Nightem_91 Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Witam. Mam pytanko odnośnie ogona węża i image_single. Otóż kiedyś na forum był taki przykład, który nazywał się "łączenie murów". Aktualnie piszę Snejka i mam problem z łączeniem ogona. Chodzi mi o to ,że jak wąż się przemieszcza to ogon wygląda jak pocięty na kwadraty, a chciałbym żeby był "jednolity". Porobiłem animacje w której mam 10 klatek ogona (pionowy prosty, poziomy prosty, 4 zagięcia i 4 końce ogona). Nie mogę jednak połączyć tego tak ,żeby ogon płynnie zmieniał klatki animacji, tak żeby np: część która była załamaniem ogona gdy będzie ostatnią częścią zmieniała klatkę z załamania na końcówkę. Macie jakieś pomysły jak mógłbym to rozwiązać? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 No było, sam nawet robiłem binarne łączenie murów której kod mieścił się w 4 linikach tylko ale cholera wie gdzie to jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 29 Października 2019 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 robisz position_meeting i na tej podstawie wybierasz sprite, nie powinno być trudne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się