Fervi_ Opublikowano 30 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 Witam, nie miałem lepszego pomysłu Można jakoś wziąć punkt odniesienia względem upływu czasu muzyki? Jak w typowych grach muzycznych, by nie było, że z powodu laggów powstaje desynchronizacja graficzna od muzycznej Kiedyś się chyba nie dało, ale nie wiem jak dziś. Oczywiście bez zewnętrznych bibliotek itd. Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Maja 2018 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 audio_sound_get_track_position - ale to mało dokładne chyba jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 30 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 Jak dobrze wyliczysz delta time to nie potrzeba pobierać żadnej pozycji z muzyki gnysek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 30 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 Różne rozwiązania, spróbuję Na upartego można samemu coś takiego napisać, bo jeśli muzyka w GM jest w pamięci trzymana to odtworzenie jej trwa chwilkę (i to może zwykły alarm robić), a turbo precyzyjnej dokładności nie potrzebuję (zapewne do 0.5 sekundy) Fervi W każdym razie dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 30 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 0.5 sekundy to bardzo duzy lag. gnyska sugestia najdokladniejsza jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się