Skocz do zawartości

Używanie Shadera w Sekwencji


Rekomendowane odpowiedzi

Hej! Zwracam się do was z pewnym problemem. Ostatnio zacząłem się bawić nowym narzędziem do sekwencji i uznałem, że użyję go do zrobienia prostego wyjaśnienia zasad gry. Jedną z wartości gracza - coś w rodzaju ładowanej mocy - jest reprezentowana w grze jako aura otaczająca bohatera. Aura jest zrealizowana za pomocą shadera. I tutaj pojawia się problem, bo z tego co mi wiadomo nie da się użyć shadera w sekwencji. Jeśli wiecie jak to zrobić, albo macie jakiś inny pomysł rozwiązujący ten problem będę bardzo wdzięczny.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Administratorzy

No to jeśli w obiekcie gracza to nie powinno być problemów nawet w sekwencji, obiekt chyba się normalnie wykonuje. Myślałem, że to sekwencja gdzie są same sprite.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, gnysek napisał:

No to jeśli w obiekcie gracza to nie powinno być problemów nawet w sekwencji, obiekt chyba się normalnie wykonuje. Myślałem, że to sekwencja gdzie są same sprite.

Znaczy, tak to jest sekwencja gdzie są same sprity. Tylko, że to rozwiązanie nałoży shader na wszystkie w sekwencji, a chodzi tylko o nałożenie na jeden. Ale racja. Nie pomyślałem o tym aby zrobić sekwencję za pomocą obiektu. To będzie miało znacznie więcej sensu i rozwiąże problem! Wielkie dzięki! Miło tak wrócić do Clanu po latach ;)

  • Super (+1) 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...