informacji o klawiszach, na szczęście się domyśliłem, pokonałem kilku wrogów ale zabrakło mi amunicji żeby zabić bosa... uważam, że nie da się go pokonać... Wrogowie widzą mnie przez ściany i zgłaszają alarm. Domyśliłem się, że można go wyłączyć - ciekawy pomysł. Widzę, że jeszcze masa pracy jest do wykonania przy tym projekcie. Jak na demo, jest ok. Powodzenia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...