Dester Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 (edytowane) Tytuł: spaceWaveCombat Gatunek: Zręcznościowa Opis: 100 fal przeciwników o zwiększającej się trudności. Automatycznie i losowo zmieniająca się broń. Kolorowy styl retro(?). Download: gmclan.org Rozmiar pliku: 10 KB Autorzy: Programowanie: Dester Fabuła: - Grafika: Dester Muzyka: Waterflame Screeny: Edytowane 4 Lutego 2019 przez Dester aktualizacja linku do 1.1 Korodzik 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Temporal Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Technicznie zrobione bardzo fajnie, ale parę rzeczy mi się nie podoba. Mamy 3 kolorowe paski, brakuje jakiegoś opisy, nie wiadomo, co który robi. W pewnym momencie można się domyślić górnego paska, ale co robią pozostałe dwa dolne? To jest jakiś exp? Przydałaby się jakaś punktacja, skora gra nie ma żadnej fabuły, nowych leveli i innego elementu wskazującego na postęp gry. Po co mam zabijać przeciwników jak mogę unikać wszystkiego? Przeciwnicy mogą niezabici przelecieć przez dolną krawędź ekranu, coś tam się podświetla jakbym dostawał jakieś obrażenia, ale tak naprawdę to nic nie robi. Po paru zmianach mogłaby być to fajna gierka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SimianVirus7 Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Jak dla mnie estetycznie i techniczne fajna gra. Ciekawy system levelowania(?), czyli jak dolny pasek dojedzie do końca to zmienia nam się broń. Niemniej jednak, gra jest trochę zbyt statyczna. Przydałoby się jej trochę dynamiki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 3 Lutego 2019 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Dnia 2/2/2019 o 12:52, Temporal napisał: Technicznie zrobione bardzo fajnie, ale parę rzeczy mi się nie podoba. Mamy 3 kolorowe paski, brakuje jakiegoś opisy, nie wiadomo, co który robi. W pewnym momencie można się domyślić górnego paska, ale co robią pozostałe dwa dolne? To jest jakiś exp? Przydałaby się jakaś punktacja, skora gra nie ma żadnej fabuły, nowych leveli i innego elementu wskazującego na postęp gry. Po co mam zabijać przeciwników jak mogę unikać wszystkiego? Przeciwnicy mogą niezabici przelecieć przez dolną krawędź ekranu, coś tam się podświetla jakbym dostawał jakieś obrażenia, ale tak naprawdę to nic nie robi. Po paru zmianach mogłaby być to fajna gierka. Paski na dole oznaczają chyba: "exp" (gdy wypełni się do końca, zmieniamy broń) i numer aktualnej fali. Gdy przeciwnicy wylatują poza ekran, numer fali się zmniejsza i tracimy postępy. Ogółem gra fajna, ciekawy pomysł i konieczność zmieniania taktyki co chwilę. Bardzo jednak nie lubię jednej broni, tej, która strzela czerwonymi kropkami - strasznie szybko się nagrzewa, niewspółmiernie do siły bojowej. Poza tym trochę za wolna na początku, powinny szybciej się te fale pojawiać (w drugiej połowie gry pojawiają się aż za często). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 1.1 bardziej intuicyjny interface Dnia 2/2/2019 o 12:52, Temporal napisał: Mamy 3 kolorowe paski, brakuje jakiegoś opisy, nie wiadomo, co który robi. W pewnym momencie można się domyślić górnego paska, ale co robią pozostałe dwa dolne? To jest jakiś exp? (...) coś tam się podświetla jakbym dostawał jakieś obrażenia, ale tak naprawdę to nic nie robi. poprawione, zbalansowane fale i zmiany poziomu trudności 17 godzin temu, Korodzik napisał: Poza tym trochę za wolna na początku, powinny szybciej się te fale pojawiać (w drugiej połowie gry pojawiają się aż za często). Dnia 2/2/2019 o 12:52, Temporal napisał: Przeciwnicy mogą niezabici przelecieć przez dolną krawędź ekranu, coś tam się podświetla jakbym dostawał jakieś obrażenia, ale tak naprawdę to nic nie robi. poprawione bronie 17 godzin temu, Korodzik napisał: Bardzo jednak nie lubię jednej broni, tej, która strzela czerwonymi kropkami - strasznie szybko się nagrzewa, niewspółmiernie do siły bojowej. więcej efektów, poprawki w grafice Dnia 2/2/2019 o 13:15, SimianVirus7 napisał: Niemniej jednak, gra jest trochę zbyt statyczna. Przydałoby się jej trochę dynamiki. zmiany w przeciwnikach i ich zachowaniu link do pobrania zaktualizowany w poście na górze ^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 kurczę, bardzo fajna gierka. grafika bardzo mi się podoba, pomysł jest prosty, ale działa. jeżeli miałbym się czegoś przyczepić, dałbym opcję pełnego ekranu, pogrubiłbym trochę te paski i dodał możliwość wyłączenia muzyki. a, i te zielone gwiazdki to trochę niefortunna ozdoba, bo w ferworze walki mogą się pomylić z pociskami wrogów, zwłaszcza początkującemu. ale generalnie dobra robota, można by tę grę trochę urozmaicić i wyszłaby spoko produkcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 5 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 18 godzin temu, exp napisał: (...) jeżeli miałbym się czegoś przyczepić, dałbym opcję pełnego ekranu, (...) F11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się